Hallo dames, Even een vraagje van iemand die niet veel verstand heeft van temperaturen etc. Ik heb 23 maart een vroege miskraam gehad. Een paar dagen terug besloot ik te gaan temperaturen, zodat ik na afloop zou zien wanneer ik mijn ei zou hebben gehad. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip, tussen 7 en 8. De eerste 2 dagen was mijn temp 36.6, vanmorgen ineens 37.7. Ik heb even later voor de zekerheid nog een keer gedaan, en toen was het 37.8 Kan het dat ik nu al mijn ei heb? Het is nog maar 9 dagen geleden dat ik mijn miskraam had. Of is dit iets anders? Tja, ik weet ook niet hoe dat zit na een miskraam enzo, ik dacht dat het wel even zou duren voordat alles weer op gang is. Kan iemand mij helpen?
Ja het kan hoor. Heb een poosje terug van iemand een berichtje gelezen die al zo vroeg na haar mk haar ei had en gelijk weer zwanger was. Maar vind je temperatuurstijging wel erg veel. Normaal stijgt ie na je ei met ongeveer 0,5. Heb je niet iets onder de leden toevallig? Ben je trouwens al een beetje hersteld van de mk?
Ja, ben goed hersteld, het was een vroege miskraam, het bloeden was na 5 dagen opgehouden en ik voelde me prima. Ik ben ook niet ziek ofzo.... gek, misschien dan toch mijn ei.... nou ja, we hebben in ieder geval net 2 dagen geklust, dus als het mijn ei was dan zit dat wel goed.