Ik slik al 14 jaar de Diana pil maar omdat ik niet meer ongesteld werd in de stopweek was de pil waarschijnlijk te zwaar voor mijn en de huisarts scheef mocroginon 20 voor. ( weet niet hoe je het schrijft helaas) . Prima op zich maar nu is het zo dat ik precies 2 wk terug op zaterdag een eisprong dacht te voelen. Herkende het meteen. Ik de assistent van de huisarts gebeld en ze zegt dat dat niet kan want ook lichte pil moet bij niet vergeten genoeg bescherming. Nou oké dan zou het wel wat anders zijn geweest. Weer precies 7 dag later lichte buikpijn wat ik ook herken van mijn zwangerschappen en waarschijnlijk gevoel bij innesteling. Ondertussen was de stopweek begonnen en weer geen menstruatie. Op zich niet ongewoon want deze komt al langer niet in de stopweek maar met deze pil zou ik het wel kunnen verwachten. Voor de zekerheid afgelopen woensdag een test gedaan omdat ik weer met de pil moest beginnen en gelukkig negatief. Woensdag dus met de pil gestart. Nu heb ik dus een lichte buikpijn alsof er elk moment een menstruatie wil doorbreken en ben ik misselijk. Kan het dat ik woensdag gewoon te vroeg heb getest? Dat was dus 11 dag na dat ik dacht een eisprong te voelen. Zit nu 14 dagen verder. Is het verstandig om nog is te testen? Menstruatie uitblijven is dus normaal bij mijn, dit heb ik al maanden. Kan hier dus ook niets uithalen. Alleen eisprong voelen is wel nieuw tijdens pil gebruik.
Heel herkenbaar. mn dochter is bijna 10 maanden nu. ik zou nogmaals testen, en anders terug naar de HA voor andere AC?