In 2011 helaas niet gelukt. Nu gaan we voor een eerste kindje in 2012!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pip1986, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kalli

kalli Niet meer actief

@Kzh: Ik dacht eerst, jeetje 21 maart pas!! Maar het is alweer maart :). Drie weekjes, hopelijk dat je ongi zich ondertussen weer aangekondigd heeft...

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    we zijn er wel gewoon voor gegaan deze ronde.. heb wel heel duidelijke afspraken met het ziekenhuis. Ik ga 10 dpo al testen(aangezien ik daarna op vakantie ga) en is die positief, sturen ze gelijk een recept naar de apotheek en moet ik waarschijnlijk direct beginnen met ontstollen.

@kzh, ja het is dubbel..ene kant hoop ik dat het negatief is,mijn gevoel zegt dat het positief zal zijn. Het past allemaal net wat te goed in het plaatje.. :( En in dat geval mag ik aan de medicatie en wordt de kans op een gezonde zwangerschap een stuk groter!
    21e naar de gyn dus..hoe kijk je er tegenaan?

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @kalli ; ja is al vrij snel gelukkig! en inderdaad, mag van mij wel komen nu!
    en lijkt me trouwens erg ongemakkelijk als ik io ga krijgen tijdens ongi :s

@isis ; Ja, dat was bij mij ook zo.. maar inderdaad, je kan dan wel behandeld worden.
    iets hebben waarvan je niet weet wat het is, en niet weet wat je er mee kan helpt je helemaal niet!

nou, eigenlijk ben ik echt ontzettend bang. Merk ook aan mezelf dat ik probeer te vermijden om eraan te denken (heb het nog niemand verteld, zodat ik er maar niet over hoef te praten).
    Ben van nature al een pessimist, en ben het vertrouwen in mn lichaam beetje kwijt.
    Dus het worden 3 lange weken.. gelukkig heb ik mn man die me ontzettend goed steunt en me ook uit mn doemdenken kan halen

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @jeskejes en @kzh: Succes vast bij de gyn dames! Zal voor jullie duimen.

@isis: Wow dat zal wel even schrikken zijn! Succes met wachten op de volgende uitslag.

@kalli: Fijn dat het goed lijkt te gaan nu :) Erg last van misselijkheid dus? Kan je nog wel goed eten enzo?

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @babyliz, over 4 dagen testen zie ik! spannend! voel je wat?

@kzh, ik snap heel goed dat je bang bent..was ik ook. En nog regelmatig..herken dat je geen vertrouwen meer hebt ik je lichaam.. Pas sinds dat m'n cyclus sinds vorige ronde op orde is heb ik er weer wat meer vertrouwen in.. als je er over wilt praten, mag je me pb-en:)

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @isis: Ik voel wel vanalles, maar dat loopt altijd uit op een menstruatie:) Ga nergens meer vanuit, zeker niet nu met die operatie in t vooruitzicht.

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    ha meiden! ff niet kunnen reageren, flink ziek geweest gisteren en vandaag :( ben ik normaal nooit, maar nu ik vakantie heb is het raak :( beetje jammer, maar wel weer aan de beterende hand gelukkig :)

@khz: fijn he, met je billen bloot, vond je het erg vervelend of kun je die 'knop' wel omzetten? wat klote dat je je zo rot voelt, snap best dat je soms het vertrouwen een beetje kan verliezen, zeker als je al zoveel kwaaltjes moet verduren... maar het is in ieder geval wel fijn dat uit het io niks kwam om je zorgen om te maken toch? hopelijk krijg je bij de gyn nog meer goed nieuws en hoef je je daar even geen zorgen meer om te maken! nu nog die 3 weken uitzitten...

@isis: tjongejonge, het zit maar niet mee he! zou het voor je gevoel schelen als ze een oorzaak gevonden hebben, of maakt dat niet uit? in ieder geval wel iets wat met medicijnen behandeld kan worden, dat is misschien wel een opluchting, los van het feit dat het gewoon superkut is...

@babyliz: spannend meid!! ik zal voor je duimen!

@kalli: hoe is het met de misselijkheid?? is het wel te doen? maar ach tis het allemaal waard toch :) nog ff en dan krijg je weer een echo!! :D

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @isis ; Ja ik hoop dat het bij mij ook weer gewoon "normaal" gaat worden zodat het vertrouwen weer kan groeien.
    Thanks meis!

@eki ; had geen tijd om me er druk om te maken haha, en omdat ik er niet op voorbereid was kon ik geen smoes verzinnen en moest ik wel :p werkt eigenlijk wel goed dus haha.
    let's hope so! maar dat ze dan wel even iets kunnen doen aan mn verstoorde cyclus!
    Vervelend dat je ziek bent, in je vakantie nog wel! beterschap!!

9. kalli

kalli Niet meer actief

@Kzh: Het lijkt me alles behalve raar dat je bang bent! Je hebt er geen controle over, erger nog, niemand heeft er controle over op dit moment en je hebt geen idee waar het naartoe gaat. Maar ergens zal deze onzekerheid minder worden en krijg je meer duidelijkheid, echt wel! En met de billen bloot... Ik zal zo blij zijn als een externe echo volstaat!! Ik vind het ook vreselijk!

@Babyliz: Ik ben voor je aan het duimen! :D

@Eki: Dat zul je nou altijd zien in je vakantie... :(

@All: Af en toe weet ik echt niet wat ik met die misselijkheid aan moet, ik heb het echt ieder moment van de dag behalve als ik slaap, maar ik blijf me inderdaad steeds maar bedenken waar ik het allemaal voor doe :). Ik ben nu drie dagen zonder bloed, dus ik mag nu stoppen met de Utrogestan, hopelijk dat het nu dan ook wegblijft, zo niet dan moet ik gelijk weer langskomen. Over anderhalve week hebben we weer een echo, het zal fijn zijn om dan te zien dat alles goed zit en dan kan mijn man ook eindelijk het hartje zien!

