hoi miranda een implanon is natuurlijk net als ieder ander anti conceptie middel nooit 100% veilig dus een kleine kans is er altijd Twijfel je of je zwanger bent???
Zijn er nog meer vrouwen die heel lang ongesteld zijn met die implanon?Ik was ongeveer 10 dagen ongesteld en toen een paar dagen niet en nu begint het weer.Ik heb ook steeds buikpijn. Ik begin nu steeds meer te twijfelen om hem er uit te laten halen.
@miranda: ik had bijna een jaar lang implanon, en niet een keer ongesteld geworden... Het was alsof mijn baarmoeder sliep, ik had nergens last van. En was erg tevreden over de implanon. Maar ik las op andere websites dat er ook vrouwen zijn die inderdaad lange menstruatie periodes hebben... Die ken ik dus niet. Sterkte!
Ik heb de Implanon nu bijna een jaar in en ben de eerste 7 maanden niet ongesteld geworden. Daarna weer wel. Eerst onregelmatig, en nu keurig 1 keer per 4 weken, gedurende een dag of 5. Ik heb jaren geleden ooit 3 jaar de Implanon ingehad en heb toen na 2,5 jaar wat klachten gekregen. De werking werd duidelijk minder na 2,5 jaar en daardoor vloeide ik vaak veel oud bloed, soms weken achter elkaar. Echt vervelend. Als dat deze keer weer gebeurt, gaat hij er meteen uit en neem ik weer een nieuwe.
Ja maar ik heb hem nu vanf maart een ben steeds ongesteld. De huisarts zei dat je pas na 6 maanden weet of hij goed werkt.