Hey hey! sinds een kleine maand vries ik mijn melk in, mijn koelkast werd te vol en ik wilde het niet weggooien nu heb ik nog niets uit de diepvries hoeven halen en de voorraad in de koelkast word ook weer groter! Ik geef hele dag live behalve sochtends en savonds. Hoe lang hebben jullie je melk bewaard in de diepvries? Lees overal iets anders, bewaar het in die avent bekertjes. In augustus mag ik waarschijnlijk starten met een nieuwe baan, part time horeca en aangezien ik het niet zie zitten om te kolven (ik ken mezelf als het druk is laat ik de boel niet in de steek)op het werk zit ik eraan te denken om de voorraad te gebruiken om de bv af te bouwen en over te gaan op kv. Mijn zoontje was maandag 12 weken oud overigens.
Ik heb net een voeding gebruikt van half februari Mijn vriezer staat dan wel op -20 Wat ik je wil aanraden is om even een voeding uit de vriezer te gaan gebruiken. Sommige vrouwen hebben melk die uit de diepvries erg stinkt/ruikt o.i.d. Het is een speciaal proces wat je melk doormaakt, zeg maar. Ik heb daar zelf ook last van. Het is dan niet bedorven, maar smaakt echt niet lekker. Mijn zoontje hoeft dit dus ook echt niet. Ik moet, om dit proces te stoppen, de melk eerst verhitten voordat ik het invries. Dan smaakt mijn melk na ontdooiing ook gewoon goed.
Ik ben nu bezig met voeding van begin april. Vriezer staat op -20 en is dan 3-6 mnd houdbaar. Mijn melk ruikt ook altijd apart als het ontdooit is maar ze drinkt het wel gewoon