Hallo iedereen! Ik heb een vraagje. Ik ben sinds eind januari gestopt met de diane pil en nog niet ongesteld geworden. Sinds twee weken krijg ik weer last van pukkels als voorheen. Ik ben daar uiteraard niet heel blij mee maar is dit een teken dat mijn eigen hormoonhuishouding in stand komt? Ik hoop zo dat ik eindelijk eens "ontgift" ben en eens ongesteld wordt!
Nadat ik gestopt ben met de diane 35 pil kreeg ik ook opeens hele erge acne, bij mij betekende dit echter wel dat mijn hormoon huishouding op gang was gekomen dus een eisprong want ik was paar weken daarna zwanger!
Ik ben sinds begin januari gestopt met de Diane maar wel vrij regelmatig ongesteld (cyclus van ongeveer 37 dagen) en heb alleen pukkels op mijn rug teruggekregen en niet in mijn gezicht gelukkig. Maar heb geen idee of daardoor je hormoonhuishouding op gang komt was bij mij 6 jaar geleden (toen ik zwanger wilde worden) namelijk niet want werd toen 6 maanden niet ongesteld maar kreeg wel pukkels.
Ik hoop dat voor mij hetzelfde geldt! Hoelang duurde het ontpillen bij jou? Ben je wel ongesteld geworden of was het gelijk raak bij je eerste eisprong?
6 maanden? Pff, wat lang zeg. Ik vind deze 3 maanden al verschrikkelijk lang zonder ongesteldheid. Alsof ik "stuk" ben! haha
Ik ben een jaar geleden gestopt met de diane pil, mijn vorige cyclus was 105, hoop dat deze korter is. Zit al maandenlang onder de pukkels helaas, maar mijn cyclus is alles behalve regelmatig. Omdat ik deze maand een jaar geleden gestopt ben gaan we maandag naar de gyn. Hoop dat het jou beter verloopt!
ik ben 1 juli vorig jaar gestopt en zonder opwekken van de menstruatie zou ik nu denk ik nog geen menstruatie hebben gehad de eerste keer heb ik 238 dagen erop gewacht en toen werd het opgewekt
Ik heb na 8 weken voor het eerst een eisprong gehad en dat was gelijk raak. Ik heb dus een menstruatie overgeslagen. Ben op 1 juni gestopt met de pil en in augustus zwanger geraakt. Dit moet mijn eerste eisprong zijn geweest want heb daarvoor geen menstruatie gehad. Het kan dus wel heel snel na het stoppen met de diane pil. Heel veel succes!
Oh wat een verschillende ervaringen met de diane pil! Logisch natuurlijk. Ik verwacht zelf geen wonderen bij mezelf dat het heel snel zal gaan maar ik hoop niet dat het een jaar duurt of opgewekt moet worden. Ik ben nu wel een beetje bang voor de worst case scenario!
Hi, Ik ben sinds 4 maanden gestopt met de diane. Ik ben al 31 maar de pukkeltjes waren er gelijk weer in mijn nek, op mijn rug, schouders en in mindere mate (gelukkig) in mijn gezicht. Ik heb ook steeds jeuk op mijn kop en mijn haar valt uit dus heb ik maar af laten knippen (van lang haar naar heel kort) echt even slikken allemaal. Sinds ik gestopt ben met de diane is de hoofdpijn die ik al jaren had elke dag weer wel weg! De eerste 3 maanden werdt ik netjes om de 30 dagen ongesteld maar deze keer ben ik al 5 dagen overtijd en sinds 2 dagen wat bruinige afscheiding. Af en toe heb ik lichte soort ongesteldheidspijn en misselijkheidsvlagen. Ik kan negens echt terugvinden of iemand anders hier ervaring mee heeft. De meesten zijn gelijk ongesteld of het duurt soms maanden. Ik ben een jaar of 4 geleden ook een jaar gestopt met de diane en toen helaas niet zwanger geworden Groetjes, Bex
Misschien was het een innestelingsbloeding, ik hoop het voor je! Laat je het weten? Ik heb een maand geleden ook 2 dagen bruinverlies gehad maar negatieve testen en geen ongesteldheid. Geen idee wat er allemaal gebeurt daar haha
Nou ik ben dus gestopt met de pil vanwege die enorme hoofdpijnen omdat ik alles wilde uitsluiten en ja hoor ik ben gestopt met de pil en heb bijna nooit meer hoofdpijn. Wat een verademing zeg! En zelfs nu ik gestopt ben met de pil ben ik ook veel minder heftig ongesteld echt maar minimaal. De eerste dag wel wat meer maar de dagen erna is het amper bloedverlies. Heerlijk!! Zie alleen maar voordelen aan geen anticonceptie maar ja moet toch gaan bedenken wat ik wel wil want super veilig is het ook allemaal niet met condooms en voor het zingen de kerk uit.