In 1x zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inges, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Ik besef me heel goed hoe dankbaar ik mag zijn om voor de derde keer in ronde 1 zwanger te mogen zijn ;)

(Geen ovulatie testen gebruikt en niet eens om de dag sex)

2. Bij mijn vorige zwangerschap wel. Maar dat werd een miskraam

3. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eerste 1e ronde
    Tweede 1e ronde
    Derde 14e ronde

Heel blij dat we nu een derde kindje mogen krijgen, maar zoals je ziet zegt het niet dat als je eerder snel zwanger was het altijd zo zal gaan! De arts vertelde dat je elke ronde moet vergelijken met het gooien van een dobbelsteen en die moet een keer op 6 vallen. Soms lukt dat gelijk, maar het kan ook langer duren voor het lukt (in het geval van goede vruchtbaarheid, verminderde vruchtbaarheid telt hier niet mee)

4. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    In de 4de ronde zwanger (vroege miskraam), 1 maand menstruatie gehad en daarna zwanger van mijn dochter.
    Bij mijn zoontje in de eerste ronde zwanger.
    Voor een derde geprobeerd. Eerste ronde zwanger, miskraam geworden. Maand daarna weer zwanger en is uitgedraaid op een BBZ.
    Voorlopig zijn we gestopt en bekijken het binnen enkele maanden nog eens, maar wij zijn beide blijkbaar vrij vruchtbaar :)

5. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Na verwijderen mirena meteen zwanger.
    Zitten nu in de derde ronde voor een tweede.

6. Iva12

Iva12 Lid

11 apr 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik 3x meteen in ronde 1 (waarvan de 2e zwangerschap n vroege mk was, maar bij de eerste eisprong daarna meteen zwanger geworden van ons 2e kindje). Ik besef dat we hier een uitzondering op zijn dit komt volgens mij maar weinig voor!

7. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    kindje 1: ronde 2. 1e maand was geen reële kans. dus eigenlijk ronde 1
    kindje 2: ronde 1

Deel Deze Pagina