IK slik al drie jaar de pil nu. Mijn vraag is, altijd als ik de laatse pil heb ingenomen van de strip duurd het altijd 5 dagen voordat ik ongesteld wordt. Kan dit? heeft 1 van jullie dit ook? Ik vind het best wel lang duren. Ik maak me er soms wel zorgen om Of de pil die ik nu slik wel goed is voor mij? Ook voel ik altijd steken in me onderbuik alsof ik ongesteld moet worden, ook tijdens mijn pil gebruik! Ik hoop dat een van jullie hier ook ervaring mee hebben Alvast bedankt groetjes
Nou ik werd gelijk de 2e dag ongesteld. En volgens mijn nichtje is er niks aan de hand, want zij werd ook pas de 5e of 6e dag ongesteld en volgens haar arts komt het wel vaker voor en dat ze gewoon aan haar volgende strip kan beginnen.
Bij mij was het altijd zo vierde, vijfde dag met Microgynon 30. Volgens mij is het voor iedereen anders.
ik werd ook altijd 4 dagen later ongesteld. Vaak had ik op de 1e volle dag (ik werd altijd 's avonds ongesteld) ook buikkrampen. Niet heel erg maar ik voelde het wel goed. Misschien dat dan de pil te licht is, ik weet het niet, volgens mij is het niet zo heel erg.
ik word meestal de 3de of 4de dag na mn laaste pil ongesteld ik slik tyginon Het is echt bij iedereen anders
voor mijn zwangerschap slikte ik ook de pil, en werd ik 5dagen na mijn laatste pil ongesteld, dus het kan wel hoor maar ja bij iedereen is het toch weer anders
Bij mij duurde het ooklang, heb 15 jaar microgynon geslikt en dan duurde het bijna altijd 5 dagen voordat ik ongesteld was. Heb me er nooit zorgen over gemaakt...