Die starheid is volgens mij best Nederlands Regels zijn regels! Dat herken ik hier gelukkig niet. Hier houden ze idd een mandje apart en baby's (en kinderen) mogen gewoon overal mee naar binnen. Die tellen niet apart mee.
Ja precies, en je baby zit niet aan het speelgoed dus geeft ook geen extra risico op iets verspreiden. Zou ik ook meenemen. Succes voor je dochter!
Hier werd dus moeilijk gedaan bij mijn oppaskindjes. Moeder moest naar de ha met de middelste om een gat in het hoofd te beoordelen, heeft de jongste op de arm mee omdat ze direct alles ingepakt heeft en na een telefoontje meteen gekomen is. Krijgt ze eerst een preek dat ze de dreumee bij heeft. Daarna werd het gat beoordeeld
De persoon die u zegt dat je een mandje moet nemen, vind die regels niet uit e. Die persoon doet gewoon wat hem of haar gevraagd word en klaar. Eigenlijk is het voor hen wss allemaal even klote als voor u maar krijgen zij ongevraagd kritiek op iets dat ze zelf niet bepalen e.
Dat snap ik, daarom heb ik uiteindelijk ook een mandje gepakt. Maar ik vind dat je achter de regels verschuilen zo flauw. Je bent toch ook nog een persoon die nadenkt?
Maar een beetje meedenken kan dan toch geen kwaad... Regel = mandje nemen zodat de mensen geteld kunnen worden Dus kan dat doel ook bereikt worden (mensen tellen) door eentje even aan de kassa te zetten...
Absurd...hier zojuist met 2 jongste geweest bij de huisarts. Middelste heeft klachten. Maar werd niets gezegd of raar over gedaan. Gat in het hoofd en een preek belangrijker dat is toch zot.
Een persoon die werkt voor een baas moet toch vaak vooral doen wat hem gevraagd word e. Jij kon een mandje nemen, dus mss was jij in die persoon zijn ogen niet iemand om zonder mandje te laten binnen gaan.
Aanname van mij hoor, maar misschien was het een jong persoon? Die zijn natuurlijk erg van de regeltjes want de baas. Zijn/haar starheid was dan wel logisch idd. Van wat ik hoor is dat ze in NL veel tieners/jonge mensen dit soort klusjes laten doen , dat vind ik echt absurd. Hier laten ze beveiligers alles doen mbt de regels rondom Covid. Er komt eigenlijk geen medewerker aan te pas.
Tja, ik krijg gewoon de kriebels wanneer er zo star wordt gedacht over regeltjes. Gaat me ook meer daarom dan persé om dat mandje. Maar goed, daar kan een ander anders over denken. Vandaar ook bij de impopulaire meningen
Wij kennen de afspraken niet e. Mss zijn de bazen daarin heel streng, mss komen er te veel mensen met redenen waarom ze geen mandje willen. Voor hetzelfde geld liep de baas achter hem of haar. Kan zoveel zijn. Allesinds het is gelukt om te winkelen
Het was aanvankelijk een jonge medewerker maar de baas/bedrijfsleider liep langs en kwam erbij staan en die zei exact hetzelfde. Het zijn de regels mevrouw.... tja, dan snap ik ook wel dat je weinig kunt beginnen dus ben ook niet verder in discussie gegaan. Maar ik krijg er dus de kriebels van.
Bij onze huisarts moet de patiënt ook alleen komen. En kinderen dan alleen met één ouder. Maar laatst moest mijn dochter langsgaan en heb ik gewoon gebeld dat ik dan wel haar tweelingzus meenam omdat ik die moeilijk alleen thuis kon laten. Werd gelukkig helemaal niet moeilijk over gedaan, begrepen ze heel goed. Laatst ziekenhuis, kinderen verkouden, mochten ze volgens het beleid niet komen. Ik heb dat niet geaccepteerd omdat juist hun verkoudheid steeds voor oorontstekingen zorgt. Daarbij, ze zijn 99% van de tijd verkouden, dan kunnen ze dus nooit langskomen. Ik heb gezegd dat de dokter dan maar beschermende kleding aantrekt en als ze wéér niet mochten komen (er waren al heel wat afspraken komen te vervallen door hun gesnotter) ze feitelijk zorg aan mijn kinderen zouden onthouden en ik ze aansprakelijk zou stellen voor eventuele gehoorschade die de vele oorontstekingen kunnen veroorzaken en ik desnoods de media in ga schakelen. Nou ze zouden even gaan overleggen met de arts. Kinderen mochten toen dus alsnog gewoon komen. Het kan dus blijkbaar wel.
Oh m'n dochter van 5 moest buiten wachten Heb zo de jongste weer in de buggy gezet en ben weggegaan Wat denken ze daar nou
Dat staat bij ons ook in de brief, maar er komen ondanks dat, toch heel wat broertjes en zusjes mee. En nee, die laten we echt niet buiten wachten. Iedereen kan toch begrijpen dat niet elke ouder zomaar oppas kan regelen? En zeker niet in deze tijd. Overigens kan het bij kinderen die hysterisch zijn voor een prik, wel wat lastiger zijn met een broertje of zusje erbij, die gaan dan soms meedoen en dan wordt het lastig als moeder zijnde. Want 2 kinderen op schoot met vaccineren mag dus niet. Maar dat zal met een baby wel meevallen.
Ik snap jou heel goed, maar het bedrijf is dit ook verplicht en ze kunnen een boete krijgen als ze zich hier naar aan houden. Helaas zoals met alle regels zijn ze niet altijd logisch voor elke situatie, maar als je eenmaal uitzonderingen gaat maken dan blijf je soms bezig..
Ik mocht niet naar binnen met de baby erbij. Toen heb ik gezegd dat ik de baby wel even buiten parkeer en heb ik gelijk gevraagd of ze veilig thuis zouden inschakelen omdat ik natuurlijk wel onverantwoordelijk met mijn baby omga. Ik was het helemaal zat.