Ik besef me heel goed hoe dankbaar ik mag zijn om voor de derde keer in ronde 1 zwanger te mogen zijn (Geen ovulatie testen gebruikt en niet eens om de dag sex)
Eerste 1e ronde Tweede 1e ronde Derde 14e ronde Heel blij dat we nu een derde kindje mogen krijgen, maar zoals je ziet zegt het niet dat als je eerder snel zwanger was het altijd zo zal gaan! De arts vertelde dat je elke ronde moet vergelijken met het gooien van een dobbelsteen en die moet een keer op 6 vallen. Soms lukt dat gelijk, maar het kan ook langer duren voor het lukt (in het geval van goede vruchtbaarheid, verminderde vruchtbaarheid telt hier niet mee)
In de 4de ronde zwanger (vroege miskraam), 1 maand menstruatie gehad en daarna zwanger van mijn dochter. Bij mijn zoontje in de eerste ronde zwanger. Voor een derde geprobeerd. Eerste ronde zwanger, miskraam geworden. Maand daarna weer zwanger en is uitgedraaid op een BBZ. Voorlopig zijn we gestopt en bekijken het binnen enkele maanden nog eens, maar wij zijn beide blijkbaar vrij vruchtbaar
Ik 3x meteen in ronde 1 (waarvan de 2e zwangerschap n vroege mk was, maar bij de eerste eisprong daarna meteen zwanger geworden van ons 2e kindje). Ik besef dat we hier een uitzondering op zijn dit komt volgens mij maar weinig voor!