In 2011 helaas niet gelukt. Nu gaan we voor een eerste kindje in 2012!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pip1986, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    He meid, wat verschrikkelijk k*t dat je toch weer teleurgesteld bent.. succes komende ronde.. dikke knuffel voor jou!

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dankjewel meis :) Probeer er maar niet te veel bij stil te staan.. Als ik alles bij elkaar optel word ik niet vrolijk.. Maar m'n onderschrift hou ik bij 2, aangezien ik toen echt superduidelijke testen had en me echt zwanger voelde..

3. kalli

kalli Niet meer actief

@Isis: Jeetje wat balen zeg!!!!! :( *knuffel*

Ik heb vandaag m'n ei gevonden!! Het is de eerste keer dat wij met ovulatietesten aan de gang zijn gegaan, eigenlijk is het wel leuk! We hebben nu allebei het gevoel dat we er hard voor aan het werken zijn, we laten ons toekomstige kindje zien dat hij/zij echt welkom is en dat we er alles voor over hebben :) Nu afwachten of hij/zij de boodschap heeft ontvangen ;)

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ kalli ; Succes! :D

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @Kalli: Dat is nou eens een goede insteek, spannend hoor! Worden vast een paar lange weken wachten :)

@Isis: Wat rot voor je zeg...

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb me vandaag weer aangemeld en ben even aan het rondneuzen. Mag ik me misschien bij jullie aansluiten? In november 2010 is mijn mirena verwijderd en begonnen we vol goede moed maar helaas ben ik nog niet zwanger.
    Ik ben op dit moment nog niet klaar voor een afspraak bij de gyn ook al zou de dokter ons nu wel een verwijzing willen geven.
    Mocht er in juli nog geen geen positieve test te bespeuren zijn, dan gaan we ons toch maar laten onderzoeken.

Ik heb niet alles gelezen maar de aan de topic titel te zien zijn jullie ook al wat langer bezig.
    Ik hoop van harte dat we in 2012 allemaal onze wens in vervulling zien gaan!

Liefs
    Lizzy

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Welkom Lizzy, heel veel succes meid en dat 2012 ons roze of blauwe jaar mag worden.

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Welkom Lizzy!

@ Kalli, goed aan de klus?;) succes meid!

@hier, alweer 3 dpo! temp is duidelijk deze x, dus heb goede hoop :) wil pas de 10e testen..hoop dat het met lukt. Zal daarom ook proberen wat minder op ZP te zijn tot die tijd..anders wordt de verleiding zo groot om toch eerder te testen.

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ lizzy ; welkom! en heel veel succes!

@ isis ; spannend! nog even geduld dus.. succes met wachten!
    en snap dat je wat minder aanwezig gaat zijn, anders ben je er zo mee bezig.
    SUCCES! :)

10. kalli

kalli Niet meer actief

@Lizzy: Welkom!! Wij hebben het ook heel lang uitgesteld om naar de gyn te gaan, we hadden gezegd jan. 2012 (precies 2 jr nadat mirena was verwijderd). In november bleek ik zwanger, helaas is dit niet goed gegaan, maar toen werd er tegen ons gezegd "Het is nu bewezen dat je via de natuurlijke weg zwanger kunt geraken, dus dit kan ook nog een tweede keer gebeuren", we geven het nu dus ook nog een half jaar de tijd. Succes in ieder geval!

@Isis: Bob de bouwer is er niks bij ;). Jij ook succes en tot de tiende dan he :)

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hahahaha :D :)

12. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Even snel :)

@isis: Joh wat balen zeg.. knuffel! Succes met afwachten deze ronde.

@lizzy: Welkom hier! Hopelijk hoef je de mmm niet te doorlopen en heb je voor juli een positieve test!

13. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Welkom Lizzy!
    Wel fijn dat je in ieder geval meteen een doorverwijzing kan krijgen, mocht je willen! Maar hopelijk voor die tijd een positieve test!!

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hoe is het hier met iederen? Wel erg rustig hier...
    even een upje!

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    inderdaad, erg rustig!

Hier als het goed is aan het eind van mijn cyclus, met een negatieve test dus ongi zal (hopelijk) een dezer dagen wel komen.
    Negatieve test vind ik niet zo heel erg dit keer aangezien ik al die onderzoeken krijg en het dan eigenlijk wel beter is als ik niet zwanger zou zijn..
    Heb voor het eerst mijn cyclus bijgehouden, slijm en tempen enzo.
    Alleen volgens mijn waarnemingen heb ik op dag 16 mijn eisprong gehad en zit ik nu op dag 42, dat is dus een lf van al 26 dagen..
    Dus volgende week eens even bij de arts vragen of dit met lyme te maken zou kunnen hebben..
    en anders een inwendig onderzoek aanvragen denk ik..

16. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Dat is wel een hele lange lf inderdaad, komt niet vaak voor. lijkt me vervelend, helemaal omdat je ook een cyclus van 29 en een van 35 hebt gehad, dat is netjes.
    Heb je je tempkaartje ergens online?

Hier aan t wachten op ongi, vandaag of morgen denk ik, zit op 14dpo. Ga niet testen, gewoon maar geduldig wachten ;)

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    kzh, dat is wel een lange LF..heb je je ei gevonden met tempen? als je op slijmverlies afgaat hoeft het namelijk niet altijd te kloppen..vruchtbaar slijm is geen garantie dat het eitje springt..
    maar een lf van 26 is wel erg lang..verstandig om er met de dokter over te hebben!

babyliz, knap dat je nog kan wachten. Heb je zelf het gevoel of het raak is of niet? Ik zit nu 10 dpo en ga wachten tot 14 dpo met testen..moet zeggen dat is al een hele prestatie voor mij :p
    Wanneer ga jij testen als je niet ongi wordt?

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik heb geen flauw idee of ik het zo goed doe ;
    My Ovulation Chart
    maar hier zou mijn ff chart ding link moeten staan :p

@ babyliz en isis ; succes met de laatste paar daagjes wachten! :)

19. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Heb je ook ovutesten gebruikt of dat niet? Anders zou ik dat nog eens een maand erbij proberen. Ik zie namelijk dat FF een stippellijntje aangeeft, dus hij is er niet zeker van dat je ei echt toen gesprongen is. Kan dus ook toch nog later geweest zijn (en dan heb je mss helemaal niet zo'n lange LF).

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Geenovutesten gebruikt..
    ik ga het komende maanden goed bijhouden,en komende maand ovutesten gebruiken. Maar wil het zowieso bespreken met de arts omdat menstratieproblemen symptoom van lyme kunnen zijn.

Deel Deze Pagina