10. kalli

kalli Niet meer actief

Trouwens, heel fijn weekend allemaal!!! :D

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @kalli ; balen dat je zo veel misselijk bent! maar inderdaad, het is voor een goed doel! :D
    Beter dat je kan stoppen met de Utrogestan, hopen dat het inderdaad niet meer terug komt,. en je over 2 weekjes een hele mooie echo gaat zien :)

@ hier; even een kopie/plak van een andere post ;
    De bloedtest was een grensgevalletje.
    Hij was zwak positief, maar dit is niet genoeg voor een overtuigende lyme diagnose.
    Maar omdat ik wel zoveel klachten heb enzo, word het nu op "verdenking van lyme" gehouden.
    Ik heb weer een antibiotica kuur meegekregen, deze is wat heftiger dan de vorige dus hopen dat ie helpt!
    Over 6 maanden moet ik weer contact opnemen om te kijken hoe t gaat.
    Nadeel van deze ab is dat ik hiermee absoluut niet zwanger mag worden.. dus de pogingen worden weer gestaakt :<

12. kalli

kalli Niet meer actief

@Kzh: Wow wat heftig zeg!! En voor hoe lang heb je die kuur gekregen, ook voor een half jaar? Ik kan me er iets bij voorstellen dat dat een domper is zeg... Ik hoop in ieder geval dat de kuur aanslaat en dat je over een half jaar een mooie negatieve test hebt zodat je weer voor een andere positieve test kunt gaan ;)!

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @kzh, wat balen meis! Wat een domper voor je... Hopelijk slaat het goed aan!

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    heb nu weer 2 maanden doxy nu, die heb ik al eerder gehad en daar ging ik flink door vooruit.
    dus laten we hopen dat het nu ook zo zal zijn!

15. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @kzh: jee zeg wat balen weer, dus het wordt nu ff 2 maanden op pauze? of mag je de hele 6 maanden niet zwanger worden? ben je wel blij dat ze in ieder geval iets doen nu, of weegt dat niet op tegen de domper? ik hoop dat het snel werkt en je je gauw beter voelt!

@kalli: veel slapen? ;)

16. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    en hoe is het met de rest?? tis weer stil hier!

17. kalli

kalli Niet meer actief

@Kzh: Ik duim voor je dat het aanslaat!

@Eki: Ja heel veel!!!! Ik slaap echt zeker 10-12 uur op een dag! Buiten de nacht hou ik nu ook iedere dag siësta, daar kijk ik ook echt naar uit vanaf het moment dat ik 's morgens opsta ;).
    En hoe is het met jou dan?

Ik denk dat ik deze week toch even naar de apotheek ga om te kijken of ze hier een soort Okugest verkopen. Ik merk gewoon dat als ik wakker word, ik alweer met tegenzin naar de dag kijk, omdat ik me zo beroerd voel. Over twee weken ga ik met een vriendin een weekend naar Rome, dan wil ik me natuurlijk wel wat beter en fitter voelen.

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    #278 kzh, 5 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
    @ kalli ; verveld dat je er zoveel last van hebt. hopenlijk kan je een middeltje vinden waardoor het wat beter gaat!

@ eki ; Zowieso 2 maanden niet, en denk dat ik er wel verstandig aan doe om daarna nog een maand te wachten zodat alle AB uit mijn systeem is.. dus laten we zeggen dat we 3 maanden moeten wachten.
    Ik ben blij met de AB, geeft me weer een beetje moed en hoop.
    Het feit dat mn cyclus nog steeds niet goed is en ik een afspraak bij de gyn heb, maakt het wel wat minder moeilijk om te wachten.
    Het zal nu waarschijnlijk toch niet lukken..

@ hier ; eindelijk ongesteld..
    dacht al dat het er aan kwam want had zo'n buikpijn. dus dat worden heel wat warme kruikjes en met dekentjes op de bank deze week.. :p

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @kalli, vervelend meis, dat je je zo naar voelt! En Rome, geweldige stad..ik ben er verliefd op!

@eki, hoe is het met jou? inderdaad stil..hier omdat ik veel gewerkt heb afgelopen dagen plus allemaal andere afspraken.. maar ben er weer! alhoewel..vrijdag gaan we op vakantie:)

@kzh, fijn dat je menstruatie eindelijk is doorgekomen! heeft lang geduurd zeg.. heb je aleve feminax al eens geprobeerd? Is bij mij echt een wondermiddel. Vorige cyclus had ik ook zo'n last van m'n buik dat ik het bed niet eens uit kon..toen heeft m'n moeder het uiteindelijk bij de ziekenhuisapotheek het gehaald, aangezien die als enige open was in het weekend.. Ik dacht dat ik nog wat had, maar kon het nergens vinden!

@hier, 6 dpo.. vrijdag op vakantie dus. gelukkig heb ik goede afspraken met het zh, mocht ik positief testen :) kon me niet inhouden vandaag (belachelijk weet ik..) met een ulta gevoelige dipstick..ik zie een heeeeeeeeeeeeel licht streepje, maar hou het op een indroger voorlopig. Wel spannend weer

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ isis ; die heb ik nog niet geprobeerd.. zal morgen eens halen :)
    en spannend weer bij jou! ik ga voor je duimen!

Deel Deze Pagina