@kzh, wat fijn dat je meteen zo serieus genomen wordt! Fijn dat het inwendig helemaal goed uit zag! En heb je provera gekregen om de menstruatie op te wekken? Ook nog over de Lyme gehad of het daardoor kan komen? ze pakken het in ieder geval grondig aan! Heb je zelf een idee of ze wat zullen vinden?
in het begin van dit topic heb ik mee geschreven omdat ik dacht niet zwanger 2011 uit te gaan ! maar uiteindelijk is dit wel gebeurt en ben ik nu inmiddels 16 weken zwanger en varwachten wij een jongetje! ik wil voor alle meiden waarbij het nog niet gelukt is even een dikke zonnige knuffel geven
@Kzh: Oh wat fijn dat er direct actie ondernomen wordt, goed zeg! En een hele geruststelling dat alles er goed uit zag. Ik ben heel benieuwd wat de uitslagen van de hormoontest en de test van jouw man zijn. Hopelijk is dat allemaal goed en heeft het toch aan Lyme gelegen en kun je straks na de kuur succesvol aan de slag @Isis: Hoe gaat het met je? Hoe voel je je? Al snel een echo zie ik, fijn! @Eki: Hoe is het op het wachtbankje? @Missymaaike: Ik ben je idd ook in andere topics tegengekomen en ben erg blij voor je dat het nu wel goed gaat!! Gefeliciteerd met jullie jongen! @Hier: Ik ben net terug van een fantastisch weekendje Rome!!! De medicijnen die ik van de gyn had gekregen tegen de misselijkheid hebben goed gewerkt, maar gisteren ben ik er weer mee gestopt (ik hou niet zo van medicijnen) en de misselijkheid is weer een beetje terug. Ik moet ook nog wat bijslapen eigenlijk . Verder voel ik me goed! 28 Maart heb ik een afspraak bij de reguliere verloskundige, dus dan zal ik wel weer een echo krijgen en 10 april hebben we weer een echo bij de kliniek inclusief nekplooimeting. Ik hoop zo dat alles goed gaat!!!
@ isis ; ik heb duphaston meegekregen, deze moet ik 10 dagen nemen en op de 3e dag van de (opgewekte) menstruatie moet ik bloed laten prikken. Ze wist zelf niet zo veel over lyme en zwangerschap/cyclus etc, helaas. Maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht, er zijn weinig artsen die echt op de hoogte zijn van lyme. Ja, daar ben ik wel blij om! Niet echt, weet ook te weinig vanaf denk ik. @missymaaike ; Gefeliciteerd, wat leuk! geniet er van! @kalli; ik hoop t ook! ben zo klaar met al het wachten! fijn dat je een goed weekend hebt gehad, rome is ook wel een erg leuke stad! Wel goed voor jezelf zorgen he! gewoon lekker rustig aan doen!
@Kzh: Nog wat nieuws? Hebben de pilletjes hun werk al gedaan? @Eki: Wanneer is jouw nod? Spannend!! Heb je al enig idee, een voorgevoel? @Isis: Hoe voel je je? @Hier: Alles nog hetzelfde...
@kzh, hmm ong even afwachten dus! @kalli, fijn dat alles goed gaat! @hier, uitslagen van de LAC waren goed..niets gevonden meer. Dus hoef eigenlijk geen medicatie meer te gebruiken, maar ik voel me er goed bij dus heb met de gyn afgesproken dat ik het in ieder geval t/m 14 weken blijf gebruiken. Het kan namelijk ook geen kwaad. Verder gisteren even een grote schrik..had een klein beetje roze bij afvegen.. was uurtje na erg harde ontlasting (sorry voor het onsmakelijke..) en denk dat het daardoor is gekomen.. Maar had wel even m'n hart in m'n keel zitten. Verder niks meer gespot..Vanochtend alleen nog een ienieminie klein beetje lichtbruine afscheiding. Daar is het gelukkig bij gebleven. Heb ook geen buikpijn en gelukkig een goed gevoel, maar toch maar even roosvicee laxo halen straks. Qua kwaaltjes, die vieren hoogtij, misselijk, obstipatie dus en heel veel moe. @eki,meis waar ben je/?? je zit rond je nod toch??
@Kzh: Onder het mom van "wachten doen we al nooit..." @Isis: De dag beginnen met een glas lauwwarm water en een kiwi werkt ook vaak heel erg goed! Ik doe het zelf ook en ik eet 's morgens altijd muesli, daar doe ik nu wat lijnzaad bij, heb geen last van obstipatie. En ik had precies rond dezelfde tijd ook bloedingen, dus het zal wel innesteling zijn. Doe lekker rustig aan!!
Hee meiden!! @kalli: geen nieuws is goed nieuws he! zijn je kwaaltjes al wat minder?? @isis: oh meid wat kan ik me goed voorstellen dat je je ff rot bent geschrokken! maar een goed gevoel zegt het meeste denk ik, dus vast geen reden om je zorgen te maken! mijn nod staat voor woensdag op de planning, nog 2 daagjes wachten laatste 2 weken zijn heel snel gegaan, weinig mee bezig geweest en soort van 'laten gaan' (of tenminste, geprobeerd )... nu nog ff die laatste dagen doorkomen zonder weer bij elk steekje verder te gaan denken
Spannend eki!! Laat je t wel even weten? Ja, nog steeds wat angstig maar heb niks meer gezien gelukkig!
