Implanon en zwanger raken.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lilamima, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilamima

lilamima Lid

31 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Ik heb sinds dec de implanon nxt laten zetten door de ha.
    Eerste maand heel licht ongi geweest, toen na 32 cd weer ongi (normaal is dit 18 bij mij dus erg kort nu dus langer zover je van een cycli uit kan gaan natuurlijk) 2 weken later weer ongi 2 dagen en toe 4 dagen later een korte bloeding.

Ik weet dat dit gewoon bijverschijnselen zijn van de implanon maar.... ik had voor de gein eens mn zw test opgemaakt van de kv...zag ik daar ineens een heel licht maar roze 2e lijntje!! Dit kan toch helemaal niet met de implanon?? Ik voel hem zitten dus hij is er..iemand ervaring hiermee?

Bedankt :)

2. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Heb je een foto van je test?

Uiteindelijk kun je met iedere vorm van anticonceptie zwanger raken, ookal is de kans zeer klein.

3. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag ook zon heel licht lijntje met KV gehad. Volgens mij is dat ook wel een kwaal van die testen. Action test vandaag was wit en gister iets een streepje.
    Ben niet meer zo van die testen geven alleen maar onzekerheid. Denk dat je beter een digitale kan doen dan weet je t zeker.
    Want idd geen enkele AC is 100% betrouwbaar.

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Het kan, hier 2 keer zwanger geraakt door de nexplanon heen. Toen heb ik hem eruit laten halen en nu ook zwanger gebleven :)

5. lilamima

lilamima Lid

31 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    Bedankt voor jullie reacties :) nee foto lukte niet daar zag je echt niks op dus zou ook gewoon vals kunnen zijn hoor ik haal me verder niks in mn hoofd haha maar het kan dus wel degelijk haha melliemuis! Oei... ik wacht idd gewoon ff af en mss een difi halen volgende week.

6. migske

migske Niet meer actief

Hallo,

Toevallig zeg! ook ik heb de implanon 22 dec laten plaatsen en ik hoop van niet maar heb ook een licht streepje op de kv :$

Ik wacht het even af allemaal, melliemuis kwam je er laat achter?
    Manon nog een test gedaan?

Ben benieuwd lilamima!

7. lilamima

lilamima Lid

31 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen

Nou...ik heb weer getest de vorige was idd vals posi maar nu??? Op de foto is hij niet duidelijk in het echt was hij er binnen 5 min en lichtroze...
    Ff afwachten ik weet het ff niet..
    Liefs

Bijgevoegde bestanden:

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De laatste keer dat je had getest was 26 februari en nu zo'n 2/3 weken later heb je weer een tuurtestje? Als je al zwanger zou zijn, zou het streepje nu veel duidelijker zichtbaar moeten zijn logischerwijs en niet zo tuurtuur moeten blijven.

Of denk je elke maand dwars door de Implanon zwanger te kunnen raken dat je daarom elke maand gaat testen?

Vertrouw je die anticonceptiemethode niet helemaal? In dat geval zou ik een andere anticonceptie overwegen waar ik me wel rustig onder zou voelen zonder steeds een zwangerschapstest te moeten doen.

Maar koop anders voor je eigen gemoedsrust een CB Digitaal. Geen getuur meer naar streepjes, maar gelijk duidelijkheid.

9. lilamima

lilamima Lid

31 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje..... nou je bent iig duidelijk ;) het was maar een vraag en nee ik wil geen kinderen meer dus nee hoop het dus niet dus als dit tuur tuur is ben ik ok ;)
    Beheer mag dit topic dicht? Thnx!

10. lilamima

lilamima Lid

31 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps ik doe niet elke maand een test heb hem al van december en dit is mn 2e ;) en mijn laatste gelukkig! Heb er zeker vertrouwen in :)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina