Het had gekund meteen de eerste ronde! maargoet op naar de volgende! hihi ik herken jou verhaal heel goed, ik heb ook steeds gezegd tegen mn vriend 'we zien wel' ... ( met in je achterhoofd natuurlijk zo snel mogelijk hihi) maar ik merk ook wel dat mijn vriend er bijna dagelijks mee bezig is, hij vraagt alltijd hoe ik me voel en dat hij er zo naar uitkijkt, ik denk bijna dat hij er nog meer mee bezig is, als ik hihi grapje! dus ik herken jou verhaal heel goed, hihi wat natuurlijk niet erg is toch om fanatieke mannen in bed te hebben. wij vrouwen zijn niet de enige die het heel graag willen hihi. ik had vanochtend wat krampen maar is nu helemaal weg, ook nog geen bloedverlies, ... misschien moet het allemaal nog wel komen...en zit ik mezelf gewoon gek te maken... ik ben trouwens ook aangekomen van de implanon, zag nu ook sinds gisteren dat ik wat meer stria erbij heb... helaas wat minder, maar is ook niet anders! Liefs
Vroeger werd ik altijd rond deze data ongesteld, maar ik heb natuurlijk geen idee hoe dat nu zal zijn. Voel nu wel al een paar dagen af en toe een rare prikkel in mijn tepel wat ik nog herken van mijn vorige zwangerschap. Maar het zou wel heeeeeeel erg snel zijn, Nou we'll keep in touch
Spannend!!!! nou het zo mogelijk kunnen zijn natuurlijk, zolang je nog niet ongi bent is alles mogelijk... ik blijf het zelf positief inzien.. al is het wel spannend allemaal! ik duim voor je sunshine1976
Idd superspannend! Duim ook voor je Sunshine1976!! @ Daisy: Wat schattig dat jouw vriend er ook zo mee bezig is.. lieff! Mijn vriend wil t ook heel graag maar hijs er wel nuchter onder. Hetgeen ook wel weer prettig kan zijn op momenten dat ik teveel door dreig te draven hihihi Hoest bij jou nu btw? Ben benieuwd!! Liefss
hihi ik vind alleen maar bijzonder dat onse mannen er ook zo mee bezig zijn.. wat ik al zei afentoe nog meer als ik. het intreseert hem ook echt, en hij vraagt echt elke dag hoe voel je dus dat is wel heel lief! wij hebben gewoon leuke lieve mannen hihi. ik ben nog niet ongesteld ... gisteren dacht ik even nu komt het.. maar veder ook niet echt ongi buikpijn, wel wat pijn aan de zeikant maar ik denk zelf dat dat mijn darmen zijn... hoe is het nu bij jou? op naar de volgende ronde he?! spannend! Liefs x
Hoi Dames, Gisteravond smaakte mij de chocola opeens niet meer Vanmorgen werd ik naar wakker, misselijk, maar het blijkt gewoon buikgriep te zijn Ik heb nog een test van 2jaar geleden hier liggen, maar ik wacht deze maand nog even af of er geen ongestelheid aankomt. En mocht ik morgenvroeg weer misselijk zijn zal ik wellicht wat eerder gaan testen. Het is voor jullie voor het eerste kindje toch?
@ Sunshine1976: hoeveel dagen ben je inmiddels al overtijd? (Of hoeveel dagen telt jouw cyclus inmiddels?) Ik blijf uiteraard duimen voor je meissie maar zelf was ik deze maand ook wat aan de late kant (cyclus van 30 dagen) nadat ik afgelopen maand volledig met anticonceptie ben gestopt. Maar je weet t natuurlijk maar nooit he? Wanneer ben je van plan om te gaan testen als je ongi uitblijft? Spannend! En ja, het zal voor mij en mijn partner ons eerste kindje worden. Ik ben al eens eerder zwanger geweest maar heb toen een andere beslissing 'moeten' nemen. De omstandigheden waren er niet naar, helaas @ Daisy: Wij hebben idd heeele leuke lieve mannen, schatjes gewoon
De implanon is er pas 7 juli uitgegaan. Ik heb nog geen zicht op mijn cycles. Vroeger kon ik bijna de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld werd. Ik verwacht dat dit niet is veranderd, ook omdat ik zo snel zwanger was de vorige keer. Maar ja, flink oefenen en afwachten maar! Spijt me voor je dat je zón heftige beslissing hebt moeten nemen! Hopelijk ben je snel zwanger en kun je hier lekker van gaan genieten!! Dat geldt trouwens voor alle meiden!
