Anticonceptie

Discussion in 'Anticonceptie' started by proudmommy2013, Feb 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik ben 7 weken na de bevalling in mei weer gaan menstrueren en ben met de pil begonnen die ik voor de zwangerschap ook had.

Maar die pil deed mij 3 weken een heks doen lijken en in de stopweek was ik normaal... Dit was voor de zwangerschap en het zwanger worden de reden om te stoppen met de pil.

Nu heb ik de pil dus een half jaar weer geslikt wat dus weer resulteerde in een heks zijn voor 3 weken. In december dus gestopt.

Eind dit jaar willen we wd. weer een poging gaan wagen voor nr 2 dus ik wil nog niet aan de spiraal. Vriend wil liefst niks. Maar de menstruatie is nu zo veranderd dat ik in de dagen vd menstruatie gigantische buikpijnen heb en het is als het ware een stormvloed wat er uitkomt. Gelukkig regelt mijn lichaam wel dat ik weet wanneer het staat te gebeuren. Ik heb een nette cyclus van 4 weken en de 3 dagen voorafgaand laat mijn lichaam voelen dat er wat komt.
    Ook kan ik door de heftigheid eens in de 4 weken niet zwemmen niet werken, er is geen beginnen aan. En dat is wat ik niet nog een jaar wil.

De pul die ik had is al een lichte pil en volgens de assistent van de ha de lichtste die er is.

Herkennen mensen dit?
    Wat zijn oplossingen, tijdelijk dan wel...

2. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Uhhh condooms? Maar daar voel jij je niet beter door natuurlijk..
    Wat adviseert de ha?

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik wil van de buikpijn en het niets kunnen voor een paar dagen af...
    Daar gaat mijn vraag over.

De assistent heeft me gezegd dat dit de lichtste variant is ook tov prikpil etc.
    Beste is spiraal die brengt het daar waar het moet zijn... Ws dan geen klachten, maar die ga ik niet voor een jaartje laten zetten

Share This Page