Zo...en weer thuis van het ziekenhuis met helse pijnen in de lies. Geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap gelukkig. Maaaar zooooooo intens verdrietig.. Woensdag was de Hcg waarde 60, vandaag 62. Boodschap: niets is zeker maar grote kans dat het misgaat... Ik kan alleen maar huilen...eerst de buitenbaarmoedelijke zwangerschap in november en nu dit..
Hebben jullie enig idee wanneer ik bloedverlies kan verwachten ? Mijn borsten worden met de dag gevoeliger en ik word met de dag misselijker... Of zou het ook nog zo kunnen zijn dat dit pas veel en veel later komt?
veel sterkte, enkele jaren geleden ook gehad, maar paar drupjes bloed gezien maar hcg steeg maar super lichtjes, uiteindelijk is het pas een week ofzo later afgekomen.
Dank voor je reactie Kristelo. Ik heb nog helemaal geen bloed gezien maar zal daarop moeten wachten dan...
Het bloeden en de krampen zijn begonnen..ben zo verdrietig ! Vandaag me maar ziek gemeld. Ik kruip lekker op de bank!
Bedankt voor jullie reacties. Kreeg vandaag al een appje van mn bazin die vroeg wat ik morgen ging doen..