Implanon

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by daisy500, Jul 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diana19

diana19 Nieuw lid

Sep 19, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,,

ik heb al jullie verhalen gelezen..
    gefeliciteerd met de zwangerschap, en s6 voor de rest die het proberen.

mijn vriend en ik willen ook graag samen ons eerste kindje.. maar ik heb de implanon.. en ik weet nu neit als ik hem eruit haal of ik dat meteen zwanger kan zijn of niet..

het liefst wil ik hem er nu uit hebben maar ik moet oon info hebben van hoelang dat kan duren.. en na sommige verhalen heb ik ook zoiets ik haal hem eruit en stop hem er nooit meer in..
    maar eruit gaan gaat die Zws..

maar ik ben ook bang voor een miskraam aangezien ik die in aug. 2010 ook al heb gehad..
    dat mijn vriend toen die tijd wou dat ik het weg liet halen.
    kijk dat heb ik uit zijn hoofd toen kunnen praten..

ik heb zoiets van als het komt dan komt het..

ik heb nu een andere vriend en wij willen graag een kindje.. voor mij is het de eerste maar voor hem zijn 3de..

kunnen jullie me helpen?

Liefsss

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    hoi dames..

zo heb weer ff alles gelezen...kon het niet meer terug vinden en zag ondertussen ook dat het verplaatst was met het lezen..en zag in mijn mailbox een mailtje dat er gereageerd was pfff beetje laat:):)...dus nu maar weer ff een berichtje..als jullie dat niet erg vinden natuurlijk;)

Maar goed 14 aug eerste ongi naar implanon en 11 sept weer geworden dus helaas die ronde niet raak...

Ik zag hier ook goed nieuws met roze streepjes :D Gefeliciteerd:D

En helaas ook minder leuk nieuws...Sterkte met het verlies..:(..ik weet hoe het is...maar op na de volgende ronde voor een plakkertje:D

Hopen dat diegene die nog niet zwanger zijn nu snel zwanger zullen zijn...

Ik heb tot nu toe mijn nette cyclus van 29 dagen weer terug..Dus ben wel helemaal blij daarmee...en verder ja zoals velen van ons wachten duurt lang...

Ik heb trouwens af en toe nog last(een steek) van de plek waar het staafje heeft gezeten en het litteken is ook nog steeds roodgekleurd...verder niets..misschien meer ervaring hiermee...:(

Liefs

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ Diana: Sorry, beetje late reactie, maar ik ben op vakantie geweest en vanaf vandaag pas weer actief op het forum. ;)
    Wanneer je je Implanon laat verwijderen, kán je na 1 week al weer vruchtbaar zijn. Maar het kan ook heel goed zijn dat het langer duurt, want ook van een Implanon moet je soms 'ontpillen'. Dit is bij iedere vrouw verschillend, dus ook heel moeilijk om er iets over te zeggen hoe dit bij jou zal zijn.
    Toen ik mijn Implanon liet verwijderen had ik 1 langere cyclus, van +/- anderhalve maand. De cyclus daarop werd ik al zwanger!!

@ Danty: Het is heel normaal dat je soms nog een beetje last hebt van de plek waar je Implanon heeft gezeten. Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar gaat vanzelf over. Het kan geen kwaad, maar is natuurlijk wel vervelend...

@ Sunshine: Hoe gaat het nu met jou, meid?? Hoe was je echo??

@ Daisy: Bij jou al nieuws??

4. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Hoi meiden

sorry voor mijn laten reactie!
    laatste tijd druk met werken geweest
    en ziek geweest dus even rustig aan voor mij!

Hoe gaat het met de meiden hier?
    Ik zag een nieuw lid dianan19 :) Gezellig!

Ik denk dat het verschilt bij implanon gebruik waneer je daarna zwanger word.. bij de een gaat het sneller dan bij de ander.
    zelf heb ik ook een vriend die al 2 kinderen uit een vorige relatie heeft... Ik heb zelf wel is getwijfeld (dat is mijn onzekerheid) of hij het dan nog wel speciaal vond om het nog allemaal een keer mee te maken...Hoe gek dat ook klinkt.
    Ik heb zelf gisteren mijn eisprong gehad en opzich hebben we veel geklust..maar niet echt op de dagen dat ik het meeste vruchtbaar was.. ik heb op die dagen echt geen zin in sex teminste soms dan.. kennen jullie meiden dit ook ?

