In 2011 helaas niet gelukt. Nu gaan we voor een eerste kindje in 2012!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pip1986, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik mag zelf kijken wanneer ik ga, want moet dan weer om 8, 11 en 16.00.. Denk dat ik vrijdag ga, dan heb ik de tijd ervoor.

Leuk! Neem aan dat je allemaal leuke reacties krijgt?!

2. kalli

kalli Niet meer actief

Hallo lieve dames!

Het is even stil geweest aan deze kant, hier de uitleg:

Zaterdag was de pijn zo vreselijk, dat toen mijn man thuis kwam we direct weer naar de eerste hulp zijn gegaan. Ik werd meteen opgenomen ter observatie. Ik kreeg uitgelegd dat een operatie te risicovol was vanwege bloedingen en natuurlijk de narcose voor de kleine etc.

Op zaterdag avond heb ik een bloeddruk drop gehad en was helemaal weg, binnen een paar tellen stond het hele chirurgenteam om me heen, ben ik weer van top tot teen gecontroleerd, maar nog steeds wilde ze een operatie uitstellen. Wel werden er al transfusie zakken gereserveerd en een eventuele spoedoperatie voorbereid.

Op zondag voelde ik me ietsje beter, dus wederom geen operatie.

Op maandag was het weer mis, waarop de dokter besloot dat ik direct geopereerd moest worden, dus een paar uur later werd ik opgehaald.

Het was doodeng, omdat er zoveel risico's aan zaten, maar we wisten ook dat er geen andere optie was. Serieus, het gezichtje van mijn man brak mijn hart, hij was zo bang om me te verliezen.

Gelukkig ging alles goed en al direct na de operatie was de pijn weg. Uiteraard had ik pijn aan de wond, maar dat was een speldenprik t.o.v. de pijn die ik had door de myoom. Het was alleen nog spannend of de kleine het ook goed doorstaan had.

De volgende dag was het moment van de waarheid, de echo... En ja hoor, hij was alweer vrolijk rond aan het dartelen alsof er niks gebeurt is.

Ik ging met sprongen vooruit, mijn wond geneest heel erg mooi, en iedere dag hebben we een echo gehad en alles gaat super! Vandaag mocht ik eindelijk weer naar huis :)

Ik val nu in de categorie "risico-zwangerschap", dus ik zal strikt in de gaten gehouden worden. Maar ik heb er een heel goed gevoel over!

We hebben trouwens bevestigd gekregen dat het een klein mannetje is! Nou ja klein... hij ligt een week voor op groei :D

Veel liefs!

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heftig hoor kalli! Jeetje..
    Maar wat ontzettend fijn dat alles goed gegaan is!!
    Doe rustig aan he!

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hallo dames! Wat een stilte hier! Hoe is het met jullie?

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier gaat ie prima! Vanacht op vakantie, lekker 10 daagjes relaxen!
    Uitslagen glucose waren uiteindelijk goed.
    CD 10 moet iknterug, geen idee wanneer dat gaat zijn.
    FF heeft voor t eerst een eisprong gesuggereerd, maar voelde me niet echt ei-spronerig :p dus we zien wel!

Hoe gaat ie daar?
    Lekker aan het genieten van het hummeltje in je buik? :)

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Kalli: Zie dit nu pas, maar wat ontzettend heftig zeg! Hoe gaat t nu met je?

@kzh: Hihi, hoe voelt eisprongerig? ;) Zou wel mooi zijn als je die gehad hebt! Op welke cyclusdag zit je?

@isis: Hoe gaat t met jou? De 12 weken al weer voorbij! :) Fijn...

Hier gaat het wel aardig, heb 2 mei mn eerste IUI gehad. De spermakwaliteit was wel érg slecht. Verwacht deze week mn menstruatie, en daarna moeten we 1 maandje overslaan. Vervolgens eind juni/begin juli ergens IUI 2. Als het sperma dan nog zo slecht is moeten we waarschijnlijk door naar ICSI :(

7. kalli

kalli Niet meer actief

@Isis: Wow, je bent de 12 weken al voorbij!!! Wat gaat het snel zeg :)

@Kzh: Geniet van je vakantie!

@Babyliz: Balen zeg dat de sperma kwaliteit zo slecht was. Hopelijk is het de volgende ronde beter. Ik duim voor je!!

@Hier: Met de kleine gaat het supergoed! We worden streng in de gaten gehouden, dus veel echo's en alles ziet er perfect uit. Mijn eigen herstel gaat op zich goed, maar zeven weken niks is lang!! Iedere dag ga ik er even uit voor een wandeling en als ik dan na een half uur thuis kom ben ik kapot. Maar ik moet wel zeggen dat ik nu veel meer kan genieten van de zwangerschap, geen zorgen meer betreft de myoom en we voelen ons erg zeker met onze kleine jongen. Dus eigenlijk heb ik niks te klagen ;)

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ babyliz ; nou, ik had totaal geen zin in seks, wat ik absoluut niet eispringerig vind :p
    wat balen dat de kwaliteit zo slecht was :( hopelijk geeft volgende test meer resultaat. Succes!

Thanks kalli!
    Fin dat het beter gaat met je, en dat jemlekker kan genieten :)

Deel Deze Pagina