In 2011 helaas niet gelukt. Nu gaan we voor een eerste kindje in 2012!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pip1986, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    gyn zei dat dit normaal 4 tot 6 weken duurt..

2. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Even een upje :)

Hoe gaat het met alle dames?

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    goedemorgen dames!

hier alles ok..bloedverlies lijkt eindelijk gestopt :) en had vanochtend een heel licht 2e streepje op m'n test..spannend dus!

4. kalli

kalli Niet meer actief

Goedemorgen dames! Hier alles goed, vandaag ongi geworden. Ik wist niet dat ik daar nog eens heel blij mee zou zijn :D Bij deze komt mijn NOD dus op Valentijnsdag te staan!! Mooie dag voor NOD toch ;)

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    spannend kalli, nod op valentijnsdag.. op naar een mooi valentijnscadeautje?;)

6. kalli

kalli Niet meer actief

Dat dacht ik ook! Ik zie nu dat ik dezelfde banner heb gecreëerd... Wel heel fleurig zo met al die kleurtjes :)

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    haha ja inderdaad... alleen voor mij is het even afwachten of de banner klopt... Heb de laatste tijd wat bloedverlies gehad. Nu lijkt het gestopt te zijn en heb vanochtend heel licht posi getest... dus ik hoop dat ik de banner mag vervangen door een andere ;)

8. kalli

kalli Niet meer actief

Ach, daar wordt ie alleen maar fleuriger op!!!! ;)

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Isis wat spannend!! Weet je al wat meer inmiddels?

Hier gister een HSG gehad. Pijnlijk, maar wel te doen. Nu maar weer wachten op de 31e. Vandaag wel een positieve ovulatietest gehad, maar deze maand wordt even overgeslagen omdat het eitje eventueel beschadigd kan zijn door de hsg van gister!

10. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hoi meiden!

Ik heb me net aangemeld op dit forum (kwam al maanden bij al mijn vragen hier uit) en kwam deze topic tegen....
    Ik voelde me meteen aangesproken, wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben (al weet je dat wel, maar toch).

september 2010 mirena laten verwijderen, oktober eerste ronde in... Nu dus al op ronde 16... Zoooo frustrerend elke maand toch weer ongesteld worden :( Aug 2011 testen gehad bij de gyn, zowel kwaliteit van zaad als bloedonderzoek en inwendige echo waren goed, maar waarom dan nog steeds niks??? We mogen pas na een jaar terugkomen als het dan nog niks is. Ben sinds vorige maand begonnen met ovutesten, eerste maand te laat gestart met testen, deze maand gelukkig wel op tijd. Kwam er meteen achter dat mijn cyclus heel anders is dan ik dacht! Regelmatige cyclus van ongeveer 33 dagen, maar ik teste op dag 14 al positief... dan zou ik toch op dag 15 ovulatie hebben?? Leek me zo vroeg... Nouja, om een lang verhaal kort te houden, sinds die tijd voel ik van alles, al dagen krampjes in onderbuik, erg moe, maar nod is pas over 11 a 12 dagen... maar vast weer valse hoop dus een gigantische tegenvaller mocht het deze maand weer niet lukken :( Ga deze keer ook niet wachten tot ongi, maar volgende week (15 dagen na ei) testen denk ik....

Ik hoop dat ik niet te lang van stof ben :) Dit is de eerste keer dat ik hier reageer en het voelt goed om mijn verhaal eens uit te schrijven :)

11. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Hoi Eki,

Lijkt me heel erg frustrerend zeg! Nog een jaar!
    Eisprong op dag 15 is toch heel mooi! Temp je ook?
    Ik hoop dat je snel geluk hebt! Probeer er rustig onder te blijven. moeilijk he! of het helpt weet ik niet, maar ze zeggen het..

12. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hey pip!

Is idd frustrerend, aan de andere kant snap ik ook wel dat ze niet na een jaar al van alles gaan doe als er niets aan de hand lijkt te zijn.
    Nee, ben niet aan het temperaturen, heb ik wel even gedaan, maar kon er niet echt veel aan aflezen (lees: ben niet geduldig genoeg ;)), dus ben maar aan de sensitesten gegaan...
    Ga zeker min best doen om rustig te blijven, schijnt idd te werken :) maarja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat is vast herkenbaar :)

@babyliz, misschien een stomme vraag, maar waar staat HSG voor??

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Eki hier ook alles goed qua onderzoeken. In juli/aug onderzoeken gehad. Nu mochten wij in juli al terug komen dit jaar als t nog niet gelukt is. Maar dit is al vervroegd naar april mochten we nog niet zwanger zijn.

Owja welkom en heeel veel succes. Op naar een beebje.

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Nou dan scheelt dan toch weer een paar maanden Jeske, fijn hoor! Zou je dan meteen in april gaan, of toch nog even wachten? Ik zit wat dat betreft heel erg in dubio, wil zo graag zo snel mogelijk een kindje, maar toch ook niet 'te snel' de mmm in... Maar daar twijfel ik in juli vast een stuk minder over :) Maar hopen dat het voor ons beiden niet zo ver hoeft te komen!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dat hoop ik met je mee, dat we binnenkort zwanger zijn. Wij mogen nu eerder komen omdat ik me helemaal gek maak en van alles ga denken. En een 'onregelmatige' cyclus heb waar ik geen peil op kan trekken. Ik denk wel dat we in april zouden gaan. De wens is zo groot.