@Iloiza hoe gaat het nu bij jou ?

Liefs

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Hi Daisy, fijn om weer even van je te horen. Voel je je al weer helemaal beter??

Ik ben gisteravond heel onverwacht ongi geworden. Nog totaal niet verwacht, want ik zat pas op 9 DPO. Maargoed, nu kunnen we dus eindelijk écht aan onze eerste ronde beginnen. :D

6. daisy500

heel veel succes Iloiza!!!
    hoop dat het snel raak is hihi.

Ik moet als het goed is volgende week weer ongi worden..
    Ik heb wel gemerkt dat ik er iets minder mee bezig ben..en ik laat het gewoon op me af komen :D

succes dames!
    Liefs

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Daisy, 8 dagen overtijd?! Ik zie je banner. Spannenddddddddddd... :)
    Ik duim voor je dat het raak is. Laat je 't weten?

Ik heb vandaag een knaller van een posi ovutest, dus wij mogen klussen. ;)

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi allemaal

ik heb 4 weken geleden mijn implanon laten verwijderen omdat wij graag papa en mama willen worden van ons 1 e kindje
    heb totaal geen problemen gehad met de implanon in begin iets last van puistjes maar verder niks ook niet ongesteld,de gyn heeft wel gezegd dat je gelijk weer vruchtbaar bent en dat t wel even kan duren voordat mijn cyclus op gang komt,we wachten rustig af en in tussen tijd gewoon klussen;) geen straf toch?

9. daisy500

hoi meiden!

ik ben hier echt belachelijk lang niet geweest!!!
    zo druk gehad de laatste maanden.
    Hoop dat alles goed gaat met jullie?
    en de meiden die zwanger zijn ook lekker aan het genieten zijn?

@Iloiza hoe staat het nu bij jou? al wat meer duidelijkheid veder?
    Ik moet maar is een nieuwe banner maken hihi.

Ik moet dinsdag ongi worden en heb sinds een paar dagen donkere tepelhof en ze worden ook super groot.
    ook zijn mijn tepels ook erg gevoelig.... Ik had vanochtend een clearblue test gedaan die je al 4 dagen voor je nod kan gebruiken...alleen was die negatief!
    Ik hoop dat ik dinsdag niet ongesteld ga worden
    maar voel me zo anders dan normaal...ik kan me ook niet herrineren of mijn tepels ook zo donker kleuren als ik ongi moet worden.
    zijn er meiden die dit wel hebben als ze ongesteld worden?

wens alle meiden hier heel veel succes.
    en ik ga elke dag even spieken hier! hihi

Liefs

10. daisy500

succes sem frummel!
    alles idd op zijn tijd.
    maar het blijft natuurlijk wel heel spannend elke maand!

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    @daisy..heb vorige week woensdag ook clearblue gedaan en stond niet zwanger maar vrijdag weer getest want werd dus niet ongi en kijk mijn banner;)

12. daisy500

super gefeliciteerd danty! wat een goed nieuws!
    had jij ook deze kwaaltjes met donkere tepels?? etc..
    Ik vind het echt spannend...ik wacht ook nog af tot dinsdag al is het zo moeilijk hihi

fijne zwangerschap gewenst en dat alles goed mag gaan :)

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    Nee heb nergens last van eigenlijk..alleen misselijk. Naar het eten ma het eten blijft in mijn keel geduwt zo'n gevoel en moe verder niet veel bijzonders mag niet klgem

14. daisy500

oh gelukkig wel fijn dat je niet heel misselijk bent
    dat lijkt mij ook niks haha.
    al zijn het natuurlijk de kwaaltjes.
    als het goed is moet ik morgen ongi worden of niet...
    zie het alleen niet zo positief in :(

pff vind zo moeilijk dat wachten.

liefs

15. daisy500

hi meiden,
    hoe staat het bij jullie?
    ik kwam net erachter bij een wc bezoek
    dat ik een donkere vlek in me onderb had zitten...niet donker bloed maar leek meer op oud bloed... ook met afvegen wat rozig!

