Implanon

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisy500, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy500

daisy500 Niet meer actief

wat goed! Gefeliciteerd meid!!!!
    wat leuk!
    hij is echt positief hoor!

Gefeliciteerd met je verjaardag!
    en met het goede nieuws natuurlijk!

hou je ons op de hoogte?

Liefs

2. daisy500

Hoi meiden,

sorry heel laat berichtje,
    kon niet in slaap komen, maar vraag me af waar je de banners kan plaatsen want mij lukt het niet ?

Liefs

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Daisy, zo kun je een banner in je onderschrift plaatsen:

- Ga naar 'Gebruikersinstellingen'
    - Klik dan op 'Handtekening wijzigen'
    - In het vakje daar kun je een banner plaatsen door een BBCode te gebruiken (die krijg je op de site waar je je banner maakt), maar je kunt er ook andere dingen plaatsen, bijvoorbeeld zoals ik de geboortedata van mijn zoontjes en de pendels.

4. ZusterKlivia81

ZusterKlivia81 Actief lid

7 jun 2008
    125
    0
    16
    Dank jullie wel voor de lieve reacties meiden! :) Ik moet zeggen dat ik t ergens nog steeds niet durf te geloven maar t was wel t mooiste cadeautje voor mijn verjaardag idd.. :)

Hier de test van vanochtend.. een digitale want ik wilde t zeker weten.. ben nog erg pril zwanger hoor.. er kan nog vanalles mis gaan maar ik hoop van niet!!! :(

Bekijk bijlage 175093

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!! En heeeeeel veeeeeel succes allemaal!!! Think PINK!!! ;)

Liefsss

5. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zusterklivia, Van Harte Gefeliciteerd !!
    Wat een goed nieuws zeg, leuk zeg!

Spannende weekjes voor je dus! Wanneer ga je de ha of verloskundige bellen?

Grtjs

6. daisy500

dankje iloiza, ik heb hem nu gevonden en hopelijk ook goed ingevuld bij de banners!

Ja super leuk voor je, ookal is het nog pril.. lekker genieten!

ik wacht ook de dagen af dat ik kan testen... hihi

7. ZusterKlivia81

7 jun 2008
    125
    0
    16
    Thnx :) ik heb geen idee wanneer ik kan bellen eigenlijk... ben morgen pas 4 weken zwanger :) Wanneer zou jij bellen?

8. ZusterKlivia81

7 jun 2008
    125
    0
    16
    Daisy tis je gelukt met de banner! :) kzie dat jij nog een weekje hoeft te wachten.. spannend!!!

9. daisy500

jaa ik kan eigenlijk echt niet wachten hihi
    omdat je nu al zoveel voelt...
    duurt zo lang hihi, hoeveel dagen voor je menstruatie kan je al testen eigenlijk?

Liefs

10. ZusterKlivia81

7 jun 2008
    125
    0
    16
    Met n duurdere test van Clearblue kun je al vanaf 4 dagen voor je NOD testen.. maar laat je niet gek maken meis! Deze testen kunnen ook zeggen dat je niet zwanger bent omdat je dan nog te weinig hcg in je urine hebt.. als je nog ff kunt wachten zou ik zeggen test op je NOD dag of nog mooier.. 1 dag erna.. maar ik weet dat is heeeeeeeeel moeilijk hihi ;)

Liefss

11. daisy500

de testen van clearblue vind ik wel goed,
    ik ga proberen gewoon op me NOD dag te testen,
    maar misschien kan het ook nog wel is ietsjes eerder gebeuren...
    dat wachten maakt je ook gek! hihi

Hoe is het met jou @zusterklivia81?

Liefs

12. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 5 weken zwanger en toen heb ik de artsassistent gewoon gebeld omdat ik ook niet wist wat ik moest doen haha. Ik kon gewoon bellen met de verloskundige praktijk en daar hadden we volgens mij een afspraak ronde 7e of 8e week.

Mijn vriend vroeg nog aan mij vandaag wanneer ik eigenlijk ongesteld moet worden:D hahaha dat doet ie'anders nooit;) Dat vond ik wel even leuk om te horen, is hij er ook mee bezig dus.
    Moet eerlijk bekennen dat ik het niet heel erg zal vinden als het niet raak is:). Ik ben namelijk zo bang dat het onze vakantie in oktober in het water gaat gooien vanwege eventuele misselijkheid. Had ik de vorige keer namelijk ook. Slecht he dat ik dat denk:)

13. daisy500

Hihi dat is toch helemaal niet erg
    Je wilt juist ook lekker van je vakantie genieten, dus gelijk heb je!
    met de tijd komt het ook allemaal wel, maar als je het heel graag wilt is het wel moeilijk om te wachten hoor hihi..

Leuk dat je vriend dat vraagt, dat geeft idd aan dat hij er ook mee bezig is! dat is ook fijn als je er samen mee bezig bent.
    Mijn vriend zegt vaak, ik hoop zo dat we binnenkort zwanger zijn, zo lief!

Succes meiden!

