er is een ranja dames, genaamd slimpie te krijgen in drie verschillende smaken je moet er ongelooflijk veel van plassen maar je valt er snel van af buurvrouwtje gebruikt het net een paar dagen en merkt nu al verschil in haar broeken.. succes!
bodystyling help echt! Je kunt plaatselijk afvallen. Daar krijg je speciale oefeningen voor die je uit moet voeren in een warmte cabine. Maar het kost klauwen met geld!
Wat bij mij helpt om dunner in je middel te worden is ook gewoon minder eten. Dan is je maag gewoon minder vol en opgeblazen, en je valt er natuurlijk ook van af!
Begrijp ik nou dat je óók zwanger bent? Ga dan aub niet lijnen oid. Maargoed, ik was 12 wk zwanger toen ik trouwde. En zo slank als ik was, was ik in die 12 wk toch aangekomen. Gelukkig kon de jurk nog vermaakt worden. Anyway, ik droeg er én een corset onder én zo'n corrigerende omaonderbroek van de hunkemoller. Ziet geen hond dat je die aanhebt, en je as man zal het ook wel begrijpen. Je zag bij mij zo goed als niks! En......... ik heb idd genoten en me geen zorgen gemaakt om een grammetje vet meer of minder.