Ik verlies rond de ovulatie altijd wat bloed. Is altijd oud bloed. Zijn er meer die dat hebben? Gister begonnen met ovulatie testen. De eerste test die ik deed was meteen een vreemde test. Kwamen duidelijk 2 strepen en binnen enkele minuten was de 2de streep helemaal weg.
Ik heb het zelf nog nooit gehad maar lees hier vaker dat dames het wel hebben.. met welke test heb je getest?
Heb zelf nooit bloed verloren rond de ovulatie. Maar sommige vrouwen hebben hier soms wel last van. En een streepje dat van de test verdwijnt heb ik nog nooit gehad. Van welk merk was de test? En was de streep die verdween eerst een knaller en verdween hij toen? Of was het een heel licht streepje die na het indrogen van de test niet meer zichtbaar was?
Van zwanger en kids was de test. Even gevraagd elders op het forum ze waren negatief. Streepjes stonden niet goed. Dag 8, dag 9 getest en dus wit. En dag 10 getest en nu is er een licht streepje wel op de juiste plek. Deze moet op gaan lopen, deze moet gaan knallen. Kan dat zo uit het niets gebeuren of loopt de test steeds meer op? Ik test in de ochtend zodra deze positief is moet ik pregnyl zetten en de dag erna voor IUI.
De test begint op te lopen. Op de foto niet heel goed zichtbaar. Maar het streepje is bijna net zo roze als de controle streep. Nog even door testen. Denk zelf dat we vrijdag voor IUI gaan.
Nou ik test al een paar dagen. En steeds was de linkerkant spierwit geen 2de streep te bekennen. Dus dat is niet waar dat die streep de tweede streep er altijd staat. Deze streep moet nu gaan knallen. Dat hij nog negatief is dat weet ik. Maar er staan nu 2 streepjes in plaats van 1. Die bijna gelijk zijn aan elkaar. Dus hij zal vast nu op gaan lopen. We wachten het af.
Ja we zullen het zien. Altijd spannend. Maar aan mijn hele lichaam voel ik wel dat het er aan zit te komen. Vanaf nu test ik wel 2 keer per dag.
Bij mij zijn de testen ook mooi opgelopen 16-3 mijn eerste ovulatie test gedaan licht streepje, gister 20-03 een knaller gister avond voor het slapen gaan nog 1x getest en toen was hij alweer iets lichter. Vandaag nog getest ook deze was lichter! Mijn ervaring is ook dat ik altijd een licht streepje heb, maar die uit eindelijk wel goed oplopen. Succes
Ik duim voor je Chann1992 Ik hoop dat ze hier mooi oplopen Afwachten Maar ik ben wel blij al om een 2de streepje te zien Was al bang dat ze wit zouden blijven bij mij Ik hoop je snel te volgen in de ww
Gezien je cyclussen (berichtengeschiedenis) verwacht ik dat je ovulatietest binnen nu en 4 dagen wel positief zal worden hoor. Gewoon doortesten en er niet teveel over proberen te stressen (gezien de vele topics die je opent). Stress schijnt een eisprong ook te kunnen verlaten. Dus probeer je te realiseren dat als je nu 2x daags test de kans zeer zeer klein is dat je je eisprong misloopt. En anders toch vragen of je de volgende ronde toch follikelmetingen mag om je eisprong te volgen. Dat is volgens mij voor jou toch wat relaxter dan die stress of en wanneer je ovulatietest positief zal zijn. Succes! Hoop dat de test nu gauw mag knallen.
Ik stress helemaal niet Ik weet gewoon even niet hoe en wat. Is toch niet raar lijkt me. Zie ik vaker voorbij komen. En dat stress je eisprong verlaat ik geloof er niet in, maar goed zou kunnen. Blij dat ik geen stress heb. De eisprong komt er vast snel aan. Nee geen follikelmetingen alleen op dag 3 en daarna testen. Waarom extra follikelmetingen als het niet nodig is. In mijn plaats een ander. Ik zal hier niet meer posten zal het voortaan bij 1 topic houden aangezien jij er moeite mee hebt. Mijn excuus hiervoor. Ben hier 3 jaar niet geweest om zwanger te worden. En vragen hier over te stellen. Dus is voor mij ook allemaal weer even nieuw en wennen.
Dankje ilja ! Ik hoop ook voor jou mooi oplopende testen met een mooi resultaat Ik test zelf ook 2x op een dag, middag rond 14.00 en in de avond rond 23.00 zo weet ik zeker dat ik hem kan vinden. Ook blijf ik nog een paar dagen door testen voor de zekerheid. Succes
Ik heb ook altijd een oplopend streepje, op de eerste dag niks te zien, dan een licht streepje , dan bij bijna net zo donker als de controle,en dan een knaller, vreemd dat het streepje verdwijnt. Wel vind ik als je de test een dag bewaard de streepjes lichter worden waaraan ik ga twijfelen of hij nu echt wel donkerder wordt of niet.
Na deze test pregnyl gezet IUI is al geweest Nu afwachten Chann1992 mijn duimen draaien voor jou Ik wist niet meer waar ik op moest letten Vind die testen echt helemaal niks En voelde me even rot na een bepaald bericht hier Dus even afstand genomen Hoop dat de test goed was durfde het hier even niet neer te zetten en te vragen Volgens mij is de eisprong al geweest net voor de IUI Ik had erge buikpijn echt krampen even na de iui waren die verdwenen Ik ga nu afleiding zoeken en er niet teveel mee bezig zijn En dat zeg ik nu blijft lastig