@maaike kan me goed voorstellen dat jij je lichaam zo gezond mogelijk wil maken!! maar het hoeft niet altijd wat ze zeggen natuurlijk.. zijn zat mensen die gezond leven maar die geen kinderen kunnen krijgen...dan kunnen ze nog zoveel slikken/gezond eten..het lost voor hun niks op!! ik hoop echt dat je chromosonen goed zijn..en dat je daar binnenkort de uitslag voor krijgt!! en ik hoop met heel mijn hart dat je binnenkort zwanger zal raken en dat jullie kindje bij jullie blijft!! hele dikke knuffel voor jou!!
Thnx Babytjuh. Maar ik zit 1 dag voor nieuwe NOD. Vandaag 13 DPO. Vandaar dat ik t somber inzie. En ben mentaal helemaal uitgeput eigenlijk. Jij zit nu dan op 3 DPO. Is nog te vroeg voor innestelling denk toch? Ik zie dat jij ook zon berglandschap hebt net als mijn eerdere temp kaartjes. Pff word er allemaal niet wijzer van. Ga duimen voor je meid dat ie omhoog gaat en blijft
meiden, mag ik ook hier met jullie meekletsen? 2011 was nou niet bepaald ons jaar..hopelijk wordt 2012 daarentegen helemaal top!
even in het kort mijn verhaal. in september 2010 gestopt met de nuvaring..had vage klachten die leken op schijnzwangerschap. in maart zwanger geraakt..en in juni bleek ons meisje overleden te zijn. Ik was toen 14 weken zwanger. In het ziekenhuis bevallen. Daarna nogmaals zwanger in augustus, kwam in het zh voor echo en toen waren ze bang voor BBZ. Allemaal stress, gelukkig bleek het niet zo te zijn. In oktober wederom weer zwanger..helaas is dat een vmk geworden bij 5+3.. Daarna een heel rare cyclus gehad met vage streepjes, en bloedverlies.. Nu eindelijk vandaag ongi geworden en duidelijkheid. Met deze ongi wordt het jaar voor ons afgesloten en gaan we vol frisse energie 2012 in. Zeker dat dit ons jaar gaat worden Bij ons lopen trouwens wel onderzoeken. Alles is goed bij mij, we wachten nog op stollingsuitslagen en chromosomen uitslagen en Isisman gaat in januari voor de onderzoeken (verzekeringstechnisch handiger).
ik weet dat het niet altijd wat wilt zegen.... maar als ik op de b12 stichting lees dat een lage b12 waarden kan zorgen voor miskramen wil ik dat allemaal wel zo optimaal krijgen zodat ik weet als het de volgende keer bv weer fout zou gaan het niet daar aan ligt. het zijn geen dingen die schaden dus heb echt zo iets we gaan het maar gewoon proberen ik zit nu braaf op het wacht bankje en we wachten weer af 3 jan (+/-) is mijn nod dus we zullen zien wat er gebeurt . me laatste kans om in 2011 toch zwanger te zijn
Goedemorgen.... Fijne dagen en geniet ervan. Geniet van de kleine dingen en van elkaar. Op naar een super knalroze 2012 dames.
Allereerst fijne kerstdagen allemaal! @violetrose: Welkom! Hopelijk klopt je gevoel J @missymaaike: Ik slik nu zwangerschapsvitamines van VSM puur mama en nog extra vit D (om andere reden dan zwanger worden trouwens). Hopelijk gaat de vit B12 helpen bij jou! @isis857: Wat naar allemaal zeg, jullie hebben ook al behoorlijk wat meegemaakt. Duim voor je dat het in 2012 beter zal gaan! @jeskejes: Ach meid, dikke knuffel.. Balen! L 2012 wordt wel roze!! Had je al wat meer nieuws over je ma? Naar dat ze er met kerst niet bij is. Dikke knuff nogmaals! Trouwens is tarwekiemolie hetzelfde als vitamine E? Ik heb nl een tijdje extra vit E geslikt (bovenop de zwangerwordenvitamines) en toen had ik ook 2 kortere cycli bedacht ik me net Misschien weer eens mee beginnen. @pip: Vind het nog steeds heel apart dat ze in t ziekenhuis heel andere dingen beweren over jouw LF.. Zou wel mooi zijn als je net voor de clomid nog zwanger zou raken. Ik blijf duimen! @babytjuhh: Ja, ik heb meestal 2x een knaltest. Meestal ga ik uit van de 2e knaltest of de dag erna en tel ik daar 14 dagen bij op. Totnogtoe klopt het altijd. Vind het wel prettig om te weten wanneer ik ongi word Nee vind het niet heel makkelijk om erover te praten, maar het lucht ook wel weer op. Alleen niet iedereen weet altijd hoe ze er op moeten reageren. Ja zou ook zeker als jullie nog bij de ha belanden het wat mensen vertellen. Je moet het ook niet allemaal in jezelf opkroppen. Brengt zeker spanning mee, is altijd fijn als er mensen meeleven. Ik heb wel rust nu ja, vind 10 januari nu wel een heel spannende datum. Maar kan het goed van me afzettenJ Soms heb ik wel eens het idee dat het nog niet half tot me doordringt wat er allemaal gebeurt Misschien moet de klap nog komen zegmaar.
