Beste dames, Ik zit met een vraag. Ik heb op vrijdag 15 maart mij implanon laten verwijderen, omdat we een 3de kind erbij willen. We hebben op 18,22 en 24 maart gemeenschap gehad. Ik heb gisteren en zwangerschapstest gedaan van kruitvat 2 voor 5 euro en die was positief, maar wel een lichte streep, omdat ik het zeker wilde weten heb ik vandaag weer en test gedaan van trekpleister ook 2 voor 5 euro en die is negatief. Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven... Ik weet dat ik heel vroeg de test heb gedaan, maar ik was nieuwsgierig en benauwd als het dan al positief kan geven... In mijn fotoalbum heb ik een foto van de zwangerschapstesten. heeft iemand hier ervaring mee
Kruidvat wil tegenwoordig nog wel eens vals positief geven... Zou ook erg onwaarschijnlijk zijn als je nu al positief zou testen, want je hebt je eisprong misschien net gehad of hij moet nog komen... Heb je ovulatie test in huis? Misschien dat je een LH piek hebt...
ik denk inderdaad ook dat hij reageerd op je LH piek.. dat is bekend bij kruidvat.. maar zwanger zou je nu niet kunnen zijn.. als je 10 dagen geleden je implanon hebt laten verwijderen kan je niet nu al zwanger zijn of in ieder geval zowieso nog niet positief testen van een zwangerschap.. Dus denk dat jullie het maar heel gezellig moeten gaan maken komende dagen
Klopt, Kruidvat 2 voor 5 euro kan op je eisprong reageren. Aangezien de Etos negatief is, ga ik er van uit dat je je eisprong gevonden hebt en dat je nog niet zwanger bent. Lekker aan de klus is mijn advies dan ook en over 2 weken nog eens een zwangerschapstest doen.
Ik heb geen Ovaluatie test thuis. Ik dacht dat de zwangerschapstest reageerde op het HCG in je urine. Als dat zo is wat jullie denken hoe kan het dan dat de test reageerd op LH? bedankt voor de reacties.
Omdat HCG ook het hormoon LH bevat HCG is op gebouwd uit meer dan 1 hormoon... Althans zo is het door mijn gyn uit gelegd...
Daarbij kan hij gewoon niet uit slaan van een zwangerschap, of je moet een eisprong hebben gehad nog voor de implanon verwijderd was...
een eisprong voordat mij implanon was verwijderd is bijna onmogelijk... we gaan maar klussen en na twee weken weer testen