Implanon laten verwijderen maar nog last van arm

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CLO, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CLO

CLO Lid

20 mrt 2015
    58
    7
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Graag wil ik weten of iemand anders hier ook last van heeft. Ongeveer 10 maanden geleden heb ik mijn implanon laten verwijderen omdat wij een kinderwens hebben. Nu 10 maanden later heb ik nog vaak last van mijn arm. Bijvoorbeeld als ik hem verkeerd neer leg. Ik heb daarintegen ook een draak van een gyn. Deze wilde niet eens een echo maken dat hij hem wel goed verwijderd had nadat ik meerdere keren heb aangegeven dat ik er last van blijf houden. Ik word er een beetje gek van. Op moment van verwijdering zei hij ook nou ik denk dat ik nu alles wel heb. Oftewel kwam bij mij over dat hij dus wel eens wat kon vergeten. Graag wil ik weten of iemand anders ook nog steeds last heeft van pijn in de arm. Is dit een soort van bijwerking? Zo niet dan bel ik maandag alsnog de gyn op om het nu eens goed te laten nakijken en dan verander ik ook meteen van gyn.

2. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn implanon 11 november laten verwijderen en er geen moment last van gehad. Een vriendin van mij heeft 'm ook gehad en na verwijdering ook geen last.

En bij mijn weten is dat ook niet normaal, zou het erg raar vinden dat je iets van bijwerkingen zou hebben die zo lang duren. Kan het me niet voorstellen. Ik zou morgen meteen een andere bellen gyn. bellen en niet eens meer naar de oude gaan.

Succes ermee

3. CLO

CLO Lid

20 mrt 2015
    58
    7
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Dan ga ik maandag weer even bellen!

Deel Deze Pagina