Hej dames! Tijdje niet meer geweest hier, zal weer wat meer mee proberen te schrijven Heb vorige week woensdag kijkoperatie gehad en we hebben pas 25 april weer een afspraak bij de poli fertiliteit. Nog 'even' wachten dus @Eki: Je nod vandaag! En? @isis: Fijn dat de uitslagen goed waren! Kan me voorstellen dat je van elk klein beetje bloed schrikt, met de ervaringen die je hebt! @kalli: Succes bij je afspraak vandaag @kzh: Succes met het stomme wachten.. @missymaaike: Gefeliciteerd! Een jongen, wat leuk
hee meiden, helaas, precies volgens planning vandaag ongesteld geworden baal er flink van, begin de hoop nu ook wel een beetje te verliezen... ben het wachten nu ook wel echt zat, heb de gyn gebeld voor een afspraak, wil echt niet wachten tot we 2 jaar bezig zijn... kon eerst pas 18 mei terecht gelukkig weten te verzetten naar 11 april en dan gaan we in gesprek of we al eerder met verdere onderzoeken kunnen beginnen. ik wil zelf graag op zn minst een samenlevingstest, maar het wordt even afwachten wat de opties zijn, en of ze uberhaubt een aantal maanden eerder onderzoeken wil gaan starten... ben benieuwd
bah wat balen eki! dikke knuffel!! babyliz, hoe is de operatie gegaan? is het meegevallen? hopelijk brengt het jullie waar jullie hopen! hier, alles ok. 6 weken gepasseerd! en misselijk,misselijk en nog eens misselijk. Wist vanochtend niet hoe ik aan het werk moest..maar is gelukkig toch ok gegaan..straks lekker het zonnetje opzoeken!
@Babyliz: In ieder geval weer een stapje dichterbij! @Eki: @#$%&@#$%&.... Dislike! Hopelijk dat je wat wijzer gaat worden van de testen. Ik snap dat je geen zin hebt om nog langer te wachten. @Isis: Ohhhhh, sterkte meis, met de misselijkheid!!!! @Hier: We weten weer waarom wij ook naar een particuliere kliniek gaan... Ik heb dus geen echo gehad. De vk controleert jou (bloeddruk en gewicht) en dan moet je een afspraak maken met een gyn die een echo maakt, die afspraak staat nu voor 26 april! Kun je nagaan, dat als wij niet al naar de kliniek waren geweest, dan had ik 26 april pas mijn eerste echo gehad!!! Dan wordt dat kind al bijna geboren joh. Op naar 11 april dus, dan hebben we weer een afspraak in de kliniek.
Babyliz ; succes met wachten! Hopelijk ga je de 25ste wat meer duidelijkheid krijgen.. Eki ; balen meis! Kan me goed voorstellen dat je de hoop een beetje aan het verliezen bent.. Hopelijk wil de gyn een beetje meewerken en al eerder verder gaan met onderzoeken.. Succes. Isis ; begin je al een beetje meer vertrouwen in je zwangerschap te krijgen? Succes met de misselijkheid, hopelijk word die snel minder. Hier ; nog steeds niet ongi, maar weet ook niet goed wanneeer die zou moetenkomen.. Na de dupheston kuur of tijdens de kuur.. Dus we wachten af,.
@Eki: FIjn dat je de afspraak kon vervroegen! Ben benieuwd wat eruit komt Samenlevingstesten doen ze trouwens niet (meer) in elk ziekenhuis, omdat niet iedereen het zinvol vindt. Hebben wij ook niet gehad. @isis: Ja viel wel mee, alleen heeeel beroerd geweest van de narcose en de morfine. Maar na een paar dagen ging het weer prima Hoe gaat het nu met je misselijkheid? @kalli: Jep.. elke keer weer een stapje. Wauw 26 april was wel heeeel laat geweest voor een eerste echo idd! @kzh: Dankje! Hoe gaat het nu met jou?
Ben inmiddels ongi geworden, bloed laten prikken afgelopen woensdag, en as woensdag moet mn man een potje inleveren en dan afspraak maken om de uitslagen te bespreken. Ben heel benieuw wat eruit gaat komen..
Hey meiden, Tijdje niet geweest, druk druk druk en behoorlijk ziek.. niet echt een ideale combi voor ZP KZH, wat spannend meid...wanneer krijg je de uitslagen? hopelijk raakt je cyclus nu weer een beetje op orde Babyliz,je kan inderdaad flink beroerd worden van narcose en morfine..heb ik ook altijd last van...erg vervelend! Maar fijn dat het nu beter met je gaat! Kalli, hoe is het met jou meid? Bijna 12 weken alweer he! Fijn! Eki, hoe gaat het met jou? Alweer rond je ei? Hier, gaat alles z'n gangetje. Met vlagen nog erg misselijk, maar het is over het algemeen goed te doen. Merk dat als ik te druk ben, ik daar wel een flinke klap van krijg en echt rust moet pakken. Heb vrijdag een echo gehad, en alles was goed!! wat een opluchting.. zelfs een dagje vooruit gezet, terwijl ik bij de vorige zwangerschap een week (!) achteruit werd gezet. Dit geeft wel vertrouwen in deze zwangerschap, al blijft het spannend. We hebben het mijn ouders ook verteld en die vinden het helemaal leuk weer. Vandaag aan mijn schoonouders vertellen, spannend! Fijne 2e paasdag nog meiden
Gefeliciteerd met je goede echo!!!!!!!! Wat ontzettend fijn zeg en wat een "verlossing". Toen ik bij de eerste echo twee dagen voorop liep gaf me dat ook een heel goed gevoel, bij acht weken lag ik vier dagen voor, dus ik ben heel benieuwd woensdag. Maar ik begrijp dus erg goed dat dat je wat zekerheid gaf. En leuk dat je ouders het nu ook weten. Had je het nog op een speciale manier verteld? En ja, morgen tik ik hem aan, de 12-weken-mijlpaal! Als we woensdag dan ook een goede echo hebben, dan gaan we het aan iedereen vertellen. Vandaag zijn we een beetje gaan kijken voor kinderwagens, bedjes, etc., een beetje oriënteren.