Hoi meiden, Ik heb al 6 maanden een koperspiraal en voel sinds 3 dagen af en toe iets bewegen links onder in mn buik. Ik ben vorige week nog ongesteld geweest en heb 4 weken geleden na mijn rare ongesteldheid een test gedaan wat negatief was... Kan dus niks met zs te maken hebben neem ik aan? Ik ga morgenavond weer testen voor de zekerheid (ben dan pas weer thuis). Maar nu mijn vraag: heeft dit iets met de spiraal te maken denken jullie?
Kunnen ook gewoon je darmen zijn. Heb ik ook altijd last van, ook toen ik de spiraal nog had. Het lijkt net of er een kindje beweegt idd, maar het waren bij mij gewoon mijn darmen haha!
Ik heb dit ook veel (met en zonder spiraal) en bij mij zijn het ook mijn darmen. En ja, het lijkt sterk op bewegingen in je buik.
Darmen inderdaad, temeer je test negatief is. Een zwangerschapstest geeft namelijk gewoon de gehele zwangerschap positief aan. En als je al bewegingen zou voelen, moet je minstens al 12 weken of meer ver zijn. Hier ook wel eens bewegingen in onderbuik. Ik zie het zelfs van buiten. Maar ben 100% niet zwanger. Darmen kunnen rare dingen doen . (Ik slik de pil trouwens, dus hier geen koperspiraal,)
Bij mij waren het niet mijn darmen, maar daadwerkelijk mijn baarmoeder die aan het samentrekken was. Mijn baarmoeder was niet gecharmeerd van de mirena . Ik heb hem uiteindelijk laten verwijderen. Darmen kunnen het prima zijn, maar als je het nooit eerder hebt gehad en het houdt aan zou je ook even de touwtjes kunnen (laten) ckecken.
Bedankt voor de reacties meiden. Ik ben net thuis en lig al in bed en heb geen zin meer om te testen (ben echt doodop) en moet ook niet plassen Zal morgen vroeg een testje wagen voor de zekerheid al hoewel ik ook vermoed dat het mijn darmen zijn of eventuele buikspieren die samentrekken (las ik ergens) aangezien ik 3 x per week mn buikspieren train. Anyhow, ik zal jullie morgen op de hoogte houden! Hopelijk doet de spiraal nog gwn zn ding
Nou gelukkig was de test negatief Als het aan blijft houden, ga ik binnenkort eens lang de ha voor de zekerheid. Kijken of de spiraal nog wel goed zit