Ik kan het nog steeds niet geloven! 2 weken geleden getrouwd en op onze huwelijksnacht begonnen, ben ik nu al zwanger!! wij waren er zo erg vanuit gegaan dat het nogwel een tijd gaat duren! Ik geloof het nog steeds niet. op wat vermoeidheid na voel ik me perfect! 4 weken en 1 dag...
ik snap hoe je je voelt! ben nu 4 week en 5 dagen.. ook in 1 keer raak, vreemd gevoel he! gefeliciteerd!
heel onwerkelijk!!! vooral mijn man kan er niet aan wennen. we hadden op het najaar gegokt. maar we zijn wel enorm blij
nou super meid , ga er maar lekker van genieten en laat alles op je afkomen. het is iig geweldig groetjes trotse mama van een jongen en een meisje
Gefeliciteerd! Hier ook 4 weken en 1 dag zwanger en ook in de eerste ronde ik weet precies hoe je je voelt! Van zl was het ook in de eerste ronde raak, wat een wonder hé?!
Dikke proficiat! Bij onze eerste was dat ook het geval... en nu... 2,5 jaar later bij onze tweede weer in 1x! Het is geweldig als je dat overkomt, het gebeurt bij mij in mijn omgeving te veel dat het niet wil lukken. Dan besef je dat je heel blij mag zijn dat het je overkomt. Geniet er lekker van!