Lijkt me leuk te kletsen met andere vrijgezelle dames... Ik ben vast niet de enige hier Zijn jullie druk aan het daten of vind je het alleen zijn wel prima? En ben je al lang alleen? Ik ben momenteel niet aan het daten maar heb wel whatsapp contact met wat mannen en ben regelmatig aan het Tinderen. Soms spreek ik af met een man, maar niet wekelijks nieuwe ontmoetingen ofzo. Helaas nog niet een leuke vent tegengekomen want ik zou best graag een relatie willen. Ik kan inmiddels bijna wel een boek schrijven over idiote en gekke dates. Mannen die getrouwd bleken, mannen met teveel issues, mannen die maar 1 ding willen, mamaskindjes die zonder toestemming van mama niet met mij willen daten
Niet meer aan het daten, omdat ik nu voor mijn kinderwens ga, maar wel heel veel gedate en ik kan ook wel gezellig mee kletsen over hele rare dates, rare mannen, ongemakkelijke momenten enz enz. Ik ben ondertussen alweer 5 jaar vrijgezel, pfff.
Ik wil wel meelezen haha want volgens mij is t tegenwoordig bar lastig om een leuke vent te vinden.... Succes dames, hopelijk vinden jullie een leuke en lieve man!!
Wensmama, ga je als BAM voor een kindje? Ik voel me ook al jaren single al is dat niet helemaal zo, de verwekker van m'n kind is er vandoor gegaan toen ik zwanger was, dit was in 2010. Daarna nog wel een relatie gehad met een man (1,5jr) waarbij ik meer alleen was dan samen. Uiteindelijk kwam ik er achter dat hij getrouwd was en 3 kleine kinderen heeft Toen begreep ik ineens waarom hij het altijd zo druk had met z'n werk KimK het is echt heel moeilijk!! Vroeger was het nog makkelijk onbezorgd te daten maar nu lijkt het wel alsof iedereen een rugzak aan bagage heeft. Toppunt van dit jaar was tot nu toe iig de man die van zijn moeder niet met mij mocht daten ( http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/528256-turkse-vriend-gaat-zijn-moeder-accepteren.html voor de mensen die het niet gevolgd hebben toen ) Miranda zei in Sex and the City: "If they're not married, they're gay or burned from a divorce or aliens from the planet don't date me"
Ik heb heel wat gedate als alleenstaande moeder... had echt lol in het daten en de 'mislukkelingen' zoals echt een heel oude foto plaatsen en in het echt veel ouder zijn etc etc kon ik smakelijk om lachen. Toen iemand ontmoet meg wie ik een maand of 4 iets had wat best intens was en wat toen om een sullige reden voorbij was, toen had ik mijn buik er vol van... dat was ook het moment dat ik mijn vriend 2 jaar terug ontmoette!
Lola wat leuk dat je uiteindelijk een leuke man gevonden hebt. En nu zwanger zie ik, gefeliciteerd! Ik hoop ooit ook in jouw schoenen te staan
Nog een paar pareltjes uit mijn dating geschiedenis - Een man die me na de 2e date al mee wilde nemen naar z'n ouders die op 5 uur vliegen woonden. Om me voor te stellen. En daarbij liet hij me heel duidelijk merken dat hij een huwelijk wilde want een relatie vond hij 'not done' We hadden elkaar toen misschien in totaal 5 uurtjes gezien verdeeld over 2 ontmoetingen. - Een rijke bankier uit Londen, hij vloog gewoon even naar NL voor een date. Later bleek hij echt een beetje kierewiet dus exit. Toevallig heeft hij me nu weer een bericht gestuurd vorige week, hij is verhuisd naar Singapore en vraagt of ik bij hem langs wil komen. Uhhh - Tijdens uitgaan een leuke man leren kennen, klikte onwijs! Hij stelde zich voor als Cenk en vertelde mij dat hij half Turks/half Grieks was, Joodse vader, katholieke moeder.. Benadrukte elke afspraak wel 'dat hij toch zeker geen turk was' (uhh, ja, lekker boeiend, waarom zeg je dat nou steeds ) Ik kreeg de kriebels van hem en had het gevoel dat er iets niet klopte, toen heb ik stiekem in z'n rijbewijs gekeken (jaja, shame on me) Meneer heette geen Cenk maar Mohammed Meteen opgezocht op Facebook en ja hoor, vond hem onder de naam Mohammed meteen. Hij was boos dat ik in zn spullen gekeken had en ik was boos dat hij gelogen had. - Via Tinder een match met een profvoetballer, hij wil dolgraag afspreken maar ik durf niet en volgens mij zijn z'n bedoelingen ook niet helemaal ok. Maar wel leuk, zo'n bekende voetballer
Leuk om de verhalen te lezen! Kan zelf niet meepraten maar ga dit topic zeker volgen. Ben zelf alweer anderhalf jaar vrijgezel.
