Hoi allemaal! Wie kan mij vertellen wat ik kan verwachten bij de eerste afpsraak op de fertiliteitspoli? Heb geen idee en vind het best spannend!! Liefs!
Bij ons was de intake een gesprek met een flinke vragenlijst, ml moest zijn zaad inleveren, ik wegen (terwijl ik er gewoon slank uitzie), bloeddruk, bloed afnemen en inwendige echo. Nu dinsdag terug en dan krijgen wij uitslagen van het bloed en zaad, wij horen dan of er verder onderzoek nodig is of dat we gelijk de behandeling in kunnen starten. De echo zag er bij mij al niet goed uit. Ik vond het super meevallen, hele lieve vrouw. Zorg dat je voldoende door vraagt als je iets niet weet of wilt weten.
Ja dat kregen wij dus ook allemaal. En inderdaad niet bang zijn om vragen te stellen, het kan soms nogal overweldigend zijn. Succes!!
Hier thuis de vragenlijst ingevuld. Man moest zaad inleveren ik kreeg een inwendige echo. Had de bloedtesten al eerder laten doen bij mijn gp dokter
Bedankt dames! Best spannend. Heb de diagnose pcos, hoop voor ons allemaal dat het maar snel goed mag gaan met zwanger worden! Liefs!!!