16. kalli

kalli Niet meer actief

Hoi Eki! Je bent idd niet de enige :D!!

Ik heb mijn mirena januari 2010 laten verwijderen, nu twee jaar geleden dus. We zouden met onderzoeken beginnen vanaf begin dit jaar, maar afgelopen november bleek ik zwanger. Helaas is dit niet goed afgelopen. Nu zeggen de artsen dus ook tegen ons "Het is nu bewezen dat jullie via de natuurlijke weg zwanger kunnen raken, dus dit zal ook nog wel een tweede keer lukken. Mocht je dan weer een mk krijgen, dan pas kijken we verder...". Na twee jaar! We zijn toch met goede moed het nieuwe jaar ingegaan en we gaan nu dan toch ook maar eens met ovulatietesten aan de gang.

Je had het trouwens ook over dat je er minder mee bezig moet zijn. Meid, daar is geen peil op te trekken! Sommige vrouwen zijn druk aan het testen, tempen etc. vanaf dag 1 en raken meteen zwanger, anderen niet. Ikzelf ben er heel relaxed onder geweest al die tijd en wij zijn ondertussen alweer twee jaar verder... En ik ben dan ook nog eens omringt door zeer vruchtbare vriendinnen, die in die twee jaar ondertussen al voor de tweede keer zwanger zijn... Ik zou zeggen, doe gewoon wat goed voelt!

Veel succes en welkom op het forum trouwens ;)

17. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Eki: Welkom hier! Kan me voorstellen dat het frustrerend is als het zwanger worden maar niet lukt en er geen oorzaak gevonden wordt. Hopelijk lukt het toch snel voor jullie weer de MMM in moeten!

Zeker geen gekke vraag wat een HSG is ;) Bij een HSG wordt er contrastvloeistof de baarmoeder ingespoten en tegelijkertijd wordt er dmv röntgenstralen een filmpje gemaakt. Zo kunnen ze zien of er afwijkingen zijn aan de baarmoeder en of de eileiders wel goed doorlopen. Doordat mijn man slecht zaad heeft gaan we waarschijnlijk binnenkort met IUI beginnen. Hiervoor wil het ziekenhuis zeker weten dat mijn eileiders open zijn, anders schiet het natuurlijk nog niet op. Maar vooralsnog lijkt alles bij mij prima in orde, dus dat is weer een voordeel :)
    Zo, heel verhaal. Duidelijk zo? :)

18. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @ Kalli: Jeetje zeg zit je al in zo'm rotsituatie doen ze er nog een schepje bovenop. Ik wist niet een dat ze na een mk geen onderzoeken meer gaan doen, belachelijk eigenlijk... Heb je er wel eens aan gedacht om een second opinion te vragen, of zou het overal hetzelfde verhaal zijn? Superknap dat je moed houdt, hopelijk wordt dit dan uiteindelijk 'het' jaar!!

@Babyliz: Helemaal duidelijk, bedankt voor de uitleg! Wat spannend, beginnen aan IUI! Weet je ook al wanneer, of is het nu afwachten?

19. kalli

kalli Niet meer actief

@Eki: Die heb ik min of meer al gehad. Toen ik de mk had was ik op dat moment in Stockholm, daar hebben ze uiteraard gekeken of ik schoon was, maar ook tevens een algemeen gynaecologisch onderzoek gedaan. Hier kreeg ik dus al te horen dat alles er prima uitziet, alleen dat ik een myoom heb buiten mijn baarmoeder, maar dat dit geen problemen zou moeten geven. Zij adviseerden wel om twee weken later nog een controle te laten doen terug in Spanje, omdat ik nog bloedde toe ik uit Stockholm wegging. Dit heb ik dus gedaan, tevens om ook hier na te vragen of we niet verdere onderzoeken zouden moeten starten, en zij vertelden mij precies hetzelfde als wat de gyn in Stockholm zei... Nog even afwachten dus. Waarschijnlijk als we er echt op aan zouden dringen om onderzoeken te doen, zullen ze dat ook echt wel doen, hier zitten we toch in de particuliere sector, maar we houden nog even een half jaartje geduld, want ook wij geloven in 2012!! ;)

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    weer terug van vakantie en weer even terug gelezen..

@ Isis ; Gefeliciteerd meis! wat ontzettend super gigantisch gaaf! :D

@ kalli ; het was daar tussen de 20 en 25 graden dus was lekker! :D
    en wat leuk dat je NOD op valentijnsdag valt haha, hopen dat je een mooi valentijns kadootje zal krijgen! :D

@ babyliz ; Fijn dat het niet al te pijnlijk was.. nu afwachten dus! Duurt altijd zo lang he, dat wachten op uitslagen.

@ Eki ; Welkom op het forum!
    Lijkt me frustrerend dat het niet wil lukken terwijl de testen goed zijn.
    Maar van de andere kant is het natuurlijk wel heel fijn dat alles goed is..
    Hoop dat je deze ronde geluk hebt en snel een posi test in je handen hebt!
    heel veel succes meid!

@hier ; Mijn (vermoedelijk) vruchtbare dagen gemist door de vakantie, dus ga er niet vanuit dat het deze ronde raak zal zijn.
    Nu dus afwachten, geen idee hoelang mijn cyclus deze keer gaat duren.

Deel Deze Pagina