ja verstandig kzh dat je het met de arts wil bespreken.. goed in de gaten houden! Gaan jullie er komende ronde weer voor? of moet je wachten op de controles? nog 3 dagen wachten..begin nu wel wat testdrang te krijgen, maar ga het volhouden tot vrijdag
komende ronde nog even wachten inderdaad.. maar eerst maar eens zien dat deze ronde afgesloten wordt heb al ruim een week buikpijn en misselijkheid dus elke ochtend denk ik dat ik eindelijk ongi ga worden.. maar tot nu toe niks,.
@kzh: Soms zou ik willen dat ik een röntgen functie had op mijn spiegel, dat je iedere dag even een update krijgt van wat er allemaal in je lijf gebeurt, klaar... Maar goed, zolang we die niet hebben moeten we het dus met alternatieven doen (lees tempen en ovu testen) maar die zijn niet zo betrouwbaar, dus ik hoop gewoon lekker voor je dat je ei later is geweest en dat er nu iets heel moois aan het bloeien is @Isis & Babyliz: Succes deze dagen! @All: Ik zit nu een week van mijn NOD af, maar ik heb zo'n sterk voorgevoel dat het raak is, dat ik er gek van wordt!!! Ik wíl namelijk geen voorgevoel hebben, want dan valt het zo tegen als het anders is!!!! *zucht* Nog even geduld hebben............
@isis en kalli ; Heb 2 dagen geleden getest. Maar als mijn ei later was hebben we hem toch gemist omdat ik 2 weken op vakantie was zonder mn man dus ga er vanuit dat deze ronde gewoon mn ongi gaat komen. Spannend kalli! Hoop dat je gevoel klopt!!
@kzh: das inderdaad een lange lf.. misschien geven ovulatietesten een duidelijker beeld, ikzelf vind dat wel prettig werken! @babyliz en isis: succes met wachten, hopelijk snel weer uit de onzekerheid @kalli: dat zou goed nieuws zijn!! maakt het wachten niet makkelijker, spannend zeg! Hier sinds gisteren weer aan ovutesten begonnen, afwachten maar...
Hier is de ongi doorgebroken, volgende ronde maar weer. Hoop dat er snel mensen positief gaan testen hier Succes met wachten dames!
@Babyliz: Dislike! Balen zeg!!! Hier nemen de kwaaltjes toe, dus óf er staat me een enorm zware ongi te wachten óf valentijnsdag wordt dit jaar roze. Mijn man moet een aantal dagen naar Mexico, maar hij wilt niet gaan vóór valentijnsdag, hij wil er graag een speciale dag van maken. We hebben dus ook afgesproken die dag al te testen, hoewel ik nooit test op NOD. Spannend!!!
@ eki ; mijn cyclussen zijn zo'n rotzooi dat het moeilijk is om ovu testen te gebruiken.. maar nu ik wat meer in de gaten krijg wat tekenen van een mogenlijk naderende eisprong zijn moet het wel gaan lukken denk ik.. jij succes met het vinden van je ei! @ babyliz ; balen meis!:< @ kalli ; spannend! zou natuurlijk al helemaal geweldig zijn als je zwanger bent, maar nog mooier als je op valentijnsdag positief test! succes met de laatste daagjes wachten!
Eki, spannend? heb je al bijna je ei in het vizier? Babyliz, bah wat balen joh! knuf voor jou Kalli, wat spannend meid! Nog een paar dagen wachten. Gaat het lukken om te wachten tot NOD met testen, of ga je eerder testen? Wat voor kwaaltjes heb je? Oh ik lees net dat je ervoor gaat testen..spannend meid! ik duim voor je! Jeskejes, hoe is het met jou meid? Je temp lijkt alsof je ei vandaag is? gebruik je ook ovu's? spannend meid,...in het geval dat je ei komt, klusze!
@hier, morgen testen..vind het heel erg spannend! Wilde vandaag testen..maar heb me in kunnen houden Vandaag is temp weer omhoog gegaan naar 37.2, is de hele cyclus nog niet zo hoog geweest. Verder heb ik ook kwaaltjes, borsten doen zeer, vanochtend misselijk wakker geworden en steeds erg moe..
Hey reageer later op de rest. Moet nu douchen en naar pa. Dan gaan we weer naar t zh. Mama wordt vanmiddag geopereerd. Mijn ei? Ik zou t niet meer weten. Is al de 3e x dat ik denk deze cyclus dat ie springt haha. Ik gebruik geen ovutesten. Wilde t wel doen maar niet meer besteld. Ik snap echt niks van mn temp. Maar denk dat ie vanocht dan gesprongen is en gistermorgen geklust. Isis ow spannend morgen. Knap dat je vandaag nog niet getest hebt. Duimen draaien hier.
succes met je moeder jeskejes! hopelijk gaat de operatie goed! Als je ei vanochtend gesprongen is, dan zit je met gisterochtend klussen wel goed. Misschien als je tijd en energie hebt vanavond nog? Maar met gisterochtend moet je ook wel aardig goed zitten. Spannend!
Isis dank je. Kijk net op je tempkaartje. Ziet er netjes uit mooi hoog. Hoop morgen een positest voor je. Ja ik kijk ff of we nog fut hebben vanaaf. Vanmorgen nog geprobeerd te klussen maar ging niet zo. Allebei met de gedachten ergens anders. En allebei hartstikke moe.
Owwww spannend Isis!!!!!! Mijn kwaallijstje: - Uitpuilende borsten - check! - Misselijkheid - check! - Koude handen en voeten - check! - De hele dag honger - check! - Sterk ruikende urine - check! - Een bepaald gevoel in m'n buik die ik één keer eerder heb gehad, namelijk tijdens mijn (korte) zwangerschap - check! - Emotioneel - dubbelcheck! En ik heb zelfs gedroomd dat ik zwanger ben! 14 Februari zullen we het weten......... @Jeskeses: Succes vandaag! Wat voor ingreep ook, het is altijd weer spannend.
@ isis en kalli ; ik ga keihard voor jullie duimen! @ jeskejes ; hopen dat jullie op het juiste moment geklust hebben! Lijkt me lastig om er mee bezig te zijn terwijl je hoofd ergens anders is.. @ hier ; nog steeds geen ongi.. lijkt er al dagen aan te komen (vettere huid, "zwaar" gevoel in mijn buik etc).. Als het nu eens gewoon komt..