Ik ben deze ronde begonnen met temperaturen, eind mei kunnen we waarschijnlijk naar de gyn en ik kreeg van de assistente alvast deze taak mee Nu heb ik bijna elke maand een dag of 3-4 voor de NOD bruine afscheiding. Ik zit nu nog zo'n 6 dagen voor m'n NOD en m'n temperatuur was vanochtend weer wat hoger dan de dagen ervoor, maar ik heb wel al een beetje bruine afscheiding (echt heel licht bruin, beetje gelig) en heb alweer de gebruikelijke ongikrampen. Maar wat ik mij dus afvraag, gaat je temperatuur ook al omlaag als je van die bruine afscheiding hebt. Zijn er hier meiden die ook altijd bruine afscheiding hebben voor hun NOD en tempen die mij hier meer info over kunnen geven?
Mijn temp blijft gewoon hoog ookal heb ik bruinverlies. Hij zakt meestal pas op de dag dat ik ongesteld wordt. Soms iets daarvoor en soms iets daarna, verschilt per cyclus.
Oke, dank je voor je antwoord. Wel balen dat je temp dan hoog blijft, op de een of andere manier blijf ik dan toch hoop houden terwijl ik eigenlijk al weet hoe het ervoor staat
Bij mij blijft m'n temperatuur bij het bruinverlies ook altijd hoog. Hij daalt bij mij ca. 0,2 een dag voordat ongi echt doorzet en nog eens 0,3 de dag dat het doorzet. En je mag nog steeds hoop houden hoor. Er zijn zoooooooooooooveel vrouwen hier die hun gebruikelijke (of wat minder) bruinverlies hadden en toch zwanger waren. En ongikrampen lees ik ook heel vaak onder de zwangeren. Zo lang je temperatuur hoog blijft en je ongi niet doorzet, kun je er echt nog nix van zeggen. Sterkte met wachten!