Implanon

Discussion in 'Anticonceptie' started by Marieke1983, Oct 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Ik heb twee keer een Implanon gehad. Als anticonceptiemethode kan ik er weinig op aanmerken. Ik werd bijna niet ongi (heerlijk vond ik dat ;)), ik kon er goed tegen (dat was bij de pil niet het geval, heb twee verschillende pillen gehad - beide een drama), en je kunt het Implanon niet vergeten. ;)
    Mijn huisarts heeft hem zelf geplaatst (maar mijn huisarts is ook heel erg thuis in 'snijden' en 'prikken' :D) en de eerste keer ook zelf verwijderd. De tweede keer verwijderen ging helaas niet zo goed, omdat hij helemaal was ingekapseld. Het was echt horror, dus voor mij geen Implanon weer. Niet omdat ik er niet tevreden over was, maar omdat ik bang ben geworden...

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik ben gister ongesteld geworden en heb em 29 sept laten verwijderen dus dat is best mooi op tijd

3. Petra83

Petra83 Bekend lid

Jan 3, 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    nee, niet meer ongesteld geweest, implanon verwijderd en zwanger

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    dat heb je dan goed gedaan,;) fijne zwangerschap

5. Steff22

Steff22 Lid

May 5, 2011
    57
    0
    0
    Gelukkig zijn er ook postieve verhalen over de Implanon.

Helaas heb ik er zelf slechte ervaringen mee en ben ik 6 weken zwanger geweest door de inplanon.(toen was ik erg jong)

Mijn zus heeft een gezonde dochter van 3 inmiddels die ook is gekomen terwijl zij een implanon had.

Inmiddels bijna 3 jaar pilloos en kinderwens.

Denk dat ik maar weer aan de pil ga misschien dat het dan wel lukt;)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Implanon en vooral de inbrengmethode zijn vernieuwd he, nu is hij mega betrouwbaaf.

Mijn man hoeft maar naar me te kijken en ik ben al zwanger. Als die implanon niet had gewerkt was ik allang weer zwanger geweest ;)

Share This Page