Nu met poll!! aangezien we er echt niet uitkomen maar weer even een poll aangezien er weer drie nieuwe namen zijn bijgekomen. De eerste naam wordt Madelief en derde naam vernoeming. dus welke naam het mooiste?
Ik vind Elena héel mooi, en anders zou ik voor Feline gaan. Deze 3 opties zijn een beetje gemaakt in mijn ogen.
Ik vind het persoonlijk niet zo lekker 'bekken' als de tweede naam begint met de laatste letter van de eerste naam, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik heb gestemd op Felena, dat vind ik de mooiste, maar ik zou er ook Elena van maken. Felana vind ik niks en Felina vind ik een beetje 'popperig' klinken.
Ik heb niet gestemd, vind alledrie de namen niet mooi. Het lijken meer samenvoegingen van Feline en Elena. Ze komen op mij nogal gekunsteld over. Madelief vind ik overigens wel echt een mooie naam! Wat vind je van Madelief Elena?
Ik sluit me ook aan bij Krullenkop. Bovendien vind ik het niet zo lekker lopen, door de F op 't eind van Madelief en weer op 't begin van de tweede naam.