Maar dat ding hoort toch niet zomaar aan de wandel te kunnen gaan? Alleen als ie slecht geplaatst is dacht ik! Butterflys ha heeft bij het plaatsen al geblunderd. Mijn implanon zit nig gewoon exact waar hij is gezet, kan hem zien, voelen en zo vastpakken, die gaat echt nergens heen...
oe echt heel vervelend! Ik heb jaren geleden implanon laten verwijderen en is wel gelukt maar was ook een gedoe. Kreeg wel een verdoving voor de huid ( voor het sneetje maken) en huisarts sneed keurig in het littekentje wat er nog zat van het inbrengen. Vervolgens kon ie em ook niet vinden. Ding zit tussen je biceps en triceps die je uiteraard gewoon gebruikt dus hij kan weleens aan de wandel gaan. Kon hem wel altijd duidelijk voelen hoor. Uiteindelijk 2e sneetje gemaakt en wel gevonden maar was wel een hoop geduw en getrek om hem eruit te krijgen. Ging van mn stokje van de pijn Maar goed hij was eruit. Hoop dat ze hem in het zh snel hebben, waarschijnlijk kunnen ze daar met apparatuur beter kijken waar hij is en betere verdoving. sterkte ermee!
De ha voelde hem ook goed, hij kon hem zo vastpakken. Maar na de verdoving en het sneetje kon hij hem nergens meer vinden en vroeg me zelfs of ik wel zeker wist dat ie er in zat!!! En dat terwijl hij hem zelf ook had gevoeld. Bij mij zat hij dus ook nog steeds op dezelfde plek. Maar misschien idd doordat hij ergens wat vast zit dat hij hem niet kon vinden???
na alle horror verhalen hier wil ik wel iets positiefs zeggen over de implanon Mijn Ha zette hem ook niet omdat hij er geen tot weinig ervaring mee heeft dus ben ik naar de gyn in t zh gegaan. Deze heeft met verdoving de implanon gezet. Ook het uithalen was met verdoving en ze heeft sneetje gemaakt op de plek waar die ook ingebracht was al met al was t binnen 5 min gepiept.die van mij was ook ingekapseld.maar alles ligt of staat al met t plaatsen.Als ie al fout gezet word komt er alleen maar ellende van ik heb specifiek om een gyn gevraagd met veel ervaring met implanon. als t mij gegunt is om een kindje te krijgen dan wil ik na de tijd zeker weer een implanon iedereen succes ermee
de hechtingen zijn eruit. gisteren 5 en vandaag 1. Wond is nog niet helemaal dicht en is niet genezen, heb er zelfs een ontsteking in zitten!!!! Het is nog erg rood en gezwollen en is nog best pijnlijk, de huid is ook hard erom heen en vanmiddag kwam er pus uit. Hoop dat het geen lelijk litteken word zo.
Sem frummel, hier idd ook. Ik heb okk gevraagd om een ervaren gyn en die ook gekregen. Butterfly ik hoop het ook voor je, verder vind ik dat je best wel een vette klacht bij de ha mag neerleggen. Weet je zeker dat ie er wel in heeft gezeten?
Ja weet eigelijk wel zeker dat hij erin zat. Ten eerste omdat de ha naderhand direct heeft gevoeld of hij er inzat. Ik voelde hem zelf ook en ook de ongsteldheid was zo goed als weg. Plus het feit dat hij hem voor de incisie ook nog heeft gevoeld. Nu de laatste hechting eruit is, knapt het wel wat op. Nog steeds erg rood, hard en stukje open, maar niet zoveel pijn meer met buigen van mijn arm. Maar denk je dat je hiervoor een klacht kan indienen?