ik heb nu ruim een jaar een spiraaltje en ben erg tevreden , ik werd standaard om de 4 weken op maandag ongesteld.( wel minder gelukkig) dus altijd precies op tijd ,mooie cycles.. alleen nu ben ik deze week dus niet ongesteld geworden. ben nu dus ruim 4 dagen overtijd. ik heb een test gedaan die is negatief. kan ik er nu gewoon van uit gaan dat dit door het spiraaltje komt (opeens)of moet ik even de ha bellen om te overleggen. alvast bedankt meiden.. groetjes
Heb je een Mirena spiraal of een koperspiraal?? Als je een Mirena hebt kan ook na een jaar pas je menstruatie verdwijnen. Kan ook heel goed zijn dat je menstruatie een keertje gewoon wat later komt. De tijd zal het leren. . . Je kan het rustig afwachten. Als je je veel zorgen maakt, kun je natuurlijk altijd een afspraak maken.
Je kunt voor de zekerheid altijd je huisarts even raadplegen. Maar ikzelf ben nooit ongesteld geweest met Mirena. Nu ie er 3 week uit is nog niet trouwens.
hihi dat zou ik ook fijn vinden als ik niet meer ongi word! maar juist omdat ik nog nooit 1dag te laat ben vind ik het nu zo raar.
Gewoon even navragen bij de ha. Beter een keer teveel dan een keer te weinig. Waarschijnlijk is het gewoon allemaal goed, maar dan loop je in ieder geval niet meer met onzekerheid.
ik heb ook een mirena ( nu zo'n anderhalf jaar) en wordt toch nog meestal keurig om de 27 dagen ongesteld . Wel met veel minder klachten en minder lang gelukkig . Ben ook wel een paar dagen "overtijd" geweest. Grote stress want zwanger wil ik echt niet meer worden! Zelfs getest en niks aan de hand. Daarna alsnog ongi geworden en nu weer regelmatig.
ik ben idd nog steeds niet ongi nu dus 6 dagen ''overtijd'' en er is nog niets te bekennen. hier was het ook wel even paniek want idd ik wil ook echt niet zwanger zijn of worden. maar test was negatief,dus we wachten maar gewoon af!
Het wordt altijd een stuk minder met de Mirena, ik heb hem nu iets langer als een jaar, in het begin was ik best vaak ongesteld, maar nu haast nooit meer! En als het zo is, is het maar een dag of 2 Het hoort erbij, en het blijft dan gewoon weg. Heb ook toen ik hem net had gedacht dat ik zwanger was, last van mijn borsten en gespannen buik, buikpijn, en regelmatig een test gedaan, maar altijd negatief, dus ik denk dat dat van mijn eisprong komt. Want nu heb ik elke keer die klachten voor ik ongesteld wordt.