Hee Allemaal! Ik kom ook even een vreugde berichtje droppen! Na 3 jaar 'proberen' eindelijk zwanger! Sinds maart liepen we in de MMM. Waar eigenlijk uit kwam dat er niets met ons aan de hand is. Maar omdat het zolang duurde mochten we starten met IUI. Vorige week een intake gehad. en zodra ik ongesteld werd mocht ik bellen om de eerste afspraak te maken voor de FM meting. En toen werd ik niet ongesteld.. Heb nog een heel weekend gewacht met testen! ( hoe heb ik dat toch volgehouden) En toen had ik maandag een postieve test! Met nog 3 testen er tegen aan gegooid! Moest het wel zeker weten! En de clear blue gaf zwanger 1-2 weken aan.! dus dan moest het wel zo zijn he! Geloof het nog steeds niet hoor! 16 aug de eerste echo! Spannend! Zo dames moest het even kwijt
Ohh wat heerlijk voor jullie!! En dat zonder IUI!! Wonderen bestaan Van harte gefeliciteerd!! Hoop dat jullie 16 augustus heerlijk kunnen genieten van een mooie echo!
wat een wonder zeg! dat ze nog bestaan haha! Gefeliciteerd! Wat kunnen onze lichamen ons toch voor de gek houden!
Wat geweldig! gefeliciteerd. en zo te zien lopen we gelijk hahaha grappig zeg ) hoop het beste voor ons alle.
Ik hoop voor jou dat alles goed blijft gaan. Zal voor je duimen! Zie dat je ook al in de MMM zit, Heb je al een echo gehad? ik heb maar gegokt op die 5 weken.. haha
ja dank je meid. sorry ben nog nieuw hier maar wat betekend MMM misschien een domme vraag maar ja ) nee heb nog geen echo gehad maar ook zelf gegokt. op 16-7 had ik IUI ben daarvan uitgegaan. had een week geleden een heeeeel licht streepje na 4 uur! heb vanochtend opnieuw getest en meteen kwam er een rose streep tevoorschijn ) maandag ga ik bellen met mn gyn. Heb jij een afspraak staan bij je gyn of vk?