Hoi mensen, Ik zal me eerst even kort voorstellen. Mijn naam is Eline en ik ben 23 jaar. Sinds 2 jaar heb ik een mirena spiraaltje, omdat ik mij bij de pil niet lekker voelde. Ben al 2 jaar niet ongesteld geweest en heb verder ook geen klachten met betrekking tot de mirena. Alleen nu heb ik sinds 2 week last van de volgende dingen: - 's avonds misselijk - 's ochtends misselijk (vaak ook echt overgeven) - opgezette buik - last van m'n armen - krampen onderin m'n buik - Pijnlijke borsten (m'n tepels zien er ook anders uit) Heb vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief. Heeft iemand hier ervaring mee? of tips? maak me best wel zorgen. Kan het ook te maken hebben met mijn medicijnen? (ik gebruik Thyrax voor een te langzaam werkende schildklier) Alvast bedankt.
ik heb dat ook gehad maar bij mij was mijn baarmoeder ontstoken door het spiraal...dus HA zou wel even een aanrader zijn voor de zekerheid!
Hoi, Ik ben wel door het mirena heen zwanger geworden. Maar niet na 2 jaar,dat ding droeg ik al 4,5 jaar. Dus die was zo goed als uitgewerkt en zijn tijd zat erop. (tja en een mirena die tegen zijn eindje loopt is nu niet de beste anticonceptie) kan het niet zijn dat je een of ander virus hebt opgelopen? gewoon even langs de huisarts gaan meid! groetjes diana
Bij een Mirena die al 2 jaar goed zit, en een negatieve test, is de kans echt nihil dat je zwanger bent. Even langs de huisarts gaan als de klachten blijven aanhouden.
Ik had mijn mirena ongeveer 7 maanden, moest ik op controle in het ziekenhuis bleek ik 14 weken zwanger, maar dit kwam na 2 dagen uit op een miskraam. Alles kan dus..