Ik ben single En ik ken de rare dateverhalen haha. Weet ze alleen even niet uit mijn hoofd, heb ze verbannen denk ik. Maar heel veel heb ik bewaard in mailwisselingen met een vriendin, dus daar moet ik maar eens in gaan spitten ter vermaak Momenteel ben ik met 1 man aan het daten, maar ik weet even niet zo goed wat ik daarmee aanmoet momenteel. Dus mag dit topic ook gebruikt worden voor klagen en advies vragen?
Brinta, ben je helemaal niet aan het daten? Salsera, ja natuurlijk, mede daarvoor heb ik het topic geopend dus klaag maar raak hoor
Leuke verhalen! Hier ook alweer meer dan 1,5 jaar vrijgezel. Heb alleen geen spannende of leuke date verhalen maar ga zeker meelezen. Spannend Wensmama! Bij mij is de wens voor een tweede kindje er ook maar durf het niet alleen aan hahah.
Nee veel gedoe gehad met de vader van mijn kind waardoor ik nog steeds even klaar ben met alle mannen.
Ok, bij deze mijn zeurverhaal haha. Of eigenlijk gewoon even wat advies nodig.... Ben nu zo'n 3 maanden met een man aan het daten, in het begin zagen we elkaar ongeveer 1x per week en de laatste tijd zien we elkaar heel regelmatig. Afgelopen weekend voor het eerst met elkaar naar bed geweest en van de week wilde hij praten. Slik, ik vind dat altijd eng klinken haha. Maar hij wilde dus weten waar we stonden en op welke voet we verder zouden gaan. Hoe zie ik het, wil ik iets opbouwen of vind ik het wel prima zo. En dat is gelijk het probleem, daar kan ik momenteel geen antwoord op geven. Hij is gescheiden en heeft 2 kinderen, en ik moet bekennen dat ik dat toch wat lastig vind. Daarbij komt dat ik gewoon lastig mijn gevoel uit ed. Ik heb wel het idee dat hij serieus is, hij werd er zelfs wat verlegen onder. De dag erna hebben we geen contact gehad en nu vandaag wel weer een berichtje, hij komt vanavond naar mij toe. Nu ben ik dus zenuwachtig over hoe dit verder gaat lopen, maar misschien maak ik me wel gewoon veel te druk. Hier schrijven lucht ook al wat op. Maar mochten jullie wat tips voor mij hebben, dan graag
Brinta, komt vanzelf wel weer toch! Salsera, lastig. Dus eigenlijk weet jij niet of je wel serieus met hem verder wilt? Want uit je verhaal maak ik op dat hij wel wil maar jij het niet weet? Vind je het moeilijk dat hij al 2 kinderen heeft? Voor mezelf zeg ik nu dat ik het liefste een man date zonder kinderen, maar een man met 1 kind kan ook. Ik kan mij nu nog niet voorstellen dat ik een man ga daten die al meerdere kids heeft, dat wil ik persoonlijk eigenlijk gewoon niet. Heb je zelf al kinderen? Ik zou dit wel serieus nemen en absoluut je gevoel hierin volgen. Twee kids erbij is niet niks.
