Oké, ik zit een beetje met een raar dilemma, het zit namelijk zo.. mijn vriend en ik hadden de intentie om na mijn stopweek deze maand te stoppen met de pil vanwege kinderwens. Echter ben ik afgelopen maand 2x mijn pil vergeten. één pil in de 1e week van mijn pilstrip (dag 6), deze heb ik 24 uur te laat ingenomen. Vervolgens ben ik in het eind van mijn 2e week nogmaals een pil vergeten. Omdat ik hiervoor de pil meerdere maanden achter elkaar heb doorgeslikt, heb ik een stopweek ingelast. Afgelopen vrijdag (4 november) ben ik netjes ongesteld geworden, alleen ben ik maar 3 dagen vrij licht ongesteld geweest, maar wel helder rood bloed, en op de laatste dag wat bruin, mogelijk oud bloed er bij. Niets aan de hand dacht ik, maar toch voel ik me de laatste dagen heel anders. Ik ben misselijk 's morgens en soms 's avonds ook, gevoelige borsten, moet heel veel plassen (soms wel 2 of 3x per uur) en ben wat prikkelbaarder dan anders. Ik ben me er van bewust dat het best iets anders zou kunnen zijn, maar de twijfel is er. Heeft het zin om een zwangerschapstest te doen? Ik weet het even niet meer, en ik wil liever niet voorniets een test kopen. Een positieve test is natuurlijk wel zeer welkom! Ik slikte hiervoor overigens de Microgynon 50. Morgen zou ik met een nieuwe strip moeten beginnen, maar vanwege de kinderwens was ik dat sowieso al niet meer van plan. Alvast bedankt allemaal! Sandra
heey plaatsgenootje welkom in de wonderen wereld van het ontpillen je zou een test kunnen doen maar denk dat je lichaam gewoon aan het ontpillen is dit kan een aantal weken maanden duren wil overig niet zegen dat je in die tijd niet zwanger kan raken
Dankjewel voor je snelle reactie. Ik was al bang dat mijn lichaam me voor de gek hield, haha. Ik ben bang dat ik weer een test voorniets koop, vorige maand een dure ClearBlue test aangeschaft die negatief uitviel, dus ik denk dat ik nog maar even wacht.
je zou de volgende keer ook de kruidvat testen kunnen kopen 2 voor 5 euro zijn ook erg goed scheelt een hoop geld
Ja daar heb ik over gehoord ja, maar was in eerste instantie bang dat die goedkope testen 3x niets waren, maar na enig research zag ik inderdaad dat ze niet slecht zijn. Helaas had ik toen al een dure ClearBlue gekocht. Volgende keer beter.
Hoi Hoi, je zegt dat je nog met een nieuwe strip had moeten beginnen, en dus eigenlijk nog in je stopweek zit. Lijkt me dan niet dat je aan het ontpillen bent hoor. je hebt toch altijd een stopweek? Als je de klachten krijgt na een poosje met de pil gestopt te zijn dan kan ik me dat voorstellen. Toch een testje doen? voor de zekerheid.
Je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid een testje doen je weet ooit nooit. Maar en dit is niet vervelend bedoeld hoor maar je zou ook niet de eerste zijn die alleen al bij het denken over zwanger worden spontaan kwaaltjes krijgt. Kruidvat 2 voor 5 testen zijn idd prima, het is niet leuk om negatief te testen maar het is soms wel de beste manier om op te houden met twijfelen.
Ik ben nu net een week geleden gestopt met de pil ja, dus in principe had ik gister (of vandaag, ben het heel eerlijk gezegd kwijt) weer moeten beginnen aan een nieuwe strip, dus zat wel nog in mijn stopweek. Vanmorgen toch even een testje gedaan voor de zekerheid, maar deze is negatief helaas. Dat wordt verder klussen en hopelijk heb ik dan binnekort een positieve test in mijn handen Misschien ben ik er ook wel te intensief mee bezig dat ik verschillende kwaaltjes indenk, dat zou best wel eens kunnen. We willen het gewoon zo ontzettend graag, en ondanks dat ik nog erg jong ben en natuurlijk nog tijd zat heb, kriebelt het enorm. Helemaal met al die zwangere vrouwen hier op het forum haha
Het kan nog wel zijn dat je zwanger bent, maar te vroeg test.. ik zit nl. ongeveer in het zelfde schuitje, testte blijkbaar volgens de dames van het forum telkens nog te vroeg.. over 9 dagen mag ik testen!! ben zoooooooooooo benieuwd!! Mijn gevoel zegt van wel, maar mijn verstand (na meerdere) niet omdat deze negatief waren.. misschien ben ik ook wel schijnzwanger! zoja, dan geeft het wel een fijn gevoel hahhaha!! Succes!!
Het zou kunnen inderdaad, maar ik wacht voorlopig nog maar even met testen haha, van al die negatieve testjes wordt je ook niet zo heel erg vrolijk. Ik blijf ook stiekem wel een beetje hoop houden hoor. Ik hoop van harte voor je dat hij positief is, succes alvast!
heej Sandra91! dat heb ik ook! heb de allerlaatste testjes die ik nog had in huis opgemaakt (kom ik niet meer in de verleiding om er 1 gebruiken) en nu maar afwachten tot het hormoontje word aangemaakt!!
Dat is een hele goeie haha! Ik heb nog één testje liggen omdat ik van kruidvat 2 voor 5 euro had gekocht, en ik heb steeds de neiging opnieuw te testen. Dit is al een beproeving op zich! Ik zie dat je over 7 dagen weer mag testen, ga je netjes wachten tot de 7 dagen of kun je je net als ik ook zo moeilijk inhouden?
Heej! Ja.. ik ga netjes wachten.. Heb het mijn vriend beloofd! Hij word er namelijk knettertjegek van als ik iedere keer ga testen en jij?..
Haha ik kan me heel goed voorstellen, wel het verstandigste maar o zo moeilijk. Ik zit pas aan het begin van nieuwe cyclus, dus hopelijk is het deze maand raak. Ik ga proberen het vol te houden om pas op mijn NOD te testen, als ik de zelfbeheersing heb.