Maandag ben ik in Amsterdam naar een concert van Josh Groban geweest. Echt, wat een lekker ding ! En zo lief: hij deelde handtekeningen uit en die wilde ik natuurlijk ook wel...ik riep: Josh, I'm pregnant, will you sign my shirt where my baby is...(hij hoeft ook niet te weten dat het misschien ook niet zo )Sure, sure, zei hij, congratulations. Mooie handtekening op mijn t-shirt/buik. Hij keek ook zo vertederend ! Ik hoop dat ik hem begin volgend jaar een geboortekaartje kan opsturen.. Wou ik gewoon ff van me af schrijven ! Chantal
Leuk hoor, goeie zanger ook... Wie weet brengt de handtekening veel geluk, en heb je binnen kort een posi test in handen. Succes... Groetjes
hij heeft een heel bekend nummer in de top 40 staan. Lekkere rustige muziek. Weet alleen ff niet hoe het nr heet.
ow haha dan is ie er al uit. Maar als je het nummer hoort weet ik zeker dat je het kent. Mss kent de topicopener het nummer wat ik bedoel?
is ook niet echt mijn typ! foto hierboven komt idd meer in de buurt van wat ik een lekker ding vind hahahah hou niet van die jonge koppies meer mannen.
@ Huh? ik zie niet in wat er nu nog zo jong is aan de inmiddels 40+ rocker k hou niet van die jonge koppies val meer op mannen dus oudere... dat bedoelde ik...
haha, smaken verschillen. Ik heb ook nog nooit van Josh Groban gehoord. En geef mij maar een echte kerel! Beetje lijnen en rimpels graag. Maar goed, super dat TS zo'n leuk concert heeft gehad. En een shirt met handtekening is zeker goed! Hopelijk heb je voorspellende gaven en raak je deze cyclus zwanger!