Hallo! Ben net geschrokken!ging naar wc,veeg ik allemaal slijm met bloed weg! Ik zit op dag 10van mn pil,niet echt vergeten,miss sochtends niet genomen en dan savonds dus HUH??meestal kan ik 2 of 3 dagen mn pil vergeten en dan vloei ik nog niet.. Maak me zorgen..zwanger worden zit nog niet echt in de planning zeg maar... X
Als je je vergeten pil binnen 12 uur hebt ingenomen is er geen probleem. Heb je deze pil al lang? Ik kreeg het vloeien omdat mn lichaam teveel gewend was geraakt aan die soort pil. Daarna een andere pil, zwaardere, gekregen en het was over. als je blijft vloeien even contact opnemen met de huisarts.
Oke dames,ik wil niemand ongerust maken maar..... Ik had last van doorbraakbloedingen bleef aanhouden.Ik was nog niet klaar met strip.Naar de huisarts,die heeft soatest gedaan. Bleek geen soa te zijn.Uitstrijkje laten maken.Een week later staat mijn huisarts op de stoep.Ze vertelde mij dat ik het aan de baarmoederhals had.Dat is even schrikken want ik was die dag daarvoor de babykamer aan het opmeten.Mijn man en ik hadden nammelijk besloten om aan een kindje te beginnen.Dus dames wacht niet te lang bij doorbraakbloedingen en ga voor dat uitstrijkje!!!!Ze zeggen mij dat ik er vroeg bij ben maar ik moet nog wachten op de uitslag van de gynacoloog.Hij heeft een stuk van mijn baarmoedermond verwijderd om te testen.Nou las ik dat daardoor de kans op een vroeggeboorte toenam.Ik hoop jullie hiermee te waarschuwen en op tijd naar je huisarts te gaan voor dat uitstrijkje!!!!! M.V.G. een zeer ongerust meisje.