wat zouden jullie doen nieuwjaarsreceptie

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Komende zaterdag hebbenw e een nieuwjaarsreceptie van mijn familie, Nu is de afgelopen periode mijn zoontje een beetje aan het kwakkelen geweest nu is hij echt flink opgeknapt en weer beter in zijn vel.

De nieuwjaarsreceptie is 1 van de jaarlijkse bijeenkomsten we zien elkaar 2 keer per jaar buieten feesten en begravenissen om met zijn allen dit is altijd erg leuk en ik wil er ook erg graag heen. Alleen kan ik dit mijn zzontje aandoen. mijn man zegt van wel, ik twijfel, maar misschien zie ik gewoon teveel beren op de weg.
    het is in een gewoon woonhuis wel groot hoor ongeveer tussen de 20 en 40 familieleden, ligt erana hoe laat we gaan.

het is een klein half uurtje rijden dus dat valt mee zelf had ik het idee om gelijk om twaalf uur dar te zijn en een uurtje hooguitte blijven. dan zien we misschien niet iedereen maar zijn we toch even geweest. mijn moeder en broertje en opa en oma zijn er ook dus dat scheelt ook weer behoorlijk wat ritjes gelijk.

als we dan terug gaan kan de kleine vast in de auto ins laap vallen en thuis naar bed sávonds moeten we naar mijn schoonouders dara eten we ook gelijk. en dan zondag helemaal neits behalve bijkomen

zou dit kunnen of vraag ik teveel, wel houd ik de kleine een beetje achterin de kamer xdaar is eht rustiger en hij wordt wat eenkennig

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

als je zoontje nu gewoon opgeknapt is zal ik gewoon gaan hoor

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Als ik jou was zou ik gewoon gaan, misschien proberen een wat 'rustiger' tijdstip uit te zoeken zodat het voor hem wat minder druk is. Kan je hem daar misschien ook ergens op bed leggen als je denkt dat het nodig is?

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als hij opgeknapt is, zou ik ook wel gaan. Met de reservering, dat als het niet gaat, dat jullie dan snel weer weg zijn.

5. Tese

Tese Niet meer actief

mee eens!

6. marilouise

Ik heb altijd een campingbedje in de auto liggen en hij is het enige kleintje dus slapen kan altijd maar wilde om 12 uur gelijk gaan dan begint het en misschien een uurtje blijven dan is het ook het rustigste, heb idd al wel gezegd als hij moe is of niet in zijn hum ga ik niet

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik snap het probleem eigenlijk niet zo :)

Waarom zou het niet kunnen? Of is je zoontje ernstig ziek geweest?

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja vroeg ik me eerlijk gezegd ook al af.... klinkt meer of je zelf niet zo zin hebt eerlijk gezegd?:):);)

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heb je gewoon geen zin ofzo?
    Ziek is ziek, dan ga je niet. Is ie opgeknapt, gewoon gaan.
    Overal loop je de kans om ergens ziek van te worden

10. marilouise

Ik heb er zelf wel zin in, juist wel.

Alleen mijn zoontje is vanaf net na de zomer al continue ziek eerst 6e ziekte toen beter toe 7 kiezen en tanden in een keer ontstoken mondje aan alle kanten, toen weer wat beter flink verkouden weer beter en nu keel en oorontsteking gehad en verkoudheid en is nu aan het opknappe sinds 2 dagen dus vandaar, maar het grootste probleem is eigenlijk geen probleem. het punt is maak ik hem blij met deze situatie, hij is dan wel redelijk beter begint nu eenkennig te worden j weet wat er gebeurd bij veel familie optillen dat wil die juist niet hij zit net met zijn middagdutje nou dat is eigenlijk het "probleem" en ja ziek worden kan altijd maar na 3 maanden tobben met slapen huilen hele dagen nachten niet slapen bloed ophoesten en moem maar op ben ik nu wel even wat voorzichtig geworden,

11. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

is het geen mogelijkheid om je kindje bij je schoonouders te laten. Zo kun je zelf ff lekker bijkletsen met je eigen familie en neem je je zoontje 's avonds weer meer naar huis.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    gewoon gaan hoor....
    als hij beter is dan maakt het niet meer uit. Je kunt niet de komende maanden thuis blijven omdat je bang bent dat hij weer wat oppakt. En wat betreft het slapen, campingbedje mee en daar weg leggen zou ik zeggen

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben het eens met de meeste voorgangers, gewoon gaan. Mijn dochter tobt al 1 1/2 jaar met verkoudheid en oorontstekingen (waar ze inmiddels aan geholpen is) en als ik dan thuis had moeten blijven zou het een mooie boel geweest zijn. Je hoeft hem toch ook niet aan iedereen te geven, hij kan dat toch ook zelf aangeven??? Genoeg speeltjes meenemen en een kinderwagen of buggy waar hij lekker op zn gemakje inzit.

Deel Deze Pagina