Overtijd maar test zegt niet zwanger :(

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Juudje27, Jan 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Oh wat slopend is dit zeg... Overtijd maar de tests (4 stuks) zeggen dat ik NIET zwanger ben... Grrrrrr. Hoe lang moet je wachten dan na je normale periode?
    Ik ga vrijdag nog een keer testen als ik nog niet ong geworden ben! Dan is het een week overtijd!

2. Juudje27, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

Ik ken het, heel slopend! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Rachel

3. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ juudje. Ik ben 2 dagen overtijd en had ook een nega test vanmorgen. Verder wel veel kwaaltjes. Wordt er zelf ook niet goed van. Ik ga ook vrijdag weer testen.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
  5. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

Jan 7, 2009
    69
    0
    0
    Ben werkzaam bij TNT post goes, als chauffeur coll
    Goes Nederland
    9 dagen overtijd, zaterdag nog steeds nega test...
    ga volgende week zondag maar weer testen... en probeer het met de grap m$et een ovulatietest... daar hoor ik ook steeds vaker namelijk dat dat ook wel eens kan werken...
    liefs

6. littleyo

littleyo Lid

Jan 9, 2009
    67
    3
    8
    Hoe bedoel je dat? probeer het met een ovu test? ben ik wel benieuwd naar.
    Groetjes

7. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

Dec 13, 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik was 13 dagen over tijd toen ik posi testte..

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik ben zelf 11 dagen "overtijd".. Ik weet niet of ik het echt overtijd kan noemen omdat ik in september met de pil gestopt ben en ik ben nog maar 1x ongesteld geweest en dat was in november.
    Op 9 januari had ik een raar streepje op sensitest. Daarna op 10 januari en 14 januari getest maar daar zag ik nog steeds een soort schaduw en daarna niet meer getest.

Ik hoop dat je vrijdag een positieve test in je handen gaat hebben! :D

Je hebt wel een positieve ovutest gehad op 16 januari! Wanneer heb je voor het laatst getest?

9. kimmutjuh

kimmutjuh Lid

Jan 7, 2009
    69
    0
    0
    Ben werkzaam bij TNT post goes, als chauffeur coll
    Goes Nederland
    nou er word steeds vaker gezegd dat als je over je nod zit en dan met een ovulatietest probeert dat die HCG aan ziet voor het hormoon LH...
    ze zeggen dat dan het streepje zeer duidelijk moet zijn...
    ik heb hem vandaag gedaan, en het streepje was OVER duidelijk te zien..
    en aangezien het ook niet me vruchtbare periode kan zijn omdat ik al ruim over m'n nod zit is dat het ook niet... duss.... waarschijnlijk ben ik dan toch (zeg ik heel voorzichtig) zwanger :D en waarschijnlijk is het dan te vroeg geweest voor een zwangerschapstest...
    hoop dat ik het zo beetje goed heb uitgelegd...
    ik moet ook zeggen dat de meningen er over verdeeld zijn hoor, heel veel vrouwen vinden dat dat echt niet waar is enzo.. maar ja er zijn ook heeeel erg veel vrouwen waar ik over gelezen heb waarbij idd een ovu test werd gedaan na hun nod en vervolgens ook idd zwanger waren...
    dus ja zeg jij het maar he ;)

liefs

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar de ovutesten van de 2 dagen erna waren alweer een stuk lichter.
    Die heb ik er nog niet opgezet...

11. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    he juudje,
    vervelend het die onzekerheid!
    Ik was twee rondes terug een week overtijd, en de vorige ronde twee weken en werd beide keren uiteindelijk toch ongesteld.
    Ben nu ruim 30 dagen overtijd en vandaag naar huisarts geweest. Gelukkig word ik doorgestuurd naar gyn.
    Hoop voor je dat je deze maand gewoon een laat ei had en over een paar dagen toch positief mag testen. succes!

Share This Page