Ben gewoon benieuwd hoeveel het voorkomt dat het lukt om direct na de eerste maand 'proberen' zwanger te worden. Zijn er hier meiden bij wie dat het geval is?
Ik denk meer niet dan wel Ik was bij de eerste zo gezegend, bij de tweede trouwens niet minder, dat duurde slechts 2 rondes. Als ik ooit nog een derde mag krijgen, hoop ik dat het los kan laten en er rekening mee houd dat het nu best een jaar kan duren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.
Na het stoppen met de pil was ik gelijk de eerste ronde zwanger, helaas een vroege miskraam gehad. Hierna weer gelijk zwanger, helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij mijn linker eileider moest worden verwijderd. Hierna 1 keer ongesteld geworden en toen gelijk weer zwanger! Blijkbaar allebei erg vruchtbaar
bij de eerste hebben we er meer als 2 jaar over gedaan.. helaas afscheid moeten nemen van dit meisje.. toen na de bevalling 1 keer ongesteld geweest en nu weer zwanger.. gebeurd voor mijn gevoel ook veel te weinig!
Hier 2 totaal verschillende ervaringen. Bij de eerste bijna 2 jaar over gedaan en dmv IUi (inseminatie) zwanger geraakt. Nu bij de tweede in 1x zwanger. De kans dat het in 1x raak is, is overigens heel klein, don't get your hopes up...
Mijn moeder was in de eerste ronde zwanger van mij. Zusje 2e ronde en broertje 3e ronde. Ik hoop dat ik net zo vruchtbaar ben
1e kindje in de 4e ronde zwanger. Nu voor een 2e zijn we inmiddels al bijna 8 maanden bezig en nog geen resultaat...
Telt misschien niet, maar oordeel maar: 1,5 jaar allerlei hormonen slikken en spuiten en telkens geen enkele eicel. Toen hormoonpompje dat ervoor zorgde dat mijn hersenen zelf de cyclus gingen regelen. Toen onze eerste eicel en meteen bevrucht, ingenesteld en ons kindje is nu 2 maanden oud! De overige dingen; ik deed 5 dagen in de week aan sport; 30 minuten op de crosstrainer, at gezond (fruit, groente, mager vlees) en veel gezonde vetten (noten, olijfolie) en nam foliumzuur en vitamine d.
ik ken wel iemand die in de eerste ronde zwanger was. Achteraf hoorde ik van haar dat ze geen ovulatie testen had gebruikt, maar gewoon iedere dag sex hadden gehad.
Heb nog nooit elke dag sex gehad en ook nog nooit een ovulatietest gebruikt. Ovulatietesten en/of elke dag sex geven geen garantie dat het de eerste ronde lukt hoor, maar ik denk niet dat je m zo bedoeld hebt
Eerste ronde.. maar een keer geklust, blijkbaar precies op het goede moment. Wist ook wel ongeveer wanneer want had een regelmatige cyclus. Maar geen testen oid gebruikt.
Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar ook zeker niet elke dag sex gehad. Zelfs niet eens om de dag als ik eerlijk ben
ik niet heb paar maanden over gedaan wat mij zwaar teleurstellende was vanaf me 16de bezig bijna 17 dus niet oordelen please , ik had alles op een rij . ik kon helaas niet in 1 keer omdat ik niet normaal ongesteld werd , dus ik heb er zeker 5 maanden of meer over gedaan , ben blij met me mannetje^!
1ste was niet geplant dus ook geen ronde 2de kindje ronde 1. 3de kindje ronde 4. nu ronde 1 zwanger helaas een mk. en meteen weer zwanger van de 4de
Twee vriendinnen van me, allebei de eerste ronde zwanger. De ene is net bevallen, de ander heeft net dr 20 weken echo gehad. Strebers.........