@kzh: Welkom terug! Succes met afwachten. @eki: We zouden 31 jan een gesprek hebben over IUI, maar dat is nu verzet naar 16 februari. Dan zal hopelijk duidelijk worden wanneer we ongeveer kunnen beginnen
NAAM - RONDE - NOD - BIJZONDERHEDEN Babytjuhh - ronde 13 - nod 25 jan Missymaaike - ronde 16 - 2 janauri- vroeg gestest en zwanger Babyliz - ronde 16 - nod 6 feb - 16 feb bespreken IUI! Jeskejes - ronde 14 - nod 20 jan Pip1986 - ronde 12 - nod nog onbekend - starten clomid 50mg Isis857 - ronde 1 na vmk (ronde ??) - nod 17 jan Kalli - ronde 25 (1e na mk) - nod nog onbekend Kzh - ronde 4 (na pauze) - nod onbekend
Babytjuhh - ronde 13 - nod 25 jan Missymaaike - ronde 16 - 2 janauri- vroeg gestest en zwanger Babyliz - ronde 16 - nod 6 feb - 16 feb bespreken IUI! Jeskejes - ronde 14 - nod 20 jan Pip1986 - ronde 12 - nod nog onbekend - starten clomid 50mg Isis857 - ronde 1 na vmk (ronde ??) - nod 17 jan Kalli - ronde 26 - nod 14 feb Kzh - ronde 4 (na pauze) - nod onbekend
hai meiden, ik heb vanmorgen bericht gekregen dat ik eindelijk een afspraak heb met een internist infectoloog van het UMC radboud. Ik denk dat het verstandig is om weer even een pauze in te lassen omdat er allerlei onderzoeken gedaan moeten worden, en ik wil niet dat er geen goed beeld gevormt kan worden doordat ik bepaalde onderzoeken niet kan doen omdat ik zwanger zou kunnen zijn. Straks maar even met mijn man bespreken.. 14 febr. en 2 maart heb ik die afspraken dus het zou maar 2 maandjes uitstel zijn. Het liefst zou ik gewoon zo snel mogenlijk zwanger zijn maar mijn gezondheid is toch wel heel belangrijk..
@khz: spannend zeg, wel balen dat je dan weer een pauze in moet lassen... Maar zoals je zelf al zegt, het is 'maar' 2 maanden en je gezondheid is het belangrijkst! Hier lijkt het erop dat ik net ongesteld ben geworden... Ben er op 1 of andere manier deze keer vrij rustig onder, alhoewel ik met die eerste keer ovulatietesten toch hoopte dat het eindelijk eens raak zou zijn... Wel vervelend, mn cyclus is een beetje van slag, ben van een altijd heel regelmatige cyclus van +/- 34 dagen naar vorige maand 30 en nu 28 dagen gegaan Snap er niks meer van Nouja, des te meer pogingen zullen we maar denken. Naja in ieder geval, nieuwe ronde, nieuwe kansen... Toch?
Ik zit in ronde 13, Maar zonder nod. met zo'n korte lf heeft het geen zin om neer te zetten, vind ik zelf.
En knuffels en sterkte voor de meiden, die weer een volgende ronde in moeten. Jeske, Hopelijk voel je er beter in over een paar daagjes. En nog een keer heel veel sterkte gewenst voor jou/jullie over je moeder. Heb je al een arts gesproken?
@kzh: Twee maandjes uitstellen, maar met een goed doel . Succes de komende tijd! @Jeske: *knuffel* @Pip: Dat lijkt me echt frustrerend zeg! @Eki: Ik vind jouw Avatar geweldig!!! En het deed me denken aan een berichtje dat ik ook op fb las en dat echt een van mijn favorieten geworden is. Ik zal proberen ook nog de foto erbij te zetten, maar dit is in ieder geval alvast de tekst: What day is it?" It's today," squeaked Piglet. My favorite day," said Pooh.
Hahaha!!!!! Zoals jullie (niet) zien... Het s me niet gelukt om de foto toe te voegen! Hebben jullie enig idee hoe je dat moet doen?
Haha leuk he!! Ik ben helemaal weg van Winnie the Pooh, maar dan wel alleen de classic, vind die Disney niet zoveel aan Thema voor een toekomstige kinderkamer is ook niet zo moeilijk Wat betreft bestanden toevoegen: als ik het zo snel goed gezien heb kun je plaatjes als volgt toevoegen: 1. een bestand in een map op je pc zoeken en uploaden, of 2. een plaatje van internet: rechtermuisklik op het plaatje, eigenschappen aanklikken en in het scherpje wat je dan krijgt het adres(URL) kopieren... (Haha... soort van computergeek hier ) Ik heb m idd ook gezien op fb, volgens mij is het plaatje wat je bedoelde deze (kunnen we meteen zien of het lukt ):
Ja, dat is 'm!!!! Super, nu weet ik in het vervolg hoe ik een plaatje toe kan voegen Ik vind Winnie de Pooh ook geweldig, maar idd de oude versie Zo lekker simpel... het leven blijkt dan ineens zo gemakkelijk!
Volgens mij doettie het... Geweldige quote trouwens!! Wat vind je van deze: Rivers know this: there is no hurry. We shall get there some day. Ik vind m zo toepasselijk, ga m meteen in mn handtekening zetten
@ jeskejes / Eki ; he jammer meiden! veel succes de volgende ronde. Hoop echt dat het nu eens een keer raak mag zijn voor jullie! @ pip ; he, frustrerend dat je lf steeds zo kort is! hoop dat er snel wat gaat veranderen voor je zodat je jezelf weer moet een goed gevoel op het lijstje kunt zetten!
hey meiden, hoe is het hier? @kzh, toch nog 2 maandjes wachten? dapper van je..jouw gezondheid is op dit moment inderdaad het belangrijkste! @jeskejes en Eki, balen meiden dat jullie op rood staan.. @Kalli, bijna je ei zie ik..spannend! @hier, tijdje niet geweest... Eerder gepost dat ik veel last had van tussentijds bloedverlies. Een aantal dagen heel heftig geweest en daarna positief getest. Inmiddels weer negatief getest, dus denk dat als er wat heeft gezeten, het mis is gegaan met die laatste bloeding. Volgens de temp en klachtjes waarschijnlijk/hopelijk gisteren m'n ei gehad.. even aankijken wat m'n temp komende 2 dagen doet..en dan zou ik alweer op het wachtbankje zitten. Gek eigenlijk. Afwachten maar dus..