Hier ook een die op een paar weken na 2 jaar vrijgezel is. Wel wat whatsappgesprekken gehad (die kwamen dan via tinder) maar nooit wat geworden.. een die was veeeeeeel te claimerig. die begon al gelijk over dat k bij hem moest intrekken, trouwen kids etc. Ook vond ie z'n eigen kind geweldiger beter mooier leuker. Als k ergens trots op was wat mn dochter deed zei hij dat doet die van mij allang. (schelen paar maanden) De ander had een ellendige achtergrond met zn ex (ook kind samen) en werd er in meegetrokken en toen maar besloten te stoppen Nog een ander was op iets anders uit En nog een ander was t gevoel gewoon niet goed Zucht.... blijf eeuwig vrijgezel Ben ook niet zo flexibel gezien de vader van mn meisje ook al bijna 2 jr uit beeld is en wil k ook zo houden. En eigenlijk geen oppasmogelijkheden. Maar mn wens voor een 2e is oh zo groot, niet perse op korte termijn heb nog aardig wat zaken wat goed opgelost moet worden, financieel, psychisch vooral
Nee op een andere manier. Ik ga samen met een alleenstaande homo het co-ouderschap avontuur aan. Ik vond het toch een fijn idee om er niet helemaal alleen voor te staan en vind het ook fijn dat mijn kindje toch een echte vader heeft. @salsera: hmm lastig hoor, hij wil volgens mij wel dat het de serieuze kant opgaat, want een man die verlegen wordt dat zegt voor mijn gevoel genoeg. Ik zou gewoon een goed gesprek met hem aangaan. Wat voor mij belangrijk zou zijn (als ik niet voor mijn kinderwens was gegaan) als hij al kinderen heeft of hij dan nog wel een kinderwens zou hebben. Ik heb ook geniale date verhalen, moet even nadenken, is alweer eventjes geleden
Chiggy, ik heb inderdaad zelf twijfels over of ik iets serieus met hem wil. Dat hij al 2 kinderen (van 5 en 9) heeft vind ik best wel lastig. Ik ben zelf 28 (hij 33) en ik heb geen kinderen, maar ik weet dat ik in de toekomst wel graag kinderen zou willen krijgen. Dus best een moeilijke situatie op deze manier. Van hem kan ik niet helemaal goed hoogte krijgen, want hij wil zich liever niet teveel blootgeven (ik vind dat zelf ook moeilijk helaas). Maar hij begon dus over hoe verder en 'ons' en dat soort dingen, en of ik nog met anderen aan het daten was. Om vervolgens te zeggen dat dat prima zou zijn en dat we dan wel zouden zien waar het schip strandt. Beetje dubbel dus dat laatste, weet ook niet wat ik daarvan moet vinden. Wensmamma, je haalt daar een goed punt aan. Ik kan me zo voorstellen dat hij 'genoeg' heeft aan 2 kinderen. Maar het is best wel een groot iets om over te beginnen voor mijn gevoel haha. Ben ook zo'n muts wat dat betreft. Trouwens heel goed van je dat je je kinderwens op deze manier gaat vervullen. Zo sta je er inderdaad niet helemaal alleen voor. Ik wil je veel succes wensen en hopelijk gaat je wens snel in vervulling. Voor de andere single dames: Daten komt vast wel weer, en dan moeten jullie de verhalen maar in dit topic gooien haha.
hier ook aan het daten... heb bijna 3 maanden wat gehad met een militair, maar meer niet gezien dan wel.Uiteindelijk bleek hij behoorlijke issues te hebben helaas Was ineens over... Nu van het weekend weer een date, heb hem al 2x gezien, maar toen was ik nog geen vrijgezel.
Ik heb ooit een blog (geheel anoniem) gehad hierover waarop ik ook de verhalen knalde, maar geen idee meer hoe die blog heet Iig één verhaal, die ik nu nog steeds moet aanhoren van mijn collega's, terwijl het toch echt al bijna 5 jaar geleden is. Dit was mijn 1e date nadat mijn relatie was uitgegaan. Op de chat/mail was het heel gezellig en ook de foto was erg leuk dus afgesproken. Toen ik hem zag (hij kwam me ophalen bij het station), had ik meteen zoiets van: Neeeeeeeeeeeeeeee dit is hem niet, maar toch in gestapt. Verkeerde opmerking gemaakt over z'n auto Hij kon niet lachen om mijn grapjes, maakte zelf helemaal geen grapjes, was behoorlijk saai en we waren opzoek naar een bowlingbaan, die blijkbaar al een paar jaar dicht was. Op het einde van de date vroeg hij of hij mij nog thuis kon brengen waarop ik zei: Nee ik loop wel even naar de bushalte. Date met een jongen die was vergeten te vermelden dat hij best wel heel wat kleiner was dan ik. Daarbij zei hij over t feit dat z'n drankje al voor een deel werd ingeschonken: 'Ik vind het zo stom dat dit wordt gedaan, ik beslis zelf wel wanneer ik wat wil drinken'. Dat was exit Date die niets meer van zich liet horen na 2 gezellige dates, paar weken later kreeg ik appje van hem (op kerstavond...) dat hij het belachelijk vond dat ik niets meer had gestuurd en bladiebladiebla. Ik heb hem nog een appje gestuurd dat hij het lekker kon gaan uitzoeken en heb hem geblockt. Ik heb trouwens nog 2x daarna, met 1 jaar tussen pauze een appje gehad van hem *debiel* vanaf een ander nummer.