spannend sunshine! ben erg benieuwd! laat je het snel weten wel apart dat je nu zo misselijk bent! duimen maar! verhaal van zusterklivia komt me heel erg bekend voor, ik ben ookal eerder zwanger geweest alleen heb ik het toen niet kunnen houden...zat toen ook in een andere relatie met een vent die het allemaal niet boeide en nogal lose handjes had... ik denk dat ik nu wel ongi moet gaan worden, met afvegen is het ook niet meer licht roze maar donkerder. dus wij blijven ook gewoon proberen. op dit moment weet ik mijn cylcus ook nog niet.. dus het is echt maar afwachten allemaal. wens alle meiden die zwanger willen worden heel veel succes hier! en ik blijf alle verhalen volgen, en zal natuurlijk zelf ook schrijfen. Liefs
@daisy500, bah jij hebt dus ook al een nare periode achter de rug. Hopelijk snel zwanger en kan je er lekker van gaan genieten! Btw, ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Wel fijn om te weten dat het allemaal weer normaal werkt na het verwijderen van de implanon. Op naar ronde 1 dus Groetjes
hoi sunshine, kan niet wachten tot het zover is! maar dat herkennen jullie natuurlijk ook wel! ik ben ook ongesteld.. dus wij gaan ook snel voor ronde 1! Liefs
Heey Daisy en Sunshine, wat jammer zeg! Alledrie zijn we na t stoppen met Implanon ongi geworden, iig hebben we wel weer snel onze (hopelijk normale) cyclus terug, en da's ook goed nieuws!! Think positive, toch? Trouwens bedankt beiden voor jullie lieve reacties op mijn eerdere post Je hebt sommige dingen in t leven helaas niet zelf in de hand he? Daisy, kben blij voor je dat je van die nare vent af bent, goed van je meid!!! Slaap lekker voor strakkies meiden
hoi meiden, al een tijdje even niet gereageerd, was druk met me werk, ben zelf gastouder en vang kindjes bij mijn thuis op, erg leuk!!! en gezellig!! mijn ongi is weer weg, het was ook niet een echte volledige ongi na mijn idee.. word wel elke ochtend wakker met buikpijn, moeilijk te beschrijven buikpijn en eind vd ochtend trekt het ook weer weg, heel raar. Hoe gaatie met jullie meiden nu? @zusterklivia81 het is wel een positief vooruitzicht dat we nu alle 3 ongi zijn geworden.. nu kan het klussen beginnen hihi. en hopen op een snelle zwangerschap! gelukkig kunnen we lekker kletsen zo met zn 3tjes op deze manier! dat helpt ook wel vind ik. hopen dat we snel zwanger zijn en lekker kunnen genieten, je bent er toch veel mee bezig in je hoofd, merk ik. we houden elkaar op de hoogte meiden! Liefs
Ik las trouwens ook meerdere keren op de deze website dat er meiden zijn die de zwanger worden pillen van de etos gebruiken.. ik vraag me af of dat nou echt enige invloed heeft?
