In 2011 helaas niet gelukt. Nu gaan we voor een eerste kindje in 2012!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pip1986, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Aleve feminax is hier inderdaad ook het enig werkende wondermiddel.

Zit met smart te wachten op mn ongi. Inmiddels 14 of 15 dpo (weet niet precies wanneer eisprong was) en nog niks natuurlijk. Zucht. Hoop dat het snel morgen doorbreekt, want pas dan kan ik de operatieplanning regelen. En eigenlijk wil ik dat zsm gepland hebben! Voor de zekerheid maar een testje gedaan, maar die was witter dan wit:)

@kzh: Wow wel heftig zo'n kuur! Hopelijk ga je je er beter van voelen, daar doe je het voor. Wel jammer dat je weer een stop in moet lassen :(

@isis: Zal voor je duimen! Haha op 6dpo testen is wel heel ongeduldig ja. Maar in jouw geval nog begrijpelijker :) Fijne vakantie vast!
    Wat voor afspraken heb je met het z'huis?

@kalli: Hoop dat je snel een goed middeltje kunt vinden tegen de misselijkheid. Zo beroerd zijn de hele dag is ook maar niks!

2. kalli

kalli Niet meer actief

@Kzh: Oh wat fijn dat het eindelijk doorgekomen is!!! En ja ik kan me er iets bij voorstellen dat het nu wat makkelijker wachten is nu je vanalles op de planning hebt staan.

@Isis: Spannend!!!!!! Iemand moet mij toch volgen deze maand ;) Ik duim voor je meid! Waar gaat de reis naartoe?

@Babyliz: Soms kun je je erover verbazen hoe graag je een ongi wilt... Ik hoop dus voor je dat ie komt.

Ik had met de lunch ineens zin in crackers met tonijnsalade. Tonijn mag je niet teveel hebben tijdens de zwangerschap, dus dat had ik nog niet gegeten, maar omdat ik er nu zo'n zin in had, toch klaar gemaakt. Ik heb het nog afgesloten met een paar Oreo koekjes (die eet ik echt zelden!) en jawel, ik voel me tien keer beter! Als dat dan toch het middel is wat ik één keer in de week in kan zetten, dan ben ik al zo blij! :D

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @babyliz, jammer dat je testje wit was..maar misschien ook maar goed met het oog op de laparoscopie? hopelijk komt je ongi dan maar gauw door!

@kalli, wat betreft die tonijnsalade..dat mag gewoon hoor! Het gaat om de verse tonijn wat niet mag...de geconserveerde tonijn (blikjes) en de tonijnsalade bijv. johma oid mag gewoon!

haha ja ik weet dat ik erg ongeduldig ben..maar voel me met vlagen misselijk..en dat betekent meestal dat het raak is.. en wil nu het liefst zo snel mogelijk met medicatie beginnen mocht het raak zijn. Het gaat om anti-stollingsmiddelen. De vakantie gaat naar Zuid-Frankrijk, lekker skieen! En nee..niet off piste. Dat doen we maar niet meer :)

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ babyliz ; hoop dat je snel ongi wordt! dat wachten is maar niks he!

@ kalli ; tonijnsalade.. ik zou er juist van over mn nek gaan denk ik :p
    haha mooi dat het werkt voor je :)

@ isis ; veel plezier alvast op vakantie :) geniet er lekker van, en niks breken he!

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hey meiden! Hoe is het hier?

@babyliz, al ongi?

@kzh en kalli, hoe is het met jullie meiden?

@ hier, vandaag heerlijk geskied! Prachtig weer.. En... Ik hen positief getest!! Vrijdagochtend heel licht streepje, twijfelde.. Maar toch het zh gebeld. Nu medicatie en streepjes worden gelukkig donkerder! Oh wat is dit spannend...

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier gaat het redelijk, heb ooronsteking maar druppels beginnen al te werken.
    Verder weer begonnen met tempen, ookal gaan we niet voor zwangerscha, wil toch meer zicht op mn cyclus krijgen. En denk dat de gyn daar ook wel iets mee kan.

War goed dat je weer positief getet hebt!!!! Hopen dat door de medicatie het nu goed gaat komen!!!! Ik ga voor je duimen!

7. kalli

kalli Niet meer actief

@Isis: YEAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben super blij voor je!!!!!!!!!!! En wat zal het nu spannend zijn zeg.... Ik blijf voor je duimen :). Geweldig nieuws zeg! Ik heb vandaag echt een down dagje, maar dit nieuws doet me echt goed. Gefeliciteerd meis! Doe je wel rustig aan daar op de piste? ;)

8. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @kzh: Nee het wachten is idd niks. Ben nog steeds aan t wachten... ;)
    Tempen is altijd belangrijk voor een gyn ja!

