We hebben dubbele tuindeuren en die staan met mooi weer eigenlijk altijd open zodat de honden lekker in en uit kunnen lopen. Alleen wil ik dit jaar toch echt eens een goede vliegenhor ervoor hebben. Vorig jaar zijn we op zoek gegaan en door de hoogte van de deuren (2,30m) moet bijna alles op maat gemaakt worden of het is alleen voor een enkele deur te Verkrijgen. we willen geen hordeuren aangezien we vinden dat onze honden vrij in en uit moeten kunnen lopen (en onze vent straks ook) Welke vliegenhor hebben jullie voor je (dubbele en hoge) tuindeuren?!
Ik heb ook in en uit lopende dieren en heb van die 'spinnenpoten' van die stoffen ronde dingen Geen idee hoe ze heten Maar ze werken prima. (woon in de bossen dus best last van ongedierte)
heb hetzelfde probleem...door de breedte en hoogte die nieuwbouw heeft tegenwoordig is er niets te krijgen om zelf te maken..enkel maar aangepast en op maat gemaakt lees meer als 1000 euro!! bij zitten met een hoogte maat van 2,40 en breedte van dubbele deuren van 1,40.... laten nu alle hordeuren en dingen tot 2,20 gaan max en 1,20 max breedte......hihi. Zelfde probleem voor het frans balkon op ons dochter haar kamer...de lengte van de deuren nekt ons bij gewone bouwmarkten!! En die spinnenpoten....die zijn ook te kort!!! had daar ook naar gekeken...alles wat je in een winkel kan kopen is te kort...dus het word of zelf maken (kralen gordijn op maat) of laten maken........duuuuuur!! Succes en ik hou het in de gaten voor mischien toch tips...
Zijn die te kort ja?? Niet eens aan gedacht.. Hier een ouder huis met ik denk dus 'standaard' afmetingen... Wel erg mooi zo'n grote deuren!
klopt, en ik heb gewoon geen zin om 900 euro uit geven voor een vliegenhor. tja misschien dan maar zelf gaan zitten rijgen... maar dat is ook niet het minste werk...
hihi bezigheids terapie.....maar is idd niet het minste werk...collega had het voor haar standaard deuren gedaan is een week bezig geweest met rijgen...was wel een super gordijn geworden!!!
wat..?! Pffff dan ben ik wel 4 weken bezig volgens mij... en hoe ontzettend veel kralen heb ik dan wel niet nodig... ze zien me aankomen hihihi
En dan 900,- euro aan kralen kwijt zijn. Wij hebben het zelfde probleem en die dikke kattenstaarten vind ik zo lelijk! Het moet er trouwens wel een btje netjes uitzien, we hebben niet zo'n hele grote woonkamer en de deuren zitten tussen de zitstoelen en de tv. Hebben jullie ook zo'n last van wespen? Gisteren 7 stuks binnen gehad:x In ons vorige huis hadden we ook een hoge deur, 2.40 uit mijn hoofd, ben toen geslaagd bij de Lidl, even de folder in de gaten houden, was een enkele deur.
Nee wespen hebben we gelukkig niet veel last van... wel van die dikke zwarte bromvliegen. Wil er echt een voor beide deuren we hebben gelukkig wel een grote woning maar de deuren zitten in onze woonkeuken en dus wel een beetje passend bij de keuken...
bij ons is open keuken en zitten ze dus midden in de woonkamer eigenlijk.... die kattenstaarten zijn echt lelijk idd hahahaha. En die kralen, heb eens gekeken daarvoor..het ligt eraan wat je wilt natuurlijk. Maar er waren best mooie patronen verkrijgbaar en dan was je ongeveer 300 euro kwijt (nog veel geld....) Ik zoek ook echt een dubbele....enkel heeft trouwens weinig nut, want vanwege de dubbele deuren kan ik die niet monteren.......dan kan ik de andere deur niet meer open doen! gelukkig hier geen wespen...nog niet! wel bromvliegen...die dikke zwarte..en vorig jaar hadden we een torrenplaag! kon niets open zetten...vieze groooooote zwarte torren....(weet echt niet wat voor soort..maar vies...brrrr)
Je had toch een hoge deur bij je dochter op de kamer? Daarvoor bedoelde ik hem. Vind 300,- deur maar niet onmogelijk, waar heb je gekeken?
Zo ver ik kan zien zit er 1 lijn in het midden, de kleine houd zich vast aan de deurpost en de honden kan ik echt niet leren om precies in het midden te lopen.