ben bang dat ik ongi ga worden....helaas!
    heb ook totaal geen buikkrampen of iets, die ik normaal altijd wel veel heb daaraan merk ik ook dat ik ongi ga worden...
    ben benieuwd welke kant het nu uitgaat...een innstelling kan het natuurlijk ook niet meer zijn....zucht!

moest het even kwijt hoor, baal namelijk! :(

Liefs

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Hee, er zit nog/weer leven in dit topic?? :D

@ Danty
    Gefeliciteerd meid!! Geniet ervan, ondanks de kwaaltjes. Als het niet erger wordt dan dit mag je je handen dicht knijpen hoor. :)

@ Daisy
    O jee, dat klinkt niet goed... maar je zal inmiddels al meer nieuws hebben.
    Ben je ongi geworden?? Of ben je zwanger??

Ik zit nu halverwege ronde 2 en wacht nog op mijn eisprong. De vorige ronde is op niets uitgelopen en ik had weer een korte LF van 8 dagen. Hopelijk wordt dat deze ronde beter, anders zie ik het somber in...

17. daisy500

Hoi meiden.

gelukkig om te horen dat het goed gaat met de dames die zwanger zijn :)! Lekker genieten! ondanks de kwaaltjes hihi

wel minder iloiza, hoop dat het de goede kant op gaat bij je!
    en dat je snel een posi test in handen mag hebben. :)

hier ook weer ongi geworden.. eigenlijk (niet eens zo heel erg)
    heb de laatste weken een stressvolle piriode achter de rug...en vaak bij de ha gelopen..spanningshoofdpijn als gevoel dus voelde me al niet lekker de afgelopen weken.

Me vriend en ik hebben besloten er niet meer zo mee bezig te zijn en het gewoon op ons af te laten komen. moet zeggen dat , dat ook een stukje rust met zich mee brengt.
    wel ben ik begonnen met de ovu testen van predictor,
    heb hier nog niet heel veel evaring mee..
    jullie meiden wel?

eergister 2 dikke strepen en gister weer een lichtere, snap er nog niet zo heel veel van eigenlijk! haha maar wou het eigenlijk is uitproberen.

Liefs

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Daisy, fijn dat het toch wat meer rust geeft om er minder mee bezig te zijn. Ik vind dat echt heel moeilijk...

Ik heb wel ervaring met ovutesten, maar niet met die van Predictor.
    Ik gebruik de digitale tests van CB. Die bevallen me prima, maar zijn helaas wel duur. Ik heb gisteren dipsticks van zwangerenkids besteld omdat mijn ei heel lang op zich liet wachten deze ronde. Ik was van plan om verder te testen met de dipsticks (de goedkopere) en dan bij een positieve test pas ook testen met de CB, want anders zou ik me scheel kopen aan die CB-tests.
    Maar achteraf was het niet nodig geweest de dipsticks te bestellen, want ik had vanmorgen dus eindelijk een positieve ovutest. ;)
    Ik bewaar de dipsticks wel, maar ik hoop dat ik ze niet meer nodig zal hebben. :)

19. daisy500

@Sunshine1976,

Super goed nieuws zeg!
    gefeliciteerd!!!
    ik hoop dat je er lekker van kunt gaan genieten :D

@Iloiza, ik ben er ook nog hihi.
    ik zit niet meer heel vaak achter de pc, we zijn de laatste weken druk in huis bezig geweest met een kamer overschilderen...en nieuwe meubeltjes.
    Veder word ik alsnog elke maand ongi...
    als het goed is moet ik over een week ongi worden..
    Ik heb deze maand wel de ovu testen van predictor gebruikt, iemand evaring hier mee?
    dus wel geklust op de 2 dagen dus ik ben benieuwd.

hoe is het bij jou Iloiza? al wat meer duidelijkheid of ook nog in het zelfde schuitje als ik?

Liefs!

20. daisy500

ik zie nu dat ik me vraag dubbel heb gesteld over de predictor ovu test hihi, ik vind ze tamelijk duur en ook niet heel duidelijk...zo gaf hij niet bij de c een steep aan maar bij de T.. en maar 1 streepje, heel vaag.
    waar koop jij de dipsticks?
    Ik heb deze maand ook een posi ovu test gehad dus ben erg benieuwd volgende week!

hoop dat jij ook goed nieuws mag verwachten Iloiza hih..
    nu wij 2 nog! hihi

Liefs

Share This Page