NAAM - RONDE - NOD - BIJZONDERHEDEN Missymaaike - ronde 16 - nod nog onbekend - Babyliz - ronde 15 - nod 9 jan - 10 januari uitslag IUI/IVF? Jeskejes - ronde 14 - nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 12 - nod nog onbekend - starten clomid 50mg Babytjuhh - ronde 12 - nod 29 dec - Nod even verandert in 9 januari. Ga er vanuit dat morgen mn ovutest eindelijk echt knalt en maandag ei springt. Anders pas ik t wel weer aan. Wel spannend, net voor de afspraak in t ziekenhuis. Maar ik verwacht er maar niet teveel van
Dag ladys. Net halve liter Imyglikos achter mn kiezen dus weer kachel hihi. Ik lees morgen wel en dan reageer ik weer. Is nu niet verstandig hihi. Want jeetje wat tikt ie hard aan. Vroeger geen last van maar nu..... Welterusten tot morgen.
@Jeske, balen, weer ongesteld! En maar weer doorgaan.. @Isis en VioletRose, fijn dat jullie ook meedoen! Wat een verhalen van jullie. Ook voor jullie duim ik!! @Babyliz, ik snap het ook niet meer. Het maakt me momenteel heel erg onzeker. Omdat ik dacht dat tempen toch wel betrouwbaar was. Zij zeggen het kan niet zo'n korte LF, maar ik moet bij de clomid ronde wel tempen. Ik ben vandaag beetje emo. Vandaag de 5 kids van mijn zus geknuffeld en de tweelingbaby's weer eens vastgehouden. zo mooi! Maar toen ik weg ging slikte ik wel ff. Ben nu nogmeer bang datik weer niet ongesteld wordt.. temp is nog niet omhoog gegaan.. geen ei? dag 21 nu.. Nou ik ga proberen een vrolijke kerst te vieren! Want dat hoort zo
@pip: Ja kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Ik weet ook niets anders dan dat tempen wel betrouwbaar is. Bij mij klopt t iig altijd, ook toen er een echo gedaan was zeiden ze dat ei aan t eind vd week zou springen en dat klopte exact met ovulatietesten en tempen. Afwachten maar dan hoe het met clomid gaat. Ik hoop zo dat dat het zetje is wat je lichaam even nodig heeft! Knuffel ook voor jou! Kan me voorstellen dat je wel even moest slikken.. Hopelijk gaat je temp snel omhoog en kan je met de clomid starten. Bahbah.. Naar he al die feestdagen. Moet zeggen dat mijn hoofd er ook niet echt naar staat. Maar t hoort inderdaad zo..zucht
Jep weer helemaal wakker en nergens last van. En al weer een tydje wakker. Maar nog heerlijk in mn warme bed.
Mooizo En hebben we al goede voornemens dames? Behalve zwanger worden natuurlijk Ik hoop dat de nodlijst snel in een zwangerlijst verandert!
@pip zag net een andere user (FBdB) met ook een korte lf. Zij is ook onder behandeling bij een gyn daarvoor, al na een paar rondes. Evt zou je haar kunnen pb-en wat haar gyn zei over een te korte lf mss word je daar wat wijzer van.