Ik was ook in de eerste ronde zwanger, dit werd helaas een miskraam. Vervolgens was t in ronde 7 weer raak en ben ik nu 24 weken 😄
Zes maanden voor de eerste ronde We deden het één keer onveilig en dachten: "Zal wel loslopen." Gebeurde gelukkig niet!
Vriendin van mij is bij allebij haar kindjes gelijk zwanger na het stoppen van de pil erg vruchtbaar dus. En bij mij was onze dochter door de pil heen en zit nu in ronde 1 en is nog afwachten zit voor mijn nod.
Vorig jaar (is een miskraam geworden), van letterlijk 1 keer sex zwanger geraakt (e en keer geen condoom, want zo'n vaart zou het vast niet lopen ), en nu zwanger geraakt na de eerste ronde met een eisprong na een operatie. Ik dacht dat ik al gewoon ovuleerde en dat mijn lichaam hersteld was na een ziekteperiode en een operatie, maar bleek niet zo te zijn. Knaller op ovulatietest en ook in die ronde zwanger. Dit keer dus niet letterlijk van 1 keer sex, maar wel in de eerste goede ronde.
Bij mijn zus was het bij haar eerste meteen raak, bij nummer twee moesten ze er iets langer over doen
Bij de 1e: 1e ronde Bij de 2e: 3e ronde (vroege miskraam), 6e ronde (vroege miskraam), 7e ronde BINGO
1ste: eerste ronde 2de: eerste ronde Dus idd gezegend met 2 keer direct raak. Beide zonder bijzondere complicaties en nooit een miskraam. Ben hier dan ook erg dankbaar voor.
Ik was 10 weken gestopt mrt de pil en bleek 8 weken zwanger te zijn. Binnen 2 weken raak dus. Helaas bleek na 11,5 een ma te zijn.
Wij de eerste in vier rondes maar, ik had na de pil een hele onregelmatige cyclus, toen ik wist waar m'n ei was (door ovulatietesten) , in 1 keer zwanger, tweede echt in 1 keer zwanger en nu voor de derde is mijn cyclus weer helemaal ontregeld en mis ik al drie keer m'n ei... We klussen dus steeds op de verkeerde dagen, nu maar eens op tijd beginnen met ovulatie testen. Zoals eerder gezegd, zelfs resultaten in t verleden ....
Bij de eerste zwanger geraakt in de tweede ronde. Bij de tweede in de eerste ronde. En dat met een cyclus van 50 dagen.
1e: tweede ronde (mk) 2e: eerste ronde 3e: tweede ronde Blijkbaar erg vruchtbaar . Hadden er deze keer geen rekening mee gehouden want het hoeft niks te zeggen. Vorige keer was na een mk en dan schijn je erg vruchtbaar te zijn naderhand. Maar toch ook nu erg snel...