In 2011 helaas niet gelukt. Nu gaan we voor een eerste kindje in 2012!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pip1986, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    wat klote zeg, meis ik hoop zo voor je dat het goed is! ga je nog steeds afwachten tot de 13e?

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    wat onzettend spannend kalli..ik duim voor je! Hoe gaat het nu met je?

Eki, je kan vandaag testen!! Spannend! Ben benieuwd :)

Kzh, al ongi?

Babyliz, nog een weekje tot testen zie ik..spannend! voel je al wat?

hier, zit rond m'n ei.. :)

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ kalli ; vervelend dat het niet goed voelt, hopelijk is er toch niks aan de hand.
    Ga je vandaag bellen naar de praktijk?

@ isis ; nope, nog steeds niet :s toch maar even afspraak bij de huisarts maken.. misschien provera kuur?
    Jij succes met klussen! :)

4. kalli

kalli Niet meer actief

@Eki: En? Goed nieuws??? :)

@Isis: Veel succes met je ei ;)

@All: Ik ben er nu ook heel ziek bij geworden en mijn lichaam is doodop terwijl ik heel erg veel slaap, dus ik ga vandaag even naar de eerste hulp, hopelijk krijg ik dan een echo en weten we meer...

5. kalli

kalli Niet meer actief

Het hartje klopt!!!!!! Ik heb wel vaginale hormoonpillen gekregen om de zwangerschap te ondersteunen, naar aanleiding van de bloedingen en mijn mk in december. Ik ben zooooo blij!!!!

6. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    wat een geweldig super goed nieuws kalli!!! wat een opluchting!! dan kun je nu eindelijk weer verder gaan genieten!

@kzh: wat balen zeg, dat het maar niet wil komen! heb je al eerder een provera kuur gebruikt? wat doet dat precies? en test je wel eens, als je niet weet wanneer je ongesteld moet worden (van je weet maar nooit :))?

@isis: oh spannend, aan de klus dus! ;) je gebruikt ook ovutesten toch? heb je al een positieve??

@babyliz: weet je al wanneer de kijkoperatie gaat gebeuren?? wat vervelend dat je je ei niet gevonden hebt, was je wel op tijd met klussen? of had je sowieso al een maandje rust ingelast in afwachting van je operatie?

hier helaas weer door naar de volgende ronde, vandaag al wat oud bloed, ongi zal morgen wel echt doorzetten :(... bij de eerste druppel even klote, maar ja, we gaan weer door! :)

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    jeske, hoe is het met jou? heb je hier al even niet meer gezien! hoe is het met je moeder?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ kalli ; fijn dat het goed gaat met de kleine! :D en nu even genieten he meis!

@ eki ; het word oa gebruikt voor de onregelmatige cyclus, door een beter hormonen balans kan de cyclus zich dan herstellen.
    en balen dat het niet gelukt is deze ronde :< veel succes voor de volgende ronde alvast!

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @kalli, wat fijn dat het hartje klopte! Bloedverlies maar goed in de gaten houden..

@eki, jammer van je ongi :( ik gebruik idd ovu-testen. Gisteravond was ie positief, maar ik verwacht dat ie vandaag knalt. En op de dag van posi ovutest heb ik ook altijd m'n ei (volgende dag namelijk altijd hogere temp). Dus vanavond maar even weer gezellig maken ;)

@kzh, provera kuurtje is dan inderdaad misschien wel verstandig..frustrerend lijkt het met zeg..heb ook wel eens zulke cyclus gehad. Je wordt er moedeloos van! Heb je tussendoor nog wel een x getest?

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey ik krijg niet alles bijgelezen. Zijn.weer ronde verder. Ben t echt zat nu grrr. Met ma gaat t steeds wat beter ondanks bacterie bij de drain. Gister fijn en goed gesprek met neuroloig gehad. Vandaag komt de kapper bij dr ben benieuwd hihi.
    En heb echt een baaldag. Ga zo gyn bellen want ik heb t gevoel dat er toch uets mis is. Waarom is zwanger worden zo zwaar k*t????

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ isis ; ja heel frustrerend! ik heb in totaal 3 keer getest.. op dag 35, 42 en 49.

@jeskejes ; wat ontzettend klote voor je dat het weer niet gelukt is.. en jullie zijn al zo lang bezig :< Hopelijk kan de gyn je wat verder helpen/duidelijkheid geven.
    Wel fijn dat het met je moeder weer wat beter gaat, hopen dat ze zo vooruit blijft gaan!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    23 maart afspraak bij de gyn over wat ze kunnen doen. Heb mn mannelijke gevraagd. Nu al de bibbers. En eng!!! Eerst maar eens kijken wat hij zegt ipv naar ander zh.

13. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @jeske, wat balen zeg, weer een maand verder. volgens mij zitten we nu al een maand of 2 rond dezelfde cyclus trouwens :) in ieder geval wel goed nieuws dat het met je moeder beter gaat! en weer terug naar de gyn, spannend zeg! wilde je eigenlijk naar een ander ziekenhuis gaan? vertrouw je het niet helemaal waar je nu gaat? ben benieuwd wat ze gaan doen, zal voor ons ook wel de volgende stap worden...

@isis: veel plezier vanavond :)

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Vanmorgen naar de HA geweest, mocht meteen met mn billen bloot :p
    Ze heeft niks ontdekt met io, en heeft me doorverwijzing gegeven voor de gyn.
    Ben eigenlijk best wel een beetje bang, heb weinig vertrouwen in het goed funtioneren van mijn lichaam (door lyme (of wat het dan ook is), epilepsie en astma) en heb zo het gevoel dat zwanger raken ook niet gaat lukken..
    Probeer me er nog niet te druk om te maken, maar dat mislukt een beetje :p

15. kalli

kalli Niet meer actief

@Eki: :( Balen zeg, maar goed dat je er de moed inhoudt!

@Jeskejes: Ik hoop dat je een klein beetje hoop uit mijn ervaring kunt putten, na twee jaar lijkt het er toch op dat we een kleintje gaan krijgen. Geef niet op!
    Hoe was het verder gisteren met je moeder en de kapper? ;)

@Kzh: Ik kan me heel goed voorstellen dat je je druk maakt, zeker omdat er buiten de maar niet komende zwangerschap nog zoveel meer onduidelijkheden zijn. Ik hoop dat je snel de juiste persoon gaat vinden die jou/jullie goed kan helpen.

@All: Hier lijkt het goed te gaan. Ik heb geen bloedingen meer en de hevige misselijkheid houdt aan ;)

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @kzh, knuffel meis! ik snap wat je bedoelt..komt vast goed meis..probeer vertrouwen te houden!

ik heb maandag de laatste uitslagen gekregen van de onderzoeken die er zijn gedaan. Daarbij blijkt dat de lupus anticoagulans zwak positief is.. nu weer geprikt en over 2 weken uitslag..als die weer positief is moet ik per direct aan de medicatie... heftig idee dat ik dan een auto-immuunziekte zou hebben :( het zou wel de miskramen verklaren.. maar wordt ook wel wat bang van..

17. kalli

kalli Niet meer actief

@Isis: Wat houdt dat precies in? Ik had even "lupus anticoagulans" gegoogled en daar las ik dat het in verband staat met trombose, klopt dat? Hoe dan ook, ik begrijp erg goed dat het je angstig maakt!!! Het lijkt me verschrikkelijk om erachter te komen dat je een auto-immuun ziekte hebt. Het enige positieve is, dat ze het nu weten en je nu kunnen gaan helpen, dat hoop ik dan in ieder geval voor je. Sterkte!!

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @Kalli, ik weet het zelf ook nog niet helemaal precies... Heb nu weer opnieuw bloed moeten prikken omdat er nog een kans bestaat dat de LAC positief was doordat ik kort na m'n miskraam bloed heb laten prikken. Als het nu weer positief is, dat moet ik aan de medicatie enzo..
    Het heeft inderdaad wel wat te maken met verhoogde kans op trombose en een immuunsysteem wat te hard werkt en zich tegen jezelf keert.

19. kalli

kalli Niet meer actief

Aha, dat zou inderdaad een hoop verklaren betreft de miskramen. Ik ben benieuwd of de volgende uitslag weer positief is of dit keer toch negatief. Gaan jullie ondertussen wel door voor een kleintje of lassen jullie nu een pauze in?

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Thanks meiden! Ik heb 21 maart een afspraak bij de gyn.

@ isis ; dat is wel even heftig meid! Hopelijk is de 2e uitslag negatief.
    Ik heb even gegoogelt, want had er nog nooit van gehoord.
    Wat ik lees is dat het bloed niet de juiste dikte heeft (te dik) en er stolsels onstaan.
    En dat het in een zwangerschap complicaties geeft maar met medicatie en goede behandeling er wel gewoon een zwangerschap goed kan gaan.
    Vanuit daar zou ik dus even wachten met zwanger raken tot je onder behandeling staat en goed ingestelt bent op medicatie!
    Sterkte meid!

Deel Deze Pagina