Hoi meiden even een laat berichtje, was ongv een uur geleden nog even boven bezig met wat dingetjes op te ruimen.. kreeg inene steken bij me zei, en me rug voelt pijnlijk aan, ook me buik afentoe een paar steken, iemand die dit herkent? voelt toch wel heel raar, vooral omdat het erg naar me rug toe trekt. weltrusten! Liefs
Hey meis, Misschien heb je wat krampen ivm je ovulatie, dat zou op zich kunnen als die volgens je cyclus zou moeten plaatsvinden. Vaak heb je dan krampen links of rechts onder in je buik. Of t ook naar achteren naar je rug kan trekken durf ik niet te zeggen, bij mij zelf heb ik dit nog nooit zo ervaren. En wat betreft de pillen van de Etos, dat zijn volgens mij alleen voedingssuplementen waarin o.a. foliumzuur zit. Of ze n zwangerschap bevorderen betwijfel ik, WEL zijn het vitaminen die zowel goed voor jou als voor je kindje zijn! Liefss
hee meid, het zou eventueel kunnen, ik heb het trouwens ook wel is eerder gehad deze pijn en die bleef maar aanhouden en werd steeds erger, ben toen naar de eerste hulp gesjeest, uiteindelijk konden ze niets vinden bij de gyn en nu gister inene weer... wat een pijn doet dat zeg, heb de hele nacht wakker gelegen. merk overigens dat ik echt super vaak moet plassen, en vreselijke jankbuien om alles heb.. en dat terwijl ik al ongi ben geweest. wat een kwalen weer. hoe is het bij jou nu (zusterklivia81) Liefs
Hoi meiden weer even een berichje! hoop ook snel van jullie wat te horen. Gisteren uit het niets vele krampen, voelde het echt heel goed aan me baarmoeder. denk 15min veel last gehad.. daarna ook helemaal over. ook voelde me buik iets harder, en bij het wc bezoek met afvegen 1 stipje rood bloed.. vraag me toch stiekem af wat dit is, want bij me vorige zwangerschap had ik dit ook ...vooral het kleine stipje bloed... vind het toch wel spannend nu , weet ook eigk niet waneer ik kan testen.. mijn menstr is nu 2 weken geleden. Liefs
Hey meis, wat n vage kwaaltjes allemaal zeg! En dat 2 weekjes na je ongi.. Miss is er n eitje bij je op komst.. of is t zelfs wel een innestelingsbloeding.. Hebben jullie flink geklust de afgelopen week? Hier is t rustig.. ik denk dat ik mijn eisprong vroeg heb gehad deze maand. Dat zou betekenen dat ik iets eerder ongi word en mijn banner dus niet meer helemaal correct is. Maar ik laat em staan zodat ik niet veel eerder de drang krijg om n testje te wagen Ik ben namelijk zondag jarig en je zult begrijpen dat ik natuurlijk niets liever zou willen dan n posi test in handen hebben die dag hihihi Nu ff eten klaarmaken.. we eten lekker pizza vanaaf hmmmm... We houden elkaar wel up to date! Liefsss
Hi meiden, Mag ik ook mee komen kletsen? Ik heb twee keer een Implanon gehad. De eerste keer had ik de eerste zeven maanden heel veel bloedverlies, maar mijn HA zei dat mijn lichaam eerst +/- een halfjaar moest wennen en daarna pas een vast patroon zou aannemen. Bij mij werd het patroon dat ik bijna niet meer ongesteld werd. Heerlijk! Na het verwijderen van mijn tweede Implanon raakte ik na 2 maanden al zwanger van onze oudste zoon!! Daarna alleen condooms gebruikt. Ik wou niet aan de pil vanwege klachten die ik daar eerder mee gehad heb en een Implanon wou ik ook niet meer omdat het eruit halen van de tweede echt een HEL was!! Geen Implanon meer voor mij, ondanks dat het een fijn anticonceptiemiddel was... Toen mijn oudste 6 maanden was, raakte ik weer zwanger. Onze tweede zoon was niet gepland, wel zeer gewenst. Maar na de bevalling ben ik toch maar weer de pil (wel een andere als eerder) gaan gebruiken, omdat ik niet zo snel weer zat te wachten op nóg een zwangerschap. Sinds ruim een week nu ben ik weer gestopt met de pil en wacht ik op mijn eerste onttrekkingsbloeding. Ik hoop dat mijn cyclus ook nu zo snel weer normaal is als na het Implanon en dat ik weer lekker snel zwanger raak. Ik wens ook jullie snel een zwangerschap toe!! Liefs