nega zwangerschapstest, helpt ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kimmutjuh, Jan 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

Jan 7, 2009
    69
    0
    0
    Ben werkzaam bij TNT post goes, als chauffeur coll
    Goes Nederland
    hallo lieve dames,
    ik heb eens even een vraagje wat ik snap er niks meer van en word serieus gek en chjagerijnig van het wachten...
    ik heb nou ruim 9 dagen over tijd en heb echt allerlei zwangerschapskwaaltjes zoals veel last en krampen in m'n buik, opgezette borsten grote gevoelige tepels, rommelende buik, laatst kwam er zelfs tot 2 keer toe vocht uit m'n borsten. AUGURKEN eten terwijl ik die normaal ECHT super goor vind! vrij emotioneel, en heb de 6e en de 7e dag na me ei echt rood rood bloedverlies (misschien innesteling misschien adertje) na het klussen.
    nou heb ik geleze van verschillende vrouwen dat ze positief testen met ovulatie test, en dat dat vanaf de NOD betekent dat dit ook op zwangerschap wijst, en ik heb al 2 zwangerschapstesten na mijn nod gedaan en die zeggen allebei niet zwanger.... ik weet niet meer wat ik moet!
    liefs kim

2. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

Jan 7, 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    en ik kom er net ook nog eens achter dat ik 17 jan. 2 dagen geleden dus 81 cm buik omvang had ( ja mijn buik is echt opgezet weet niet waar 't van komt) en nu, 2 dagen later, een buik omvang van 84 cm... en heb bijna niks gegeten!

3. napje

napje Actief lid

Jan 14, 2008
    194
    0
    0
    dat met die ovulatietesten weet ik niet maar wat ik wel zou doen als ik jou was is naar de huisarts gaan.
    Die kan een bloedonderzoekje doen om te kijken of er HCG in je bloed zit. Misschien ben je wel zwanger maar maak je niet zo veel HCG aan waardoor er maar ook heel weinig HCG wordt afgevoerd via de urine.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    een ovu test kan zowel LH als HCG meten. Het is echter niet zo dat je bij een posi ovutest van zwangerschap kan uitgaan...bij de 1 werkt het wel en bij de ander niet.

Overleg idd even met je arts of hij/zij een bloedtest wil doen

5. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

Jan 7, 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    ja idd.. het rotte is alleen dat de huisarts zegt kijk het nog maar even aan... dus ja... dat moet ik dan maar doen... heb wel zo'n ovu test gedaan en die was zeer positief.. dus ja wat ik daarvan moet denken weet ik ook weer niet... tis echt maar gewoon afwachten... dat is alleen zo moeilijk!

6. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    welke zw.testen heb je gebruikt? Mss kan je eens kijken naar een test die gevoeliger is en minder hcg nodig heeft. De kv testen zijn vrij gevoelig en anders heb je ook testen van testpoint die erg gevoelig zijn

7. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

Jan 7, 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    ik heb eerst de clear bleu digi test met indicator gebruikt die zei niet zwanger... toen heb ik van de week nog een clear bleu zonder indicator gebruikt die zei ook niet zwanger en vandaag heb ik nog een kruidvat test gedaan maar die was niet met ochtend urine, en die zei een verschrikkelijk licht streepje... je kon hem amper zien alleen onder tl licht... dus ja... wat moet ik daar nou mee he...
    maar thnx idd het verschilt vaak per test...
    moet ook nog zeggen dat ik 1 week voor mijn nod nog een test had gedaan en die zei zelfs nog een donkerder streepje als die van nu dus wat ik daar dan weer van moet denken snap ik ook niet..

8. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    hhhmmm nee dan kan ik ook niets meer bedenken...afwachten denk ik...

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Hoi Kim,

Ik weet hoe je je voelt. Ik had (denk ik) 17 decv ongi moeten worden.
    Nu nog steeds niks. Maar ook geen positive zwangerschapstest, maar wel een licht positive ovulatietest. Helaas was hij vandaag iets lichter, waardoor ik denk dat ik me ei heb. Maar dat zou niet helemaal niet kunnen, omdat ik me ei op 5/1 met een inwendige echo gezien heb....
    Rare wezens zijn wij eigenlijk he? hihi

Dus ik wacht maar samen met jou mee op het wachtbankje...

10. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

Jan 7, 2009
    69
    0
    0
    Goes Nederland
    hey florida,
    ja idd maar gewoon op 't wachtbankje zitten....
    ga morgen denk ik toch maar ff naar de ha en aandringen dat ie me door stuurt, kunnen ze igg kijken of ik misschien zwanger ben... dan heb ik maar zekerheid en maak ik mezelf niet zo gek...
    en jaaaaaaaaaaaaa we zijn absoluut rare wezens... kom er soms echt geen wijs uit haha
    liefs

11. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik zie dat dit topic dubbel staat, vandaar dat ik deze dicht doe.

Share This Page