Misschien maak ik me wel een beetje zorgen om niks (ik hoop het!) Maar wij zijn druk bezig met verhuizen, klussen etc etc door de drukte ben ik deze maand 1 x (halverwege eerste week) de pil vergeten, die heb ik de volgende dag tegelijk met de andere pil ingenomen en daarna hebben we 7 dagen geen seks gehad (zoals de bijsluiter zegt, of je moet extra bescherming gebruiken) daarna hebben we wel weer gewoon gemeenschap gehad.... Wat dus ook kon volgens de bijsluiter! Nu wordt ik meestal na het stoppen van de pil (ik pak de laatste op donderdag) op zaterdag avond of zondag overdag ongesteld, gister avond was ik nog niet ongesteld wat apart is voor mij want echt standaard in de stopweek wordt ik dus steeds iedere maand op dezelfde dag ongesteld... Nu dacht ik ach dan komt het morgenvroeg wel, maar ik ben nog steeds niet ongesteld Nu kan het natuurlijk wel eens later zijn maar omdat ik dat niet gewend ben maak ik me wel een klein beetje zorgen.... Hoe groot is de kans dat ik zwanger zou zijn ? Het kan natuurlijk ook uitblijven doordat we zo druk bezig zijn met van alles rondom de verhuizing.... Maar ik ga vanmiddag als ik nog niet ongesteld ben toch maar even een test halen voor de zekerheid! Ik heb overigens wel wat buikpijn (heb ik normaal niet echt tijdens / voor de menstruatie sinds dat ik bevallen ben) maar dat lijkt meer op darmbuikpijn dan ongesteldheids buikpijn! Dus iemand ervaring hiermee misschien?
ik kan maar 1 ding zeggen: testen. ik weet dat je liever een ander antwoord hoort maar dat kan ik niet geven ik ben dwars door de cerazette zwanger geraakt maar kreeg toch wel een bloeding (meerdere maar dat kwam gewoon door die rotpil). Nu slik ik trouw mijn microgynon 30 en heb weer rugpijn, buikpijn, sjago en zit in de tweede week. hou mn hart dus weer vast..... gelukkig wordt mijn man morgen gesteriliseerd maar het zou maar eens gebeuren...................
Inderdaad: testen.. Zelfs als je de pil 100% netjes slikt (dus elke dag zelfde tijdstip, zonder ziekte etc) is er een mini-kans dat je zwanger wordt.. Met 1 keertje missen wordt dat misschien ietsjes groter. Dus de kans ik klein, maar nooit onmogelijk.. Maar: Je kunt ook gewoon door de spanning wat later ongesteld worden. Dat gebeurd wel vaker. Dat als je getest hebt, de spanning weg is, en een paar uur later raak..
Vlak voordat ik naar de winkel wilde gaan werd ik ongesteld Dus zorgen om niks Waarschijnlijk door de drukte dat het wat later is...
wilde al net vragen of het niet kan zijn omdat je in maart pas bevallen bent dat het daardoor misschien toch een keer onregelmatiger is dan je gewend bent.. maar je bent al ongi dus niks aan de hand.. succes nog met de verhuizing!
Maar sinds dat ik bevallen ben ben ik altijd op hetzelfde moment ongesteld geworden! (of de zaterdag of de zondag) dus ik vond het raar dat het ineens veranderd was!
maar menstruatie betekend niet dat je niet zwanger bent. een vriendin van mij is haar gehele zwanger schap gewoon ongesteld geweest. kind is kern gezond. weet dat je dit liever niet wilt weten haha begrijpelijk maar okal ben je gaan menstrueren zou ik toch voor de zekerheid gaan testen !