@isis: Nee nóg niet. Wel erge ongikrampjes vandaag gehad... frustrerend.
    Oh wauw gefeliciteerd.. Wat suuuppperspannend zeg. Fijn dat je meteen medicatie hebt nu. Ik duim voor je!!

http://www.fertilityfriend.com/home/35c06d/?i=4638346&
    Hier tempkaartje. Ben benieuwd of het morgen nog hoog is of eindelijk weer naar beneden keldert...

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames wilde even laten weten dat ik me hier afmeld. Zoals jullie al merkten was ik hier niet veel. Ik ben te moe en gestressed om meerdere topics bij te houden. Ik kom nog wel spieken hoe het met jullie gaat.

Isis super joh gefeliciteerd!!!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ babyliz ; frustrerend he :p hoop dat ie snel gaat komen bij je!

@ jeskejes ; Succes verder jeskejes!

11. kalli

kalli Niet meer actief

@Jeskejes: Daar heb ik alle begrip voor! Heel veel sterkte! Dikke *knuffel*

12. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    sterkte jeske, kan me voorstellen dat het soms een beetje teveel wordt!

gefeliciteerd isis!!!! wordt dat stokje toch ineens doorgegeven hier :) whos next?? :D

hoe is het met de andere meiden??

hier vandaag positieve ovutest, maar vergeten dat je niet kan testen na alcohol gedronken te hebben, heb ik dus vanmiddag met een vriendinnetje lekker 2 wijntjes zitten drinken :S weet nou ook niet wat ik van die test moet maken, zometeen nog maar 1 voor de zekerheid denk ik :)

13. kalli

kalli Niet meer actief

@Eki: Dat wist ik helemaal niet joh, dat je niet kan testen na inname van alcohol! Maar goed, je zit toch rond je ei nu, dus ik zou zeggen: Klussen maar!!! ;)

De afgelopen twee dagen voelde ik me een stukje beter, maar vandaag weer op en top wagenziek (zoals ik het noem)... Maar wel een super echo gehad gisteren!!!! Het hartje klopte goed en ons kleintje groeit ook goed, ligt qua groei nu vier dagen voor. De gyn was heel tevreden :)

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    wat fijn dat alles er goed uitzag!! weer met een gerust hart naar huis gegaan dus :)
    net nog ff ovutest gedaan, was niet meer zon knaller als gisterenavond, maar nog steeds positief :) goed gegokt dus :)

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @jeskejes, snap t.. Sterkte!

@kalli, wat fijn een goede echo! Hier ook met vlagen flink misselijk!

@eki, klusze meid! Hopelijk ben je de volgende op roze!:)

16. kalli

kalli Niet meer actief

@Isis: Het enige positieve eraan is dat je in ieder geval voelt dat je zwanger bent :D. Ben je al terug of nog in de sneeuw? En heb je de medicijnen nog kunnen krijgen daar?

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @kalli, zit nog in de sneeuw! Ski ook gewoon, want m'n ouders weten nog van niks. Wel wat rustiger aan..
    Medicatie heb ik uur voor vertrek nog gekregen, was gelukkig goed geregeld met het zh. Heb nu aspirine(tabletjes) en (injecties). Wel gek om jezelf te prikken, maar heb door de med wel meer vertrouwen in deze zw.schap.

Je had gister toch je termijnecho? Hoe was die?

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ kalli ; fijn dat alles goed is met het kleintje! :D

@ eki ; succes met klussen! ;)

@ isis ; goed geregeld inderdaad met het ziekenhuis! fijn dat het je een zekerder gevoel geeft, dan kun je nu fijn genieten van de komende 9 maanden :)

19. kalli

kalli Niet meer actief

@Isis: Oh wat fijn dat je je wat zekerder voelt!!! En dat het allemaal netjes was geregeld. Ik zie dat je ook meteen je banjer en avatar aangepast hebt ;). De echo was super!! Alles ziet er naar behoren uit, volgens de gyn hoeven we ons nergens zorgen over te maken...

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat is het hier weer rustig!
    hoe gaat het met jullie?

Ik heb vanochtend afspraak bij de gyn gehad..
    inwendig zag alles er oke uit (gelukkig!)
    dus nu gaan ze naar de hormonen kijken.
    Heb nu tabletjes die ongi opwekken (ben net geweest, moet ik weer! :< :p)
    en dan bloed prikken en hopen dat ze kunnen vinden wat ze zoeken.
    Mijn man moet een potje inleveren, gaan ze dat ook meteen nakijken.
    had niet verwacht dat het meteen zo serieus genomen zou worden, maar is wel heel erg fijn!

Deel Deze Pagina