Liefs

14. ZusterKlivia81

7 jun 2008
    125
    0
    16
    @ sunshine, bedankt voor je advies! :) Ik ga morgen gewoon de stoute schoenen aantrekken en n verloskundigenpraktijk bellen. Mijn huisarts is nog n week met vakantie, en ik heb helemaal geen zin om daarop te gaan zitten wachten haha! :p
    Awww echt schattig dat jouw vriend er zo mee bezig is! En ik vind t helemaal niet slecht van je dat je stiekem zo denkt ivm je vakantie hoor!! Ik snap t wel, als je zo misselijk was is dat ook geen pretje ;) Was je zo misselijk ja? Owjee.. hoop maar dat dat bij mij wat mee mag gaan vallen... :)

Waar ik overigens wel sinds twee dagen last van heb, is slapeloosheid! Gisteraaf viel t mee en werd ik maar 1 x midden in de nacht wakker en was ik 's ochtends erg vroeg wakker (ben normaal m'n bed niet uit te branden 's ochtends hihi). Ik denk zelf dat dat kwam omdat ik nog aan t nieuws moest wennen..
    Maarrr vannacht heb ik maar 3 uurtjes geslapen!!! Kon erg moeilijk in slaap komen en werd vervolgens om kwart voor 3 wakker waarna ik klaarwakker was en niet meer in slaap ben gekomen! Grrrrrrrrr...... balen!!! Ik moet straks gewoon werken pffffffff..... :(

@ daisy, buiten t slechte slapen om voel ik me prima, lief dat je t vraagt meis :)
    Verder ben ik me met vlagen erg bewust van mijn onderbuik.. die voelt dan wat zwaar en trekkerig aan.. iemand die dit herkent?
    Jullie al gekke kwaaltjes? :p Ben vandaag pas 4 weekjes dus wie weet is er 1 van jullie al bijna net zo ver als ik.. spannenddd... ik duim voor jullie!!!!! :):)

Liefsss

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Sunshine, leuk dat je vriend er ook mee bezig is!! Ik snap wel een beetje dat je van de ene kant hoopt dat het nog niet raak is, vanwege je vakantie in oktober. Ik ben beide zwangerschappen negen maanden misselijk geweest en dat is echt geen pretje. Op die manier kun je ook moeilijk genieten van je vakantie.
    Bij de eerste kwam ik erachter dat ik zwanger was, toen we op vakantie waren in Rome - maar toen had ik nog geen kwaaltjes, dus dat was geweldig!! En met 15 wk zijn we op vakantie geweest naar Bulgarije. Het was een leuke vakantie, maar ik was 's avonds veel te moe om over de boulevard te slenteren en ik ben regelmatig vanuit het restaurant naar de toiletten gerend om alles er weer uit te gooien wat ik net had opgegeten... :(
    Bij de tweede ben ik zwanger geraakt op vakantie, dus ook nog geen kwaaltjes. En met 28 wk zijn we op wintersport geweest. Daar heb ik serieus ook helemaal niks aan gehad. Ik kon niet skiën vanwege de zwangerschap, en was ook heel moe en misselijk. Ik was in het huisje bij onze oudste zoon en de rest was lekker op de piste. Ik vond het toch leuk daar, maar echt vakantie heb ik er niet gehad...

Daisy, houd je het nog een beetje vol om niet te testen??
    Nog een weekje, meis! ;)
    Je kunt wel al voor je NOD testen, maar bij veel vrouwen is het HCG gehalte dan nog te laag om positief te testen, ook als ze dan al wel zwanger zijn. Op of na je NOD heb je meer zekerheid.

ZusterKlivia, ow.. dat is heel vervelend, zeker zo vroeg in de zwangerschap. Ik hoop niet dat dit een patroon is voor de rest van je zwangerschap, maar ik denk het niet hoor. Komt vast door al die hormonen die door je lijf gieren...

16. daisy500

Goedemoren,

@iloiza,
    Ik had vanacht echt krampen... jeetje
    ik denk dat ik gewoon weer ongesteld ben geworden...
    met afvegen(sorry hihi)ook bloed ... en de krampen houden maar niet op, weet ook even niet hoe ik moet zitten :(:(

ik snap nu even echt niks meer van me cyclus...:(

17. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Daisy, ohw nee. Ik hoop voor je dat je niet ongesteld word... :(
    Maar het kán ook iets anders zijn he. Je hebt je Implanon nog maar zo'n anderhalve maand geleden laten verwijderen, toch?? Je kán ook nog aan het ontpillen zijn, en dan kun je van alles voelen ook al betekent het niks.
    Je kán ook wél zwanger zijn. Dit zou ook innestelingspijn en een innestelingsbloeding kunnen zijn.
    Ik wil je niet bang maken en ook geen valse hoop geven, maar zolang er nog geen echte ongi is, is er nog hoop. Ik duim voor je, over een weekje weet je als het goed is meer...

18. daisy500

hee meid,

ik weet het echt niet meer,
    ik heb echt weer de ongi krampen en bloed nu ook best wel veel,
    dus ben denk ik bang dat het geen innestelingsbloeding kan zijn....( ik weet ook niet of je dan heel veel bloed?)
    echt zo balen dit!!

Maarja het is ook nog vroeg dat ik de implanon liet verwijderen, dus misschien moet alles nu nog gewoon weer op orde komen... al dacht ik dat dat al was gebeurd omdat ik al ong was geweest.. :(

echt zo balen dit, ... ik ga het nog even afwachten hoe het loopt, zoals het nu is stopt het bloeden ook niet :(

Liefs en dankjewel voor je reactie
    dat doet me ook wel goed :)

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hee meissie, ik heb zelf nooit een innestelingsbloeding gehad, maar het lijkt me inderdaad niet dat je dan zo veel bloedt. Waarschijnlijk toch een ongi dus... :(

Als je nu weer ongi bent, heb je dus dit keer een kortere cyclus dan de vorige keer. Het kan nog steeds 'ontpillen' zijn, maar misschien blijft het patroon van deze korte cyclus, dat zou wel fijn zijn.
    Ik hoop voor je op meer geluk in deze nieuwe ronde!!

20. daisy500

ik hoop dat het een beetje een regelmatige cyclus blijft dat zou wel prettig zijn.
    ik heb ook geen evaringen met een innestelingsbloeding.
    dus het is toch een ongi :( helaas!!!

idd op naar de volgende ronde!!

hoe gaatie nu bij jou ?

Liefs

Deel Deze Pagina