Dag dames, Ik slik nu al sinds oktober 2013 de pil weer na mijn eerste ongesteldheid na mijn bevalling... Ik heb nu sinds 2/3 weken steeds last van krampen en gevoelige borsten/tepels. Kwam er ook achter dat ik eind 2de week, begin week 3 van de pil er 2 ben vergeten. (voorbeeld maandag en dinsdag vergeten en pas woensdag weer geslikt en niet die van dinsdag erbij). Paar dagen na vergeten pillen kreeg ik die krampen maar ongesteldheid kwam niet op gang. De strip gewoon afgemaakt. Afgelopen zaterdag getest (3 weken ong na pil vergeten) en deze was negatief... Ik blijf de krampen houden dus keek in de bijwerkingen en deze geven krampen, gevoelige borsten etc aan... De bijsluiter zegt juist dat deze in het begin voor kunnen komen en dus na 3 maanden weer moeten verminderen... Mijn klachten zijn nu alleen pas na 6 maanden gekomen.... Iemand die dit herkent??
Ik ben in week 1 een pil vergeten wel ingenomen maar 14 uur te laat,vervolgens in week twee weer een vergeten toen twee in een keer genomen Heb nu ook vage klachten vooral buikpijn!?
Jij heb ze nog ingenomen.... Ik ben er echt 2 vergeten en ook niet ingenomen, ik stond er helemaal niet bij stil om de laatst vergeten alsnog in te nemen... Ik ben nu al halverwege de 2de strip en heb er nog steeds last van... Ik dacht dat het wel weg zou trekken als me ongesteldheid op gang zou komen, dacht dat me baarmoeder ontregeld was ofso... Kreeg wel toen de krampen begonnen heel lichtjes wat bloedverlies maar dat trok snel weer weg Wat een drama dit uch
Ruim 10 jaar microgynon geslikt maar nooit bijwerkingen gehad. Misschien is de dosis hormonen te sterk voor je. Ik zou ff langs de huisarts gaan als ik jou was.
Ik heb hem idd ook eerder gehad zonder problemen dus de klachten zijn ook nieuw voor mij met deze pil eerst kreeg rond me 15/16de doorbraak bloedingen en overgestapt op de microgynon 50 en na 1,5 jaar ook doorbraakbloedingen. De prikpil deed het goed na me eerste bevalling die 1,5 jaar dat ik hem gebruikte maar moest stoppen vanwege medicatie... Daarna zwanger geraakt en deze geaborteerd vanwege omstandigheden, toen weer de prikpil genomen en weer krampen gekregen dus dat is ook geen optie meer. Ik krijg een onderzoek 10 april aan me baarmoeder om te kijken of het iets binnenwaarts is en anders stop ik hier ook mee.... Dan is een pil gewoon geen goed